Budzi się zapewne w niektórych tożsamość i przynależność. We mnie już się ugruntowała. Nie biegałem i nie próbkowałem. Mam wyrobione zdanie o poszczególnych prawicowych portalach.
Pisanie na Nowym Ekranie było przede wszystkim “z braku laku”, oraz z wygodnictwa i lenistwa. Nie było to miejsce moich marzeń. Co z tego, że techniczny wypas, jak towarzystwo takie raczej przemieszane. Obok świetnych, inteligentnych i prawdziwych patriotów, zgraja usłużnych, fałszywych i cynicznych pismaków. Mają teraz swój dzień na nowo-otwartym NE.
Gdy już wiadomo, że Ekran zaczął się sypać, dostałem osiem propozycji przeniesienia się w nowe miejsce. Podam tylko dwie, bo są charakterystyczne. Pierwsze to propozycja ścisłej współpracy na 3cim wybiegu, a druga to pisanie na prywatnym blogu Pluszaka, który nas dzisiaj zwalcza i sekuje wpisy z linkami do Ekspedyta. Tak, tak – on też sobie tratwę wyszykował. Jakoś tak mam, że słucham swojej podświadomości i pierwszego wrażenia w ocenie ludzi. I padło mi na Asadowa. Nie, żebym go dobrze znał, lecz nic złego mi się z nim nie kojarzyło. I po paru dniach widzę, że słusznie wybrałem. Chyba tu jest moje miejsce.
Czy macie podobne odczucia? Czy ktoś może już zaczął to odczuwać, że Legion to jest właściwa lokalizacja do swojego pisania?Jak napisałem, wielu próbkowało gdzie indziej. Ci co przed przyjściem na Ekran wywodzili się z Salonu, czy Niepoprawnych, powrócili tam na chwilę. I z reguły zostali źle przyjęci. Ekran odcisnął piętno na wszystkich. Jest dużo wrogości do Ekranowiczów. Głupiej wrogości podszytej zazdrością i politpoprawnością. Ci co poszukiwali po blogowiskach byli rozgoryczeni przyjęciem. Skarżyli się. A przecież to było do przewidzenia. Tak już jest w zespołach ludzkich, że na nowo-przybyłych patrzy się z podejrzliwością. Ci którzy to zrobili spotkali się z rozgoryczeniem.
Wczoraj ponownie uruchomiono nE. Pobiegliśmy tam wszyscy powodowani słuszną ciekawością. Nie wiem jak wy, ale ja już poczułem się tam obco. To nie jest portal dla mnie. Nie będę tam pisał. Bo i towarzystwo jest dla mnie nieodpowiednie, a kierownictwo jest kompletnie wprost komunistyczne. Opara jeszcze tego nie wie, nie zdaje sobie sprawy, lecz jego teksty to kalka z Rakowskiego, jak już został ostatnim gensekiem. Młodsi mogą tego nie zauważać, lecz dla mnie to ten sam styl. Marni Polacy, których trzeba wychować i jeszcze tak wiele nauczyć. Żenada.
Nie ma wśród nas gwiazd i celebrytów. Mimo tego, śmiem to powiedzieć. Zebrany tutaj został najwyższy poziom piszących z którymi się zetknąłem. Ludzie prawi i bezkompromisowi. Ludzie o zdecydowanych poglądach. I co najważniejsze – o właściwych poglądach. Już się nas boją. Niełatwo nas obrazić. Nie jesteśmy też nowotworem. Nasze nazwiska i nicki są szeroko znane w blogosferze. Cieszymy się pewnym szacunkiem. Doprawdy trudno będzie nam przypinać łatki. I czas pokaże, czy staniemy się atrakcyjnym, magnetycznym miejscem przyciągającym ludzi o wysokich wartościach. Nie przyjdą karierowicze. W tym względzie nie mamy im nic do zaoferowania. No i dobrze.
Czy już możemy powiedzieć, że jesteśmy Legionistami? Czy powoli budzi się nowa tożsamość? U jednych szybciej, u innych wolniej Tutaj ciągle jest niezaorane pole, ale już bez chwastów. I teraz wszystko od nas zależy, co tutaj posadzimy.
Pozdrawiam Legionistów
Zapowiada się ciekawie, a jak będzie to zależy od nas samych.
Wydaje się, że tutejszy blogerski potencjał jest spory, a startowi towarzyszyła wprost eksplozja. Nie wiem, czy z Asadowem nie współpracował czasem Ptasznik z Trotylu.
Twierdzę, że takiego obrotu nie spodziewał się nasz uprzednio macierzysty portal i jego ponowny start został niejako wymuszony walką o wpływy. Nie mogli już sobie pozwolić na dłuższe czekanie, o czym świadczą poważne ostrzeżenia dla wspominających na nE o adresie niniejszego portalu. Jak dotąd wygląda, że najwięcej do stracenia mają nieobecni, czyli ci, którzy stanowili dawną redakcję nE.
Czy te dywagacje mają jakiś sens pokaże najbliższa przyszłość.
@tadman
myślałem w przerwach technicznych – od zajmowania się techniką – aby poprosić o zgodę zainteresowancyh na opublikowanie przeze mnie korespondencji związanej z powstaniem blogowiska Legionu. Wydaje mi się, że może to być niemal interesującym materiałem hmmm … kronikarskim.
Jeśli chodzi o współpracę z kimkolwiek, to była ona jawna i odbywała się na skromnych łamach “www.legion-polska.h2.pl/wp”. Trochę niejawnej współpracy odbyło się w ramach wymiany mailowej: mojej z Dilletanti oraz z Circ.
Ptasznika bardzo lubię i jego obecność tutaj na pewno zwiększa istotnie poczucie sensu wkładania pracy w to miejsce.
Wkład poszczególnych blogerów w układ “Legionu” jest tu: http://www.ekspedyt.org/asadow/2013/01/29/212_lista-zyczen-i-zazalen-technicznych-estetycznych-i-nie-wiem-jakich-jeszcze-specjalnie-dla-circ.html oraz w kilku innych miejscach, których zaraz po przebudzeniu nie wspomnę… No, nawet w URL widać też istotną rolę Circ, która swoim zwyczajem nie wahała się przed wyrażeniem swojego zdania w czystej postaci (bez przejmowania się o odbiór po drugiej stronie, przynajmniej pozornie ;-):
..no i jeszcze nathanel walczy z lju-im..dla mnie NE to statek widmo …pusta bez (wyraźnej załogi) łajba przemierzająca bezkresy oceanu…zmierzająca do portu onetowego..nie jestem marynarzem, ale tak se to wyobraziłem …pozdr
..jak pogoda kapitanie …???
To z 17.01:
//These messages were sent while you were offline.
4:48 PM Iza: ładne, ale brakuje tego, że jak wejdziesz i spojrzysz, to masz wrażenie, że jesteś w pępku świata na bieżąco. Bo brak na bokach dodatkowych funkcji łączących ze światem, brak urządzenia tego ”mieszkania”. Moim zdaniem ty nie czujesz funckcji mediów, jakbyś nie rozumiał po co coś robisz i dlaczego tak, a nie inaczej. Nie zadałeś sobie pytania o cele, potrzeby i nie połączyłeś tego z ”okiem”, czyli wizją obrazu
Iza Rostworowska
Jan 17
to me
4:49 PM me: Iza, to się strasznie mozolnie modyfikuje :-)
Machając pędzlem można się też namachać, ale obraz “stoi” po 30 min pracy
a ja rozgryzam, co, gdzie i jak
na razie uczę się gdzie się ustawia kolorki elementów
4:50 PM potem przyjdzie czas na rozmieszczenie i oprzyrządowanie
Iza: spójrz też na frondę. No, ucz się, ucz.
4:51 PM me: mój cel na razie, to było zlikwidować ramki
4:52 PM wiesz, że Fronda jedzie chyba na tym samym skrypcie i theme – czyli tzw. skórce
4:53 PM powinienem spokojnie dać radę zrobić to bardzo podobnie
i Fronda – powiem Ci, bardziej mi się podoba od NE
4:54 PM Iza: mnie też fronda bardziej się podoba, ale to chyba kwestia treści, bo wyobraź sobie na Frondzie tych sklepowiczów, opary i jakieś antymaterialne dziady.
4:55 PM ale podoba misie, że sie zawziąłeś na temat;-)))
4:57 PM me: NE skutecznie małpuje układ tabloidów
efekt: czuję się jakbym był na trochę lepszym Fakcie czy innym tam… nie wiem… SuperExpresie ?
5:00 PM Dostałem szfungu (motywacji) na skutek chwiania się NE. Jeśli by to wszystko miało pójść w cztery diabły, to trochę szkoda
5:01 PM poza tym bardzo zapaliłem się do wizji spółdzielni blogowej, bez oparów i innych wyziewów
pełna wolność – byle bez szkalowania Boga i Kościoła
i jeszcze lepiej wymyśliłem – nie społeczna moderacja – ale każdy sam by decydował, czy jego tekst idzie na pudło, do “Ważnych” czy “Polecanych”
5:02 PM dopiero, jak ktoś by tego nadużywał, to by się mu to prawo odbierało
uważam, że ludzie stają się odpowiedzialniejsi jeśli im się ufa
(oczywiście trzeba być przygotowanym na coś całkiem przeciwnego ;-)
25 minutes
5:28 PM me: Wiesz, że dziś jest dzień judaizmu w KK w Polsce?
Nie podoba mi się to.
Według judaizmu Maryja i Jezus są oszustami
5:29 PM na tej zasadzie może być dzień bałwochwalstwa, dzień światowida, dzień wyznań z ofiarami z ludzi, dzień heretyka itd.
5:32 PM Iza: wiem, że jest taki dzień-myślę, że jest on dla takich judaistów, którzy są skłonni słuchać i myśleć. Choć pamiętam wyczyny Zycińskiego w takie ”dni”-wręcz orgie płaszczenia się i wyrzekania własnej wiary. Bóg jednak prostuje ścieżki, a ze zła wyciąga dobro. //
Mam podobne odczucia. Nigdy nie byłam na żadnym blogerskim portalu. Zaczęłam pisać swój blog, ale taki tematyczny (o systemie operacyjnym Snow Leopard) oraz komentowałam coś tam w dziale technicznym na Onecie. Dowiedziałam się chyba w Niepoprawnych, że powstaje nowa platforma i ma to być taki kulturalny Onet. To pomyślałam, że sprobuję. Ponieważ były tam zapisy, napisałam do ŁŁ, że chciałabym dostać kod. Czytając niektóre blogi na S24 odnośnie smoleńskiej sprawy robiłam ich archiwizację. Tak było też z blogiem ŁŁ, archiwizacja na miesiąc przed jego skasowaniem. W nagrodę dostałam od ŁŁ kod do NE.
Najpierw było fajnie. Nie myślałam, że będę cokolwiek pisać, bo tak ładnie jak co niektórzy nie potrafię. Mówienie przychodzi mi z łatwością, pisanie z trudnością. Jednak skoro inni pisali, to poczucłam się zobowiązana i coś tam napisałam.
Wsiowa aura nad NE nie podobała mi się. Zostałam, bo byli fajni ludzie. To było najważniejsze. Bo po komentarzach można poznać człowieka. Nie podobało mi się wplątanie w politykę, tutaj jestem bardzo nieufna. Miałam zastrzeżenia, później pomyślałam, że jestem chyba przewrażliwiona, trzeba uwierzyć człowiekowi. Cóż, to wierzenie szybko mi przeszło.
NE padł, szkoda, że tak się to skończyło, już nie spotkam tych ludzi, nie będzie fajnych notek, nie będzie wymiany poglądów, kurnika itd. Tak sobie myślałam. Nie było tak źle. Konfederacja BiK poinformowała, że jest miejsce spotkań.
Wczoraj weszłam na NE, ale to już nie jest to. Pięknie o tym napisała Patria. Tam zima, a tutaj cieplutko, grzejemy się przy kominku.
Czy jestem legionistką? Myślę, że kandydatką. Bo na legionistkę/tę trzeba się zasłużyć. A ja tylko mam jedną notkę :( Ale będę nad tym pracować :)))
@ Asadow
Odpocznij !
Z ptasznikiem chodziło o “trotylową” część nicka i eksplozywny rozwój społeczności.
Ku chwale Ojczyzny, Panie Majorze!
aha, przeczytałem “spocznij”.
Faktycznie muszę odpocząć…
Mam oczy jak spodki, niedobrze mi od “Monster drinka” czy jak mu tam… ale serwer chodzi już dość wydajnie – mam nadzieję (?)
@ Asadow
Posted Luty 4, 2013 at 8:58 AM
Moje dłuższe niepoważne pisanie na jajach.be spowodowało, że używam podobnych kluczy w pisaniu poważnym.
Sprawę poprawnie rozwikłał
cyborg
Posted Luty 4, 2013 at 10:51 AM
@ Asadow
Odpocznij !
Z ptasznikiem chodziło o „trotylową” część nicka i eksplozywny rozwój społeczności.
Ja mam tylko jedno “ale” do Legionu –
za mało tu KOSSOBORu.
Chyba się dziewczyna leni troszeczkę.
Na NE pisała artykuły że ho ho a tutaj jakoś cichutka jak myszka.
@ jazgdyni
Zrób statystykę : ilu Cię zpraszało ze względu na styl, ilu ze względu na cechy przywódcze,
a ilu ” powracającego z ‘dutkami’ na sponsora
przyjmiemy” ;-))
Myślę że ze ślubami trzeba poczekać aż się kochankowie dotrą. Tratwa ratunkowa rodzi więzi,które jednak muszą się ostać w świecie
wolnego wyboru, by okrzepnąć !
Mam nadzieję że Pluszak będzie zachowywał się przyzwoicie i przynajmniej On osobiście nie będzie prześladował na NE (a także na swoim Pressmix) Legionistów Św. Ekspedyta, my nie jesteśmy rebeliantami od ŁŁ, to nas-ten ostry konflikt wcale nie dotyczy i mieliśmy święte prawo po upadku NE zbudować arkę ratunkową, a nawet ALTERNATYWNĄ, czy swoją po prostu nawet gdyby NE działał bez przeszkód. Pluszak mający swój portal ma nas prześladować? To szok. To w ogóle jest to trochę kolidujące z interesami NE, czy Opara, spółka tego nie widzi? Adminować portalem NE i swój czas poświęcać także na własny projekt docelowo podobny trochę? Albo albo, to musi kolidować mniej czy bardziej. Hipokryzja do kwadratu ;) Lubię Go, więc zbyt surowo do tego jeszcze nie podchodzę, ale jeszcze żartem. Niech nam odpuści, od przybytku głowa nie boli, niech sobie działa EKSPEDYT, niech działa i PRESSMIX, jest całkiem sympatyczny, trochu tam znanych nam blogerów jest. Niech nawet działa 30bieg, niech się wszystkie te wyklęte (także przez tzw swoich – kręgi pisowskie i nie tylko, liberalne, narodowe, katolickie) portale wzajemnie linkują, kuszą swoich blogerów, komentatorów… wszyscy na tym wygrają. Ta wojna domowa będzie żenująca.
@Ptasznik
Kossobor nie lubi prymatu technologi nad całą resztą i chwała jej za to.
Chciałbym jej pomóc się przyzwyczaić do naszego interfejsu, ale zdaje się, że intensywnie maluje.
//jedno “ale”// – dzięki! Traktuję to jako wielki komplement. I zachętę do dalszej pracy.
Na początku myślałem że to Konfederacja Blogerów z NE korzysta z okazji i zakłada blogosferę na swoje skromne potrzeby. Jako były konfederata… raczej bym do takiego projektu nie wszedł, dwa razy do tej samej rzeki byłoby niezręcznie, znowu by mnie Rebelianta “pacyfikowała”… ale skoro pomysł jest szerszy, wodzuje facet Asadow, rozmach jest, to co innego, bo to COŚ innego. Pozostaje odpowiedzieć sobie CO.
Strasznie niektórzy się boją słowa misja, polityka, ruchy takie czy siakie, bo taka społeczność to naturalny ruch społeczny, obywatelski, a biorąc pod uwagę profil… także katolicki-prokatolicki (w każdym razie z poszanowaniem Kościoła Rzymskokatolickiego, katolicyzmu), narodowy, patriotyczny rzecz jasna. Generalnie prawicowy, konserwatywny, ale z jakąś tam tolerancją do centrum.
Witam Marku
Pisz tr.powsciagliwiej
Wlasnie Pluszak wykasowal mój kom.u Nathanela
W obronie Circ,który wyśpiewał Legion i takie sobie
Jego osobiste wycieczki,,dziecinnie,,na temat działania
Legionistów,gdzie napisałem o zakonniku,którego znam
Osobiście i jego rodzinie….a on tak ,,lekko,,im opinie
struga na niekorzyść zakonu i legionistów ….cos sie zmienił ten ,,nasz,, Nathan pozdr.
@jazgdyni
Żeby oczyścić się z przypisanej nam łatki na NE najlepszym czyściwem jest właśnie własna blogosfera, ale wypadałoby zerwać całkiem z NE i 3obiegiem, nawet może też z Pluszakiem dla kompletu. Tu jest problem, niektórzy zerwali z NE, inni czekają, sam się waham co robić. Trzeba czasu na właściwą, naturalną z przekonaniem decyzję. Zostawiłem na NE kawał życia, dwa lata… nie rzucę tego tak jak kiedyś Salonu24, czy Blogmedia24, muszę pomyśleć nad tym.
Wydaje się iż NE stanie się taką bez duszy tablicą do zamieszczania tekstów, czymś zbliżającym się do Salonu24. Chyba spadnie liczba komentarzy, nowych notek też. W końcu Opara się zniechęci i to sprzeda komuś, a w zależności od tego kim będzie nabywca… to zmieni się na lepszy, albo na gorszy, ale czy to będzie blogosfera obywatelska? Pod tym względem zostaliśmy od początku oszukani, przy podejściu biznesowym, wodzowskim, to było absolutnie niemożliwe. ŁŁ nas zaczarował że to jakoś przełknęliśmy, zaakceptowaliśmy. I teraz gdzie jest? Zaczyna czarowanie od początku i co gorsza zapewne znowu mu się uda… aż do kolejnego końca, kolejnego NE nr2=3obiegu?
Opada może trzymać NE m.in ze względu na swoje ambicje polityczne. Bardzo chce się wżenić w ruch narodowy, być jego częścią, kreatorem nawet ważnego, może głównego nurtu.
Co my Legioniści w odpowiedzi na politykowanie stronnictwa Opary powinniśmy zrobić? Ano podjąć pałeczkę i stworzyć NASZ RUCH KATOLICKO-NARODOWY. To może być wartość dodana, która przyciągnie do nas setki ludzi już nie tylko z NE. Sam Asadow wspominał już o fundacji, czy stowarzyszeniu Legionistów. Jaki to problem stworzyć z takiego stowarzyszenia nie tylko opiekunkę portalu, ale szerszą inicjatywę o cechach także apostolatu świeckich? Kiedyś rozmawialiśmy o Akcji Katolickiej, która jest z innymi ruchami wg mnie coraz mniej oddziałująca na rzeczywistość III RP, ruchy katolickie nie muszą mieć wszystkie osobowości kościelnej, którą zbyt łatwo zresztą stracić, poza tym nawet bez statusu organizacji katolickiej chyba nie będziemy gorsi od takiej AK? To od nas będzie to zależało, a Bóg to oceni, bo ocena biskupa jako zwykle wyborcy PO, czy PiS… może być nieciekawa dla nas z automatu.
@All
Po kolei
1. Hania KOSSOBOR ma wenę, maluje jak opentana. Szykuje się jej wystawa. A jak znacie jej prace (ja mam tylko jeden śliczny obraz), to wiecie, że są strasznie pracochłonne. Ona będzie częściej wpadać, jak to już będzie hulać.
2. Marek – odwaliłeś świetną robotę, gonię to w te i wewte i na różnych maszynach i serwerach (nielegalnych też ;]) i to jest tak sprawne jak Ekran, została tylko kosmetyka.
3.Marek Kajdas – to jest COŚ innego, a przynajmniej ma być. Jeszcze trochę techniki, lecz ludzie najważniejsi.
4. Cyborg – a wiesz, że nie myślałem o powodach zaproszeń. Próżność mnie zaślepiła.
5. Pluszak to bardzo fajny gość i wcale mu się nie dziwię.
6. Wszyscy – brakuje bardzo – MUSIMY TU PRZYPROWADZIĆ IZĘ I PROFESORA. Zaraz wysyłam maile.
@Strumyk
Pluszak mnie od miesięcy zaprasza na swój portal, ale w tej sytuacji znowu poczeka… o ile się doczeka kiedyś ;) Tyle o nim.
@Strumyk
wyśpiewał?
@ jazgdyni
Posted Luty 4, 2013 at 11:48 AM
Dzięki Oficerze Nawigacyjny (?)
To mówię ja, majtek.
Moja przygoda z pisaniem zaczęła się od Nowego Ekranu. Przedtem miałam ochotę, ale uważałam, że nigdzie nie pasuję. Na NE już nie wrócę, nie ten klimat. Z drugiej strony życzę im jak najlepiej, innym portalom też.
Ostatnio trochę jeżdżę metrem i widzę młodych ludzi namiętnie wpatrzonych w ekrany tabletów. Era gazet papierowych się kończy. I to jest ten moment, który trzeba wykorzystać, by zapewnić paliwo dla tychże tabletów oraz telefonów komórkowych z dostępem do internetu.
To będzie płaszczyzna, na której rozegra się kolejny bój o rząd dusz.
W sumie myślę sobie, że w tej chwili im więcej portali, im większa różnorodność tym lepiej. Raczej bym nie chciała, by wróciły czasy, gdy Życie Warszawy własnymi słowami powtarzało to, co napisała Trybuna Ludu.
Dlatego bulwersuje mnie postawa niektórych blogerów zachowujących się jak pies ogrodnika, co to sam nie zje a drugiemu nie da, którzy każdy nie swój portal i nie swoich blogerów uważają za wrednych wrogów a to nie przyciąga. Tak się nic nie zbuduje, chyba że taki jest cel, by niszczyć.
Myślę, że ci, którzy budują na fundamencie dobrych intencji i prawdy, w końcu wygrają.
@Marek Kajdas
Posted Luty 4, 2013 at 11:47 AM
//Jaki to problem stworzyć z takiego stowarzyszenia nie tylko opiekunkę portalu, ale szerszą inicjatywę o cechach także apostolatu świeckich?//
Jaki to problem zrobić z Legionu kolejnego Gapola, NZ, Frondę, czy NowyEkran?
Da się? Da się!
Ale…
czy nie można zrobić czegoś więcej?
Medium dla wielu oddolnych ruchów narodowych?
– nie jedyne. Jedno z wielu!
Chętnie pomogę powstawać innym.
Taki atraktor… atraktor fraktalny… czy fraktal atrakcyjny :)
@ Ewa Rembikowska
Posted Luty 4, 2013 at 12:03 PM
Napisałem swój komentarz (ten powyżej) zanim przeczytałem ten od Pani.
Teraz nikt mi nie uwierzy ;-)
A czy już jest tutaj obecny Pan Dakowski?
Dobrze by było gdