Na prośbę przyjaciela usunąłem z tego miejsca prowokacyjny fotomontaż podpisany:
Czy Artur-Mojżesz Zawisza przygotowuje się do wyprowadzenia Polski z domu niewoli UE?
______
Bardzo niepokoi mnie wyraźna izolacja medialna Ruchu Narodowego. Przed chwilą słuchacz dzwonił do Radia Maryja ze słuszną moim zdaniem pretensją o brak informacji o Kongresie w TV Trwam i na antenie Toruńskiej rozgłośni.
Jeszcze większym niepokojem napawa brak krzyża i brak osób duchownych na Kongresie.
Marek Sas-Kulczycki
„Jesteśmy żadnym społeczeństwem. Jesteśmy wielkim sztandarem narodowym. Może powieszą mię kiedyś ludzie serdeczni za te prawdy, których istotę powtarzam lat około dwanaście, ale gdybym miał dziś na szyi powróz, to jeszcze gardłem przywartym hrypiałbym, że Polska jest ostatnie na ziemi społeczeństwo, a pierwszy na planecie naród. Kto zaś jedną nogę ma długą jak oś globowa, a drugiej wcale nie ma, ten - o! jakże ułomny kaleka jest.
Gdyby Ojczyzna nasza była tak dzielnym społeczeństwem we wszystkich człowieka obowiązkach, jak znakomitym jest narodem we wszystkich Polaka poczuciach, tedy bylibyśmy na nogach dwóch, osoby całe i poważne - monumentalnie znakomite. Ale tak, jak dziś jest, to Polak jest olbrzym, a człowiek w Polaku jest karzeł - i jesteśmy karykatury, i jesteśmy tragiczna nicość i śmiech olbrzymi ... Słońce nad Polakiem wstawa, ale zasłania swe oczy nad człowiekiem...”
Uważam, że jeśli nawet Ruch Narodowy nie zaprosił Radia Maryja na Kongres, to tym bardziej należało tam być i zrobić porządną relację.
To izolowanie może tylko wzbudzić podejrzenia u młodych, pełnych zapału patriotów. Może spowodować wrażenie, że Kościół Katolicki jest wrogiem ruchu narodowego.
Brak duszpasterzy może być efektem świadomego działaniem władz Ruchu, ale równocześnie – wynikiem grzechu zaniedbania Kościoła.
9 czerwca 2013 godz. 04:43 - w odpowiedzi do: Asadow 01:15
No pogadał sobie Pan Górzyński..
Widziałam go jak stał sam na zewnatrz budynku(gdy była przerwa)..nie był chyba uczestnikiem Kongresu. Ktoś robi celowe zamieszanie. Sendecki przecież na NE zwoływał ludzi z krzyżami ale podawał błędną informacje o miejscu Kongresu a mianowicie Pałac Kultury- dlaczego to robił?
Wymienienie przez Pana Górzyńskiego Rosakiewicza jako eksperta??? Przepraszam jakim on jest ekspertem? Nie chcę komentować.
Podchodzę bardzo z dystansem do informacji, że organizator nie chciał powiesić krzyża- przy tak wielu odwołaniach na Kongresie do chrześcijaństwa i Matki Królowej Polski?
Mam też obawy co do sensu wklejania tutaj właśnie takiego filmiku i oceny jednoznacznie negatywnej Kongresu poprzez jego pryzmat…Jest GW i inne, które też panicznie boją się Ruchu Narodowego.
I tak na koniec…jeśli dobrze pamiętam to pod krzyż w Warszawie , pod pałacem chyba nikt z RM nie przyszedł..były telefony do radia od modlących się…doszedł ks. Małkowski, ks.Balemba…gdzie byli inni duchowni??? A potem jak zrobiło się ciepło Pni Ewa wystawiła namiot i nie była w symbiozie z tymi ludźmi…to tak mi się przypomniało.
Witam Szanownych Państwa,
Mnie się jakoś wydaję, że ww ostatnich dniach można zaobserwować niezwykle wzmożoną aktywność wszelkiej agentury i może z tym utożsamiałbym brak krzyża na kongresie (jakiś życzliwy doradca?) Na FB i w ogóle atakują ostatnio niezwykle Ciekawe teksty a np TVASME taki fajny filmik opublikowała ja nawet sobie na dysk ściągnąłem bo nie sądzę że za za długo “powisi” :)
A co najważniejsze nie dopisałem w związku z takimi podejrzeniami i w ogóle obserwując naszą rzeczywistość nie wróże przyszłości żadnemu “Ruchowi” który od początku nie zorganizuje struktur kontrwywiadowczych i procedur na tyle przejrzystych by nie dać się zatopić.
9 czerwca 2013 godz. 09:28 - w odpowiedzi do: taba 04:43
Tylko tyle Pan/i zrozumiał/a z recenzji Janusza Górzyńskiego? Współczuję. Tym bardziej, że mój brat ocenił Kongres pozytywnie. Proszę nie siać dezinformacji.
9 czerwca 2013 godz. 10:34 - w odpowiedzi do: Asadow 01:15
Witam
Szczęśc Boże
Tak ….ich troska…ale brak ..krzyża !!
Cos mało było słychać o Woli Bożej…nawet w żywych porywach !!
Dlaczego kościół,radio Maryja ,…Biskupi…nie biorą udziału ??!!
Uważają sie za….specjalistów …
My tez to …wszystko wiemy…
Tylko sami tego nie…..pociagniemy,,,,
Jak zwykle …nasza wspólna formacja…pod krawatami,ale brak Błogosławieństwa ….
Troche świętości …czy też nie wypada???
Troche z bólem to …słuchałem ….
Brak czcigodnych….naszych Duchownych…
Bez nich….to jak ..zerdzwiały miecz…!!
Same słowa …..kiedy działanie???
Wyłączyli transmisje??
Oglądałem do godz.14”….przez inter.razem.tv..potem był juz problem!!
Ale idziemy wolno…małym krokiem…
Hmmm….moze to wreszcie…..mały początek …
Naszej RZECZYPOSPOLITEJ….pozdr.
Dlatego ….potrzeba…katolickich portali i ,,nas świadków ,,oddanych Kosciolowi.
Ale Asadowie, może to jest sygnał, dla nas, że trzeba iść i Im to powiedzieć, żeby wioski dłużej nie robili.
Tak właśnie uważam. Po to ten artykuł – aby obie strony zaalarmować.
Katolicy z duchowieństwem na czele muszą aktywnie działać w Ruchu Narodowym – zgodnie z naszym obowiązkiem patriotycznym i ewangelizacyjnym – “głosić naukę, nastawać w porę, nie w porę, a w razie potrzeby wykazywać błąd, pouczać, podnosić na duchu z całą cierpliwością”
Błędy są po wielu stronach a służbom bardzo pasuje by podzielić ruchy patriotyczne. Toruń sobie, narodowcy sobie, PiS sobie.
Trzeba temu za wszelką cenę przeciwdziałać.
9 czerwca 2013 godz. 11:30 - w odpowiedzi do: taba 04:43
Tak, informacja na temat zakazu wieszania krzyża pochodzi od anonimowego uczestnika kongresu i nie zadbałem by ją potwierdzić.
Chociaż gdyby chcieli lub się zgadzali – to by się raczej udało, prawda?
Nie chodzi mi o atakowanie RN. Tylko o to, byśmy wszyscy zatroszczyli się by nie powstał podział na Ruch Narodowy o duchowości “słowiańsko-chrześcijańskiej” z wyłączeniem ruchów katolickich.
I może za słabo to zaakcentowałem, ale widzę głównie po stronie duchowieństwa i generalnie – katolików winę zaniedbania.
Wielce Szanowny Asadowie,
Myślę, że wcale nie chodzi o “atak” na RN, tylko o konstruktywną krytykę. Ja już trochę interesuję się polityką i zgłębianie sztuki politycznej zbliżyło mnie do Boga, bo w polityce trzeba sobie zadać trzy ważne pytania: “co chcemy osiągnąć?” “jak chcemy osiągnąć?” i wreszcie “w jakim celu?”. I to są pytania na które odpowiada religia, ja jeszcze nie widziałem całości transmisji tych fragmentów na razie nie chce oglądać :), ale obserwując RN od jakiegoś czasu widzę, że nie mają jasnej drogi, wydają się “błądzić” w dobrym kierunku, ale zdecydowanie brakuje jeszcze przejrzystości bo cel już jakiś mają, obalenie okrągłego stołu, tylko znowu z jednej strony ciekawe i kuszące, ale ja jako stara konserwa to nie lubię nic obalać jak nie wiem co potem to mi trąci bolszewizmem jakimś. I dlatego uważam, że bez pożądanych fundamentów to słabo, spotkanie wydało się trochę “zamknięte”. Duże nadzieje, ale wiadomo jak to z nadzieją ;)
Właśnie taką intencję miałem umieszczając tę nieco prowokacyjną notkę.
I nie chcę odbierać nikomu radości i entuzjazmu i uniesień patriotycznych, ale jeśli mówimy o solidarności to trzeba pamiętać też o panu Knurowskim, z którym A. Zawisza nie chciał w ogóle porozmawiać i dla niego ten dzień nie był tak radosny.
Dezinformację sieje pan Górzyński. Moja ocena Kongresu jest pozytywna. Najlepiej jest wszystkim wszystko krytykować co zrobił ten Pan. Byłam od początku do samego końca Kongresu i przy tak wielu wypowiedziach zawsze można gdzieś czegoś sie doczepić. To był zbiór różnych narodowych organizacji ale przesłanie było jasne, ruch oparty jest na wartościach katolickich, to było wielokrotnie powtarzane.
Proszę nie zarzucać mi dezinformacji.
Bardzo denerwuje mnie dzielenie “włosa na czworo”, moż eraczej skupmy się na tym, że nie było w historii takiego wspólnego spotkania tylu grup narodowych- to jest niesamowiete. Jest ogromna nadzieja, że Ci młodzi ludzie nie dadza się już zatrzymać i będą tworzyć wiele dobrego dla Polski. Ja nie mówie tu o liderach zabierających głos, ktoś musiał wystepować i mówić ale nie o to chodzi.
Powtarzam jeszcze raz- najważniejsze, że razem wytyczyli cele, porozumieli się!
Reszta jest do budowania to jest dopiero zaczyn.
9 czerwca 2013 godz. 14:38 - w odpowiedzi do: Asadow 11:30
I właśnie o to chodzi by nie atakować kogokolwiek kto chce dobrze dla Polski, to mogło być zaniedbanie. To był napięty czas, emocje. Wiem, że to nie wytłumaczenie. Kongres nie był jakoś szczególnie nagłaśniany ale jak ktoś interesuje się tematem to wiedział.
9 czerwca 2013 godz. 14:44 - w odpowiedzi do: taba 14:31
O co Pani chodzi? Dlaczego Pani atakuje Janusza Górzyńskiego? Przecież on dokonał bardzo pozytywnej oceny Kongresu, przy czym wnikliwej, głębokiej, wskazującej na to, co jeszcze należy rozwijać, które kierunki rozwoju ruchu narodowego są ważne.
Pani natomiast – jak się zdaje – chce tylko płytkiej laurki. Kompletnie tego nie rozumiem.
9 czerwca 2013 godz. 14:47 - w odpowiedzi do: ckhopi 12:22
Pan Poręba występował w części, gdzie niektórzy uczestnicy zabierali głos, nie musieli być zaproszeni.
Nie mam pewności ale wygladało tak jakby wcale nie chcieli aby on wystepował, gadał i gadał nie słuchał organizatorów, że ma kończyć. Wpuścili go na mównice bo chiała tak jak jeszcze jeden facet z Łodzi który nie miał nic do powiedzenia poza krytyka wszystkiego co tam sie wydarzyło. Poreba nie był tam mile widziany. To tak było… a niezależna mogłaby prawdę pisać.
Pani nie oglądała chyba tego filmu albo byłam tak zmęczona po nieprzespanych trzech nocach, że nie rozumiałam co ten pan mówi.
Obejrzę jeszcze raz jak wypocznę.
Nie jest dla mnie też zrozumiały Pani nie miły ton rozmowy. Tak nie powinny wyglądać rozmowy a na pewno nie tu na Legionie.
“Pani natomiast – jak się zdaje – chce tylko płytkiej laurki. Kompletnie tego nie rozumiem.”
Pani nie zna mnie ani moich myśli, nie wie Pani “co mi sie zdaje lub nie” więc proszę w taki sposób do mnie nie pisać.
9 czerwca 2013 godz. 21:13 - w odpowiedzi do: ckhopi 12:22
“Bohdan Poręba nie był żadnym „gościem” a tym bardziej „gościem honorowym” Kongresu. Jest to kłamstwo. Był jednym z blisko 1300 uczestników. Każdy kto zechciał na Kongres przybyć i przestrzegał regulaminu, mógł się zarejestrować i był wpuszczany na salę. Poręba nie był przez nas zapraszany, ani przewidywany jako mówca.”
no cóż … orzeł z krzyżem w koronie propagowany przez RN jakoś budzi moje większe zaufanie niż obecne godło (w sprawie tej symboliki – warto sięgnąć do dyskusji z lat dwudziestych i dziewięćdziesiątych ubiegłego wieku)
Janusz Górzyński – Januszu, świetnie podsumowałeś przebieg Kongresu. Wysłuchałem oczywiście 2.5 godz. relacje z Kongresu. Masz całkowicie rację – brak Krzyża i Kapłana co najmniej zdumiewa, ale mocna akcenty Katolickie i odwoływania się do Boga były obecne. Ten Ruch idzie nieuchronnie w kierunku Intronizacji Jezusa Chrystusa na Króla Polski, jestem o tym przekonany.
Serdecznie pozdrawiam.
10 czerwca 2013 godz. 20:55 - w odpowiedzi do: taba 04:43
Szanowny Panie / Szanowna Pani “taba”
Kolega Górzyński jak najbardziej był uczestnikiem Kongresu. Zapisał się, zapłacił 10zł i brał udział. Jego uwagi o sądownictwie (przywrócenie ławy przysięgłych) są bardzo cenne i proszę się z nimi całkowicie zgodzić. Ja też bardzo chciałem być na Kongresie i wziąć udział w panelu o polskiej służbie zdrowia, ale niestety nie było mi to dane. Do 13:15 tego dnia zatrzymały mnie obowiązki zawodowe.
Co do podawania przeze mnie błędnej informacji o tym, że początkowo Kongres miał się odbyć w Sali Kongresowej PKiN to jak najbardziej prawda. Sprostowałem i w swoim filmie z Włodzimierzem Knurowskim podałem poprawną informację, jak tylko do mnie ona dotarła. Skąd miałem tę poprzednią – o Sali Kongresowej PKiN? Sam nie wiem, przyznaję. Bardzo Panu/Pani dziękuję za przypomnienie mi jak ważne jest staranne archiwizowanie wszelkich informacji.
+
To bardzo niepoważne, zwłaszcza w wykonaniu osoby Pańskiego pokroju, żeby rozpowszechniać tego typu fałszywe informacje i jeszcze nie pamiętać (!!!), kto je Panu przekazał. Biorąc pod uwagę rangę wydarzenia.
Ja bym się wstydził na Pańskim miejscu.
Umieszczenie sprostowania w jakimś filmiku to zdecydowanie za mało! Dobrze Pan wiedział, że nie trafi ta informacja do wszystkich, bo nie tylko trzeba trafić na ten film, ale jeszcze obejrzeć go do odpowiedniego momentu.
Pańskim obowiązkiem powinno być MOIM ZDANIEM stworzenie odpowiedniej notki alarmującej o błędzie, jak Pan popełnił i prostującej nieprawdziwe informacje.
Powinno być to jedynym celem tej notki. To dopiero mogłoby być jakąś formą zadośćuczynienia.
10 czerwca 2013 godz. 22:23 - w odpowiedzi do: Asadow 12:43
Tu jeszcze garść cennych informacji o Zawiszy, jakby kogoś to interesowało… Wychodzi że z tego Zawiszy to jest zwykły… Circ ponoć zrobiła śledztwo i uważa, że ktoś go wrobił i wykorzystał jego naiwność.
Miej Pan miłosierdzie…
Przecież Pan Eugeniusz przyznał się do błędu. A już po ptokach to jakby miał go niby naprawić?!
Zostanie nauczka na przyszłość. Dla wszystkich…
Dwa razy stoi “Pałac Kultury i Nauki” a raz stoi niewyraźnie(!) na zdjęciu z panem Knurowskim Bobrowiecka. Co najmniej dziwne.
A widział Pan, Panie Karljozefie, jakiś film pana Sendeckiego godny polecenia? Bo ja widziałem kilka i żadnego bym nikomu nie polecił. Przecież to inteligentny człowiek, co widać i słychać. A jak przedstawia polską “prawicę?” Wszysko to dla mnie niejasne!
Co jeszcze robi pan Sendecki? Atakuje Watykan, podważając od dawna wiarę w doradcę Papieża – kardynała Bertone. Co ma na poparcie swoich tez?
Co będę ukrywał – tak to widzę Panie Sendecki. Nie ufam Panu.
Pada tu wyraźna sugestia, że początkowo miało być to wszystko organizowane w Pałacu Kultury i Nauki. Brzmi dziwnie, żeby Nasi chcieli w tym budynku zbierać się dla celów patriotycznych. Warto to sprawdzić.
Wie Pan o co chodzi? Że jakbym wprowadził jakiegokolwiek patriotę, Polaka w błąd co do tego albo podobnego wydarzenia i zdał sobie z tego sprawę, zaraz by mi ścisnęło wnętrzności i jak najszybciej, jak najgłośniej chciałbym to sprostować!
Żeby – jeśli to możliwe – naprawić to, co niechący zrobiłem i uniknąć dalszego wprowadzania w błąd innych. Wyobraża Pan sobie, że niesiony patriotycznym duchem, ufając tej informacji, organizuje Pan sobie całą sobotę, żeby TAM być, a tu “ciemna dupa”? Pałac Kultury i Nauki, HGW???
To pan Sendecki, nie młody przecież, nie głupi, właściciel marki “TV Narodowa” mógł do czegoś takiego dopuścić, a gdy się zorientował, nie poczuł się do odpowiedzialności, żeby to odkręcić? Czy to postępowanie prawdziwie polskie? A tu nadal w jego notce stoi, to, co stało! To jest najgorsze!
11 czerwca 2013 godz. 00:21 - w odpowiedzi do: space 22:11
Zgadzam się z Panem w pełni.
Mało tego pan Sendecki nie raczył odpisać na te same pytania pod przynajmniej dwoma postami na NE.
Powinno być sprostowanie drukowanymi literkami napisane. I tak na marinesie zadam pytanie. Jak mozna zwoływać ludzi z krzyżami i różańcami a samemu się tam nie pojawić?
NIEPOWAZNE to bardzo złe określenie.
Co to za tekst Panie Sendecki?
“…NO I JUŻ PO KONGRESIE.
Nie udało się wypełnić kilkutysięcznej Sali Kongresowej w Pałacu Kultury i Nauki, ale udało się zebrać dwutysięczny tłum w przyzwoitym centrum kongresowym nieco dalej od centrum Warszawy.
Ludzie się spotkali, przyjrzeli sobie, odnotowali spostrzeżenia. Ktoś coś zauważył, ktoś coś przegapił…..
nadużycie link skomentuj
Eugeniusz Sendecki 10.06.2013 13:10:25”
A to co?
“To prawda, taka informacja krążyła – że Kongres miał być w Sali Kongresowej PKiN, bo taką informację odebrałem, ale przyznam – że nie pamiętam od kogo. Proszę zauważyć, że nikt nie zakwestionował początkowo podawanego przeze mnie miejsca. O tym, że Kongres miał być w Sali Kongresowej dowiedziałem się jakoś tak w poniedziałek, a – że na Bobrowieckiej – dopiero w czwartek/piątek. Jak tylko się o tym dowiedziałem – naniosłem poprawkę do tekstu.” http://space.nowyekran.net/post/93756,kongres-ruchu-narodowego-cenzura-w-naszych-mediach#comment_816731
11 czerwca 2013 godz. 01:15 - w odpowiedzi do: taba 00:35
@taba @space @karoljozef
Niestety, sprawa rzeczywiście wygląda nieciekawie i jest mi wstyd. Bo ja szukam w internecie – kto zdezinformował w/s SaliKongresowej – i wchodzi, że jedynie ja. Nie daję sobie reki uciąć – ale mógł być tą osobą, która mnie wprowadziła w błąd Adam Czeczetkowicz, lub Włodzimierz Knurowski. Nie wiem jak się to stało, ale BYŁEM PEWNY, że Koledzy z RN planowali kongres w Sali Kongresowej, a potem, gdy mieli skonkretyzowaną liczbę zgłoszeń (około 2 tyś) – przerzucili się na Bobrowiecką.
Niestety, Drodzy Panowie – jestem ostatnio bardzo wyczerpany (zaczął się sezon urlopowy i mam większą ilość dyżurów) że padam na nos. Proszę o wielkoduszną wyrozumiałość. Przyznaję się do błędu, specjalnie nie kasuję swojego tekstu obarczonego omyłką. A nauka stąd dla żuka – żeby pilniej wszystko sprawdzać.
Natomiast mam przykre wrażenie, że ktoś nad-używa mojej omyłki żeby podważyć inne dobre rzeczy, które udało mi się wraz z grupą patriotów polskich zdziałać w dziedzinie medialnej. Jest to niesprawiedliwe.
Nie Pan jeden jest zmęczony…
Ale dlaczego tak Pan pisze?
“Nie udało się wypełnić kilkutysięcznej Sali Kongresowej w Pałacu Kultury i Nauki”
To od razu sugeruje jakiś nieudacznictwo organizatorów KN.
Wystarczy już nieprzychylnych mediów.
Ja nie mam zamiaru mówić za organizatorów, nie o to mi chodzi… ale o prawdę.
Pozdrawiam.
11 czerwca 2013 godz. 01:43 - w odpowiedzi do: taba 01:22
A jak mam pisać? Porównanie z pułapem, który osiągnęła LPR swego czasu, gdy miała dotację parlamentarną (byłem na kongresie LPR w Sali Kongresowej kiedyś osobiście) jest istotne.
Skala Kongresu RN to liczba od 1200 do 2000. Według relacji którą mam od Generała Grudniewskiego. To jest bardzo dobra liczba jak na początek. Szacunkowo – jest w niej około 400 młodych ludzi spoza Opus Dei, Akademii Orła, do tej pory nie będących w żadnej partii politycznej. Dla mnie to ważna kwestia – wypada 1-2 nowych na powiat. Owi nowi ludzie, jak się dowiedzą o Dorotheenstrasse, Komenskym i Bertone oraz historii Krzyża na Giewoncie – zbudują coś ważnego i trwałego. Te sprawy na pewno do nich dotrą. Trudno żeby nie. W dobie internetu, skoro ja nad tym tak pracuję.
przeciez to nie jest porównanie a stwierdzenie i to nie brzmiace przychylnie. Proszę przeczytać to zdanie jeszcze raz.”„Nie udało się wypełnić kilkutysięcznej Sali Kongresowej w Pałacu Kultury i Nauki”
Dopiero teraz pisze Pan inaczej ale co ma KN do LPR..tam(SK) też były Kongresy PiSu i innych…
Proszę Pana, to jest jedyna odpowiedź jaką mógłbym zaakceptować od osoby, która jest po naszej stronie. Jeśli to prawda, to proszę mi wybaczyć, że nadal pozostanę czujny!
Proszę mi powiedzieć (niejako w ramach zadośćuczynienia) – jakie to “inne dobre rzeczy” udało się Panu “wraz z grupą patriotów polskich zdziałać w dziedzinie medialnej”?
Proszę podać kilka najważniejszych Pana osiągnięć, najbardziej patriotycznych i sensownych – prowadzących w sposób konkretny i oczywisty choć jeden krok w kierunku uwolnienia dusz i ciał z diabelskiego reżimu (wyłączając milion obejrzeń na YT ostatniego filmu o “ataku pogan”, bo uważam to raczej za niedźwiedzią przysługę jeśli chodzi o Sprawę Chrystusa!)
Pytam, bo jest Pan od kilku lat intensywnie obecny w blogosferze, ale nie przypominam sobie, żebym kiedykolwiek był gotów Panu przyklasnąć – a uważam, że mam na tyle inteligencji, żeby ocenić, czy działanie jest w sposób oczywisty korzystne dla Polaków, czy nie!
11 czerwca 2013 godz. 15:18 - w odpowiedzi do: space 14:29
@space
1) Sfilmowałem i przedstawiłem polskiej opinii publicznej prawdę o tym, co się wydarzyło na pierwszej części dziedzińca Pałacu Prezydenckiego (prawda o Krzyżu).
2) Opowiedziałem o Układzie z Dorotheenstrasse.
3) Poinformowałem kolegów narodowców o roli jaką odgrywa Kardynał Bertone w układach z masonerią, sowietami i WASP-ami (Tarcisio Bertone subito dymissione).
4) Nagłośniłem sprawę historycznej roli Krzyża z Giewontu w odzyskaniu Niepodległości.
5) Zorganizowałem opór Polaków przeciwko bezczeszczeniu Powązek Wojskowych przez pochówek tam osób niegodnych.
6) Nagłośniłem sprawę nieprawidłowości w finansowaniu NFZ (afera EKUZ).
7) Poczęstowałem polskich patriotów pieczonymi prosiakami przy pomniku Dmowskiego.
(c.d.)
8) Skutecznie walczę z masońskim kultem Lecha Kaczyńskiego.
9) W sprawie filmu o pogaństwie na Ursynowie – mam rację i to jest sukces.
10) plus parę jeszcze innych rzeczy.
———
A ponadto przyczyniłem się do wprowadzenia stałego monitoringu funkcjonariuszy (FMS) w warszawskiej izbie wytrzeźwień. To jest początek rewolucji informacyjnej w polskiej służbie zdrowia.
11 czerwca 2013 godz. 16:41 - w odpowiedzi do: taba 07:17
w zasadzie ja nie czułbym się zobligowany, by szukać info o Kongresie Narodowym na blogu Pana Eugeniusza, więc może dajmy spokój przepracowanemu lekarzowi;))) – mnie też czasem coś się pomerda, jak i każdemu, więc najważniejsze by potrafić się przyznać i pokajać, a Pan Sendecki pokajał się JUŻ.
Uważam, że jeśli nawet Ruch Narodowy nie zaprosił Radia Maryja na Kongres, to tym bardziej należało tam być i zrobić porządną relację.
To izolowanie może tylko wzbudzić podejrzenia u młodych, pełnych zapału patriotów. Może spowodować wrażenie, że Kościół Katolicki jest wrogiem ruchu narodowego.
Brak duszpasterzy może być efektem świadomego działaniem władz Ruchu, ale równocześnie – wynikiem grzechu zaniedbania Kościoła.
Asadowie.
Napisałeś pierwsze, najważniejsze słowa.
Ja się wstrzymywałem, bo jestem świadom swego nieumiarkowanego defetyzmu…
Tak, też widziałem to co Ty.
Też miałem dzwonić do Rm’u…
Właśnie.
Kto zawinił?
Obie strony!!!
Bowiem jest to sytuacja nienormalna, że wszystko jest, a księdza i opieki duszpasterskiej nie ma.
Pięknie się stało, że była modlitwa zaraz na początku. To trzeba Im przyznać.
Ale.
Przecież w pierwszym rządzie winien siedzieć co najmniej biskup.
Jest taki?!
Zgłosił się który?
Poprosili?
Jest takie brzydkie i okrutnie prawdziwe określenie, wyczerpująco opisujące polskość:
każdy ch*j na swój strój
I to jest chyba ta sytuacja.
P.S.
Co do samego Krzyża, dosłownie.
To trzeba przyznać, że są z organizatorów cieńkie siurki, że nie zawiesili na środku, nad sceną.
Ale Asadowie, może to jest sygnał, dla nas, że trzeba iść i Im to powiedzieć, żeby wioski dłużej nie robili.
pozdrawiam
CZUJ DUCH !
No pogadał sobie Pan Górzyński..
Widziałam go jak stał sam na zewnatrz budynku(gdy była przerwa)..nie był chyba uczestnikiem Kongresu. Ktoś robi celowe zamieszanie. Sendecki przecież na NE zwoływał ludzi z krzyżami ale podawał błędną informacje o miejscu Kongresu a mianowicie Pałac Kultury- dlaczego to robił?
Wymienienie przez Pana Górzyńskiego Rosakiewicza jako eksperta??? Przepraszam jakim on jest ekspertem? Nie chcę komentować.
Podchodzę bardzo z dystansem do informacji, że organizator nie chciał powiesić krzyża- przy tak wielu odwołaniach na Kongresie do chrześcijaństwa i Matki Królowej Polski?
Mam też obawy co do sensu wklejania tutaj właśnie takiego filmiku i oceny jednoznacznie negatywnej Kongresu poprzez jego pryzmat…Jest GW i inne, które też panicznie boją się Ruchu Narodowego.
I tak na koniec…jeśli dobrze pamiętam to pod krzyż w Warszawie , pod pałacem chyba nikt z RM nie przyszedł..były telefony do radia od modlących się…doszedł ks. Małkowski, ks.Balemba…gdzie byli inni duchowni??? A potem jak zrobiło się ciepło Pni Ewa wystawiła namiot i nie była w symbiozie z tymi ludźmi…to tak mi się przypomniało.
W zupełności się z Panem zgadzam…znowu.
No niezupełnie nie ma krzyża…jest mały ale jest w koronie orła..
Identycznie to samo chciałem napisać, nadmienić…!
P.S.
Pani Tabo, Pani już się wyspała czy jeszce nie śpi…? och, te narodowe emocje…
Zadałem panu Sendeckiemu pytanie, kto wprowadził go w błąd:
http://space.nowyekran.net/post/93756,kongres-ruchu-narodowego-cenzura-w-naszych-mediach
Witam Szanownych Państwa,
Mnie się jakoś wydaję, że ww ostatnich dniach można zaobserwować niezwykle wzmożoną aktywność wszelkiej agentury i może z tym utożsamiałbym brak krzyża na kongresie (jakiś życzliwy doradca?) Na FB i w ogóle atakują ostatnio niezwykle Ciekawe teksty a np TVASME taki fajny filmik opublikowała ja nawet sobie na dysk ściągnąłem bo nie sądzę że za za długo “powisi” :)
A co najważniejsze nie dopisałem w związku z takimi podejrzeniami i w ogóle obserwując naszą rzeczywistość nie wróże przyszłości żadnemu “Ruchowi” który od początku nie zorganizuje struktur kontrwywiadowczych i procedur na tyle przejrzystych by nie dać się zatopić.
Korwin Mikke z dziewczynami na czele karawany w czerwonym garbusie z rejestracją 666KK. Hmmmm…
A Zawisza dla mnie jest niewiarygodny. Jest w nim coś takiego, że mu nie ufam.
Tylko tyle Pan/i zrozumiał/a z recenzji Janusza Górzyńskiego? Współczuję. Tym bardziej, że mój brat ocenił Kongres pozytywnie. Proszę nie siać dezinformacji.
Witam
Szczęśc Boże
Tak ….ich troska…ale brak ..krzyża !!
Cos mało było słychać o Woli Bożej…nawet w żywych porywach !!
Dlaczego kościół,radio Maryja ,…Biskupi…nie biorą udziału ??!!
Uważają sie za….specjalistów …
My tez to …wszystko wiemy…
Tylko sami tego nie…..pociagniemy,,,,
Jak zwykle …nasza wspólna formacja…pod krawatami,ale brak Błogosławieństwa ….
Troche świętości …czy też nie wypada???
Troche z bólem to …słuchałem ….
Brak czcigodnych….naszych Duchownych…
Bez nich….to jak ..zerdzwiały miecz…!!
Same słowa …..kiedy działanie???
Wyłączyli transmisje??
Oglądałem do godz.14”….przez inter.razem.tv..potem był juz problem!!
Ale idziemy wolno…małym krokiem…
Hmmm….moze to wreszcie…..mały początek …
Naszej RZECZYPOSPOLITEJ….pozdr.
Dlatego ….potrzeba…katolickich portali i ,,nas świadków ,,oddanych Kosciolowi.
Wystąpienie Winnickiego:
Tak właśnie uważam. Po to ten artykuł – aby obie strony zaalarmować.
Katolicy z duchowieństwem na czele muszą aktywnie działać w Ruchu Narodowym – zgodnie z naszym obowiązkiem patriotycznym i ewangelizacyjnym – “głosić naukę, nastawać w porę, nie w porę, a w razie potrzeby wykazywać błąd, pouczać, podnosić na duchu z całą cierpliwością”
Błędy są po wielu stronach a służbom bardzo pasuje by podzielić ruchy patriotyczne. Toruń sobie, narodowcy sobie, PiS sobie.
Trzeba temu za wszelką cenę przeciwdziałać.
Tak, informacja na temat zakazu wieszania krzyża pochodzi od anonimowego uczestnika kongresu i nie zadbałem by ją potwierdzić.
Chociaż gdyby chcieli lub się zgadzali – to by się raczej udało, prawda?
Nie chodzi mi o atakowanie RN. Tylko o to, byśmy wszyscy zatroszczyli się by nie powstał podział na Ruch Narodowy o duchowości “słowiańsko-chrześcijańskiej” z wyłączeniem ruchów katolickich.
I może za słabo to zaakcentowałem, ale widzę głównie po stronie duchowieństwa i generalnie – katolików winę zaniedbania.
NIEZALEŻNA relacjonuje Kongres RN
http://niezalezna.pl/42166-wysoki-aparatczyk-pzpr-gosciem-honorowym-na-zjezdzie-ruchu-narodowego
PS”
BEZ KONTARZA
Wielce Szanowny Asadowie,
Myślę, że wcale nie chodzi o “atak” na RN, tylko o konstruktywną krytykę. Ja już trochę interesuję się polityką i zgłębianie sztuki politycznej zbliżyło mnie do Boga, bo w polityce trzeba sobie zadać trzy ważne pytania: “co chcemy osiągnąć?” “jak chcemy osiągnąć?” i wreszcie “w jakim celu?”. I to są pytania na które odpowiada religia, ja jeszcze nie widziałem całości transmisji tych fragmentów na razie nie chce oglądać :), ale obserwując RN od jakiegoś czasu widzę, że nie mają jasnej drogi, wydają się “błądzić” w dobrym kierunku, ale zdecydowanie brakuje jeszcze przejrzystości bo cel już jakiś mają, obalenie okrągłego stołu, tylko znowu z jednej strony ciekawe i kuszące, ale ja jako stara konserwa to nie lubię nic obalać jak nie wiem co potem to mi trąci bolszewizmem jakimś. I dlatego uważam, że bez pożądanych fundamentów to słabo, spotkanie wydało się trochę “zamknięte”. Duże nadzieje, ale wiadomo jak to z nadzieją ;)
Właśnie taką intencję miałem umieszczając tę nieco prowokacyjną notkę.
I nie chcę odbierać nikomu radości i entuzjazmu i uniesień patriotycznych, ale jeśli mówimy o solidarności to trzeba pamiętać też o panu Knurowskim, z którym A. Zawisza nie chciał w ogóle porozmawiać i dla niego ten dzień nie był tak radosny.
Wróciłam..spanie po pisaniu….po dwóch nockach w autobusie to pisanie jest przyjemnością:)
Tam tez zadano to samo pytanie…pozostało bez odpowiedzi.
http://eugeniuszsendecki.nowyekran.net/post/93572,o-udzial-w-kongresie-ruchu-narodowego#comment_814904
Ps. Ja nie widziałam Sendeckiego na Kongresie, było dużo ludzi ale on to chyba byłby widoczny.
Dezinformację sieje pan Górzyński. Moja ocena Kongresu jest pozytywna. Najlepiej jest wszystkim wszystko krytykować co zrobił ten Pan. Byłam od początku do samego końca Kongresu i przy tak wielu wypowiedziach zawsze można gdzieś czegoś sie doczepić. To był zbiór różnych narodowych organizacji ale przesłanie było jasne, ruch oparty jest na wartościach katolickich, to było wielokrotnie powtarzane.
Proszę nie zarzucać mi dezinformacji.
Bardzo denerwuje mnie dzielenie “włosa na czworo”, moż eraczej skupmy się na tym, że nie było w historii takiego wspólnego spotkania tylu grup narodowych- to jest niesamowiete. Jest ogromna nadzieja, że Ci młodzi ludzie nie dadza się już zatrzymać i będą tworzyć wiele dobrego dla Polski. Ja nie mówie tu o liderach zabierających głos, ktoś musiał wystepować i mówić ale nie o to chodzi.
Powtarzam jeszcze raz- najważniejsze, że razem wytyczyli cele, porozumieli się!
Reszta jest do budowania to jest dopiero zaczyn.
I właśnie o to chodzi by nie atakować kogokolwiek kto chce dobrze dla Polski, to mogło być zaniedbanie. To był napięty czas, emocje. Wiem, że to nie wytłumaczenie. Kongres nie był jakoś szczególnie nagłaśniany ale jak ktoś interesuje się tematem to wiedział.
O 14 była przerwa na obiad, dopiero po godzinie 15.30 były spotkania w panelach. NAjważniejsza była ta część do godziny 14.
O co Pani chodzi? Dlaczego Pani atakuje Janusza Górzyńskiego? Przecież on dokonał bardzo pozytywnej oceny Kongresu, przy czym wnikliwej, głębokiej, wskazującej na to, co jeszcze należy rozwijać, które kierunki rozwoju ruchu narodowego są ważne.
Pani natomiast – jak się zdaje – chce tylko płytkiej laurki. Kompletnie tego nie rozumiem.
Pan Poręba występował w części, gdzie niektórzy uczestnicy zabierali głos, nie musieli być zaproszeni.
Nie mam pewności ale wygladało tak jakby wcale nie chcieli aby on wystepował, gadał i gadał nie słuchał organizatorów, że ma kończyć. Wpuścili go na mównice bo chiała tak jak jeszcze jeden facet z Łodzi który nie miał nic do powiedzenia poza krytyka wszystkiego co tam sie wydarzyło. Poreba nie był tam mile widziany. To tak było… a niezależna mogłaby prawdę pisać.
Pani nie oglądała chyba tego filmu albo byłam tak zmęczona po nieprzespanych trzech nocach, że nie rozumiałam co ten pan mówi.
Obejrzę jeszcze raz jak wypocznę.
Nie jest dla mnie też zrozumiały Pani nie miły ton rozmowy. Tak nie powinny wyglądać rozmowy a na pewno nie tu na Legionie.
“Pani natomiast – jak się zdaje – chce tylko płytkiej laurki. Kompletnie tego nie rozumiem.”
Pani nie zna mnie ani moich myśli, nie wie Pani “co mi sie zdaje lub nie” więc proszę w taki sposób do mnie nie pisać.
Cieszę się, że deklaruje Pani ponowne obejrzenie filmu. Może nieporozumienie się w ten sposób wyjaśni.
Obejrzałam jeszcze raz dokładnie i nie śpiąc..
Wiele powiedział i dobre jest to podsumowanie.
Końcówka wypowiedzi bardzo trafna.
Też sądziłam, że ta wypowiedź (w całości zresztą) jest naprawdę niezła. Z tego powodu dziwiła mnie początkowa krytyka ;)
http://narodowcy.net/robert-winnicki-do-srodowisk-patriotycznych-niezalezna-pl-jak-trybuna-ludu/2013/06/09/
“Bohdan Poręba nie był żadnym „gościem” a tym bardziej „gościem honorowym” Kongresu. Jest to kłamstwo. Był jednym z blisko 1300 uczestników. Każdy kto zechciał na Kongres przybyć i przestrzegał regulaminu, mógł się zarejestrować i był wpuszczany na salę. Poręba nie był przez nas zapraszany, ani przewidywany jako mówca.”
http://narodowcy.net/robert-winnicki-do-srodowisk-patriotycznych-niezalezna-pl-jak-trybuna-ludu/2013/06/09/
no cóż … orzeł z krzyżem w koronie propagowany przez RN jakoś budzi moje większe zaufanie niż obecne godło (w sprawie tej symboliki – warto sięgnąć do dyskusji z lat dwudziestych i dziewięćdziesiątych ubiegłego wieku)
Janusz Górzyński – Januszu, świetnie podsumowałeś przebieg Kongresu. Wysłuchałem oczywiście 2.5 godz. relacje z Kongresu. Masz całkowicie rację – brak Krzyża i Kapłana co najmniej zdumiewa, ale mocna akcenty Katolickie i odwoływania się do Boga były obecne. Ten Ruch idzie nieuchronnie w kierunku Intronizacji Jezusa Chrystusa na Króla Polski, jestem o tym przekonany.
Serdecznie pozdrawiam.
Raczej, wynikiem grzechu zaniedbania Rady Episkopatu, Kościół to o wiele więcej niż część Biskupów.
Szanowny Panie / Szanowna Pani “taba”
Kolega Górzyński jak najbardziej był uczestnikiem Kongresu. Zapisał się, zapłacił 10zł i brał udział. Jego uwagi o sądownictwie (przywrócenie ławy przysięgłych) są bardzo cenne i proszę się z nimi całkowicie zgodzić. Ja też bardzo chciałem być na Kongresie i wziąć udział w panelu o polskiej służbie zdrowia, ale niestety nie było mi to dane. Do 13:15 tego dnia zatrzymały mnie obowiązki zawodowe.
Co do podawania przeze mnie błędnej informacji o tym, że początkowo Kongres miał się odbyć w Sali Kongresowej PKiN to jak najbardziej prawda. Sprostowałem i w swoim filmie z Włodzimierzem Knurowskim podałem poprawną informację, jak tylko do mnie ona dotarła. Skąd miałem tę poprzednią – o Sali Kongresowej PKiN? Sam nie wiem, przyznaję. Bardzo Panu/Pani dziękuję za przypomnienie mi jak ważne jest staranne archiwizowanie wszelkich informacji.
+
Panie Doktorze!
Bardzo dobrze, że jest Pan z nami. Że rozmawiamy szczerze i ustalamy gdzie leży prawda.
dziękuję i pozdrawiam
Powtarzam to, co powiedziałem tu (http://space.nowyekran.net/post/93756,kongres-ruchu-narodowego-cenzura-w-naszych-mediach#comment_816820):
To bardzo niepoważne, zwłaszcza w wykonaniu osoby Pańskiego pokroju, żeby rozpowszechniać tego typu fałszywe informacje i jeszcze nie pamiętać (!!!), kto je Panu przekazał. Biorąc pod uwagę rangę wydarzenia.
Ja bym się wstydził na Pańskim miejscu.
Umieszczenie sprostowania w jakimś filmiku to zdecydowanie za mało! Dobrze Pan wiedział, że nie trafi ta informacja do wszystkich, bo nie tylko trzeba trafić na ten film, ale jeszcze obejrzeć go do odpowiedniego momentu.
Pańskim obowiązkiem powinno być MOIM ZDANIEM stworzenie odpowiedniej notki alarmującej o błędzie, jak Pan popełnił i prostującej nieprawdziwe informacje.
Powinno być to jedynym celem tej notki. To dopiero mogłoby być jakąś formą zadośćuczynienia.
Tu jeszcze garść cennych informacji o Zawiszy, jakby kogoś to interesowało… Wychodzi że z tego Zawiszy to jest zwykły… Circ ponoć zrobiła śledztwo i uważa, że ktoś go wrobił i wykorzystał jego naiwność.
http://toyah1.blogspot.com/2011/05/zielony-zawisza-czyli-biznes-jak-pan.html
Panie Space.
Miej Pan miłosierdzie…
Przecież Pan Eugeniusz przyznał się do błędu. A już po ptokach to jakby miał go niby naprawić?!
Zostanie nauczka na przyszłość. Dla wszystkich…
Napisałem jak. Zresztą niech Pan raczy zerknąć na notkę pana Sendeckiego: co poprawił? Nie poprawił.
http://eugeniuszsendecki.nowyekran.net/post/93572,o-udzial-w-kongresie-ruchu-narodowego
Dwa razy stoi “Pałac Kultury i Nauki” a raz stoi niewyraźnie(!) na zdjęciu z panem Knurowskim Bobrowiecka. Co najmniej dziwne.
A widział Pan, Panie Karljozefie, jakiś film pana Sendeckiego godny polecenia? Bo ja widziałem kilka i żadnego bym nikomu nie polecił. Przecież to inteligentny człowiek, co widać i słychać. A jak przedstawia polską “prawicę?” Wszysko to dla mnie niejasne!
Co jeszcze robi pan Sendecki? Atakuje Watykan, podważając od dawna wiarę w doradcę Papieża – kardynała Bertone. Co ma na poparcie swoich tez?
Co będę ukrywał – tak to widzę Panie Sendecki. Nie ufam Panu.
Jest taki fragment, który w tej chwili stanowi dla mnie poszlakę:
“Nie udało się wypełnić kilkutysięcznej Sali Kongresowej w Pałacu Kultury i Nauki, ale udało się zebrać dwutysięczny tłum w przyzwoitym centrum kongresowym nieco dalej od centrum Warszawy.”
http://eugeniuszsendecki.nowyekran.net/post/93572,o-udzial-w-kongresie-ruchu-narodowego#comment_816518
Pada tu wyraźna sugestia, że początkowo miało być to wszystko organizowane w Pałacu Kultury i Nauki. Brzmi dziwnie, żeby Nasi chcieli w tym budynku zbierać się dla celów patriotycznych. Warto to sprawdzić.
Panie Space.
Dobra. To jest małe piwo.
Zajmijmy się zawiszą…bo to warto i to trzeba zrobić!
Narodowcy młode, ale chwilowo może głupiutkie/naiwne. Jak się Im przedstawi twarde dowody to wypieprzą dziada na zbity pysk.
Moja sugestia w tej sprawie jest następująca – zupełnie w cimno i ad hoc.
Wypytać czy bierze jakąkolwiek kasę za bycie w radzie…
Daję piątaka, że bierze…
No…przyznaję, śmierdzieć zaczyna ta sprawunia.
Wie Pan o co chodzi? Że jakbym wprowadził jakiegokolwiek patriotę, Polaka w błąd co do tego albo podobnego wydarzenia i zdał sobie z tego sprawę, zaraz by mi ścisnęło wnętrzności i jak najszybciej, jak najgłośniej chciałbym to sprostować!
Żeby – jeśli to możliwe – naprawić to, co niechący zrobiłem i uniknąć dalszego wprowadzania w błąd innych. Wyobraża Pan sobie, że niesiony patriotycznym duchem, ufając tej informacji, organizuje Pan sobie całą sobotę, żeby TAM być, a tu “ciemna dupa”? Pałac Kultury i Nauki, HGW???
To pan Sendecki, nie młody przecież, nie głupi, właściciel marki “TV Narodowa” mógł do czegoś takiego dopuścić, a gdy się zorientował, nie poczuł się do odpowiedzialności, żeby to odkręcić? Czy to postępowanie prawdziwie polskie? A tu nadal w jego notce stoi, to, co stało! To jest najgorsze!
Zgadzam się z Panem w pełni.
Mało tego pan Sendecki nie raczył odpisać na te same pytania pod przynajmniej dwoma postami na NE.
Powinno być sprostowanie drukowanymi literkami napisane. I tak na marinesie zadam pytanie. Jak mozna zwoływać ludzi z krzyżami i różańcami a samemu się tam nie pojawić?
NIEPOWAZNE to bardzo złe określenie.
Co to za tekst Panie Sendecki?
“…NO I JUŻ PO KONGRESIE.
Nie udało się wypełnić kilkutysięcznej Sali Kongresowej w Pałacu Kultury i Nauki, ale udało się zebrać dwutysięczny tłum w przyzwoitym centrum kongresowym nieco dalej od centrum Warszawy.
Ludzie się spotkali, przyjrzeli sobie, odnotowali spostrzeżenia. Ktoś coś zauważył, ktoś coś przegapił…..
nadużycie link skomentuj
Eugeniusz Sendecki 10.06.2013 13:10:25”
I dalej Pan nie wie co pisze?
A to co?
“To prawda, taka informacja krążyła – że Kongres miał być w Sali Kongresowej PKiN, bo taką informację odebrałem, ale przyznam – że nie pamiętam od kogo. Proszę zauważyć, że nikt nie zakwestionował początkowo podawanego przeze mnie miejsca. O tym, że Kongres miał być w Sali Kongresowej dowiedziałem się jakoś tak w poniedziałek, a – że na Bobrowieckiej – dopiero w czwartek/piątek. Jak tylko się o tym dowiedziałem – naniosłem poprawkę do tekstu.”
http://space.nowyekran.net/post/93756,kongres-ruchu-narodowego-cenzura-w-naszych-mediach#comment_816731
Kto sie wybierał na Kongres ten wiedział gzdie jest. A tę notkę Pan czytał? W niej jest link do portalu narodowców.
http://thot.nowyekran.net/post/93324,kongres-ruchu-narodowego
“Eugeniusz Sendecki
Kto powiedział Ci, że Kongres będzie w W PAŁACU KULTURY I NAUKI????
Kongres odbędzie się w najbliższą sobotę, 8 czerwca, w Warszawie, w
centrum konferencyjnym znajdującym się na ulicy Bobrowieckiej 9
Pozdrawiam
nadużycie link skomentuj
thot 05.06.2013 18:48:53”
Tego dnia wiadomo było już gdzie odbędzie się Kongres a Pan tego dnia wkleja
to
http://eugeniuszsendecki.nowyekran.net/post/93572,o-udzial-w-kongresie-ruchu-narodowego#comment_814904
@taba @space @karoljozef
Niestety, sprawa rzeczywiście wygląda nieciekawie i jest mi wstyd. Bo ja szukam w internecie – kto zdezinformował w/s SaliKongresowej – i wchodzi, że jedynie ja. Nie daję sobie reki uciąć – ale mógł być tą osobą, która mnie wprowadziła w błąd Adam Czeczetkowicz, lub Włodzimierz Knurowski. Nie wiem jak się to stało, ale BYŁEM PEWNY, że Koledzy z RN planowali kongres w Sali Kongresowej, a potem, gdy mieli skonkretyzowaną liczbę zgłoszeń (około 2 tyś) – przerzucili się na Bobrowiecką.
Niestety, Drodzy Panowie – jestem ostatnio bardzo wyczerpany (zaczął się sezon urlopowy i mam większą ilość dyżurów) że padam na nos. Proszę o wielkoduszną wyrozumiałość. Przyznaję się do błędu, specjalnie nie kasuję swojego tekstu obarczonego omyłką. A nauka stąd dla żuka – żeby pilniej wszystko sprawdzać.
Natomiast mam przykre wrażenie, że ktoś nad-używa mojej omyłki żeby podważyć inne dobre rzeczy, które udało mi się wraz z grupą patriotów polskich zdziałać w dziedzinie medialnej. Jest to niesprawiedliwe.
Nie Pan jeden jest zmęczony…
Ale dlaczego tak Pan pisze?
“Nie udało się wypełnić kilkutysięcznej Sali Kongresowej w Pałacu Kultury i Nauki”
To od razu sugeruje jakiś nieudacznictwo organizatorów KN.
Wystarczy już nieprzychylnych mediów.
Ja nie mam zamiaru mówić za organizatorów, nie o to mi chodzi… ale o prawdę.
Pozdrawiam.
A jak mam pisać? Porównanie z pułapem, który osiągnęła LPR swego czasu, gdy miała dotację parlamentarną (byłem na kongresie LPR w Sali Kongresowej kiedyś osobiście) jest istotne.
Skala Kongresu RN to liczba od 1200 do 2000. Według relacji którą mam od Generała Grudniewskiego. To jest bardzo dobra liczba jak na początek. Szacunkowo – jest w niej około 400 młodych ludzi spoza Opus Dei, Akademii Orła, do tej pory nie będących w żadnej partii politycznej. Dla mnie to ważna kwestia – wypada 1-2 nowych na powiat. Owi nowi ludzie, jak się dowiedzą o Dorotheenstrasse, Komenskym i Bertone oraz historii Krzyża na Giewoncie – zbudują coś ważnego i trwałego. Te sprawy na pewno do nich dotrą. Trudno żeby nie. W dobie internetu, skoro ja nad tym tak pracuję.
przeciez to nie jest porównanie a stwierdzenie i to nie brzmiace przychylnie. Proszę przeczytać to zdanie jeszcze raz.”„Nie udało się wypełnić kilkutysięcznej Sali Kongresowej w Pałacu Kultury i Nauki”
Dopiero teraz pisze Pan inaczej ale co ma KN do LPR..tam(SK) też były Kongresy PiSu i innych…
Oj tam, oj tam. Niech się Kolega przyzwyczaja – że nie wszystkie komentarze będą przychylne. I niech Pan nie ulegnie pokusie otaczania się ludźmi, którzy komentują jedynie w sposób przychylny. Pozbawi się Pan w ten sposób krytycyzmu. Porównanie RN do LPR i ZChN jest jak najbardziej słuszne – bo podobne są klimaty i nisza polityczna, w której działały dwie poprzednie formacje. Problemem jest udział Opus Dei w przedsięwzięciu (dowcipni endecy ukuli już paralelną nazwę “Obóz Judei” hehe). Odecy podlegający politycznemu przywództwu Kardynała Bertone nie mogą liczyć na naszą podległość i swobodę działania politycznego w naszym Kraju.
Taba to Pani Taba, a nie Kolega :)
Proszę Pana, to jest jedyna odpowiedź jaką mógłbym zaakceptować od osoby, która jest po naszej stronie. Jeśli to prawda, to proszę mi wybaczyć, że nadal pozostanę czujny!
Proszę mi powiedzieć (niejako w ramach zadośćuczynienia) – jakie to “inne dobre rzeczy” udało się Panu “wraz z grupą patriotów polskich zdziałać w dziedzinie medialnej”?
Proszę podać kilka najważniejszych Pana osiągnięć, najbardziej patriotycznych i sensownych – prowadzących w sposób konkretny i oczywisty choć jeden krok w kierunku uwolnienia dusz i ciał z diabelskiego reżimu (wyłączając milion obejrzeń na YT ostatniego filmu o “ataku pogan”, bo uważam to raczej za niedźwiedzią przysługę jeśli chodzi o Sprawę Chrystusa!)
Pytam, bo jest Pan od kilku lat intensywnie obecny w blogosferze, ale nie przypominam sobie, żebym kiedykolwiek był gotów Panu przyklasnąć – a uważam, że mam na tyle inteligencji, żeby ocenić, czy działanie jest w sposób oczywisty korzystne dla Polaków, czy nie!
@space
1) Sfilmowałem i przedstawiłem polskiej opinii publicznej prawdę o tym, co się wydarzyło na pierwszej części dziedzińca Pałacu Prezydenckiego (prawda o Krzyżu).
2) Opowiedziałem o Układzie z Dorotheenstrasse.
3) Poinformowałem kolegów narodowców o roli jaką odgrywa Kardynał Bertone w układach z masonerią, sowietami i WASP-ami (Tarcisio Bertone subito dymissione).
4) Nagłośniłem sprawę historycznej roli Krzyża z Giewontu w odzyskaniu Niepodległości.
5) Zorganizowałem opór Polaków przeciwko bezczeszczeniu Powązek Wojskowych przez pochówek tam osób niegodnych.
6) Nagłośniłem sprawę nieprawidłowości w finansowaniu NFZ (afera EKUZ).
7) Poczęstowałem polskich patriotów pieczonymi prosiakami przy pomniku Dmowskiego.
(c.d.)
8) Skutecznie walczę z masońskim kultem Lecha Kaczyńskiego.
9) W sprawie filmu o pogaństwie na Ursynowie – mam rację i to jest sukces.
10) plus parę jeszcze innych rzeczy.
———
A ponadto przyczyniłem się do wprowadzenia stałego monitoringu funkcjonariuszy (FMS) w warszawskiej izbie wytrzeźwień. To jest początek rewolucji informacyjnej w polskiej służbie zdrowia.
w zasadzie ja nie czułbym się zobligowany, by szukać info o Kongresie Narodowym na blogu Pana Eugeniusza, więc może dajmy spokój przepracowanemu lekarzowi;))) – mnie też czasem coś się pomerda, jak i każdemu, więc najważniejsze by potrafić się przyznać i pokajać, a Pan Sendecki pokajał się JUŻ.
przyłączam się do apelu…
Uprzejmie dziękuję i zapoznam się.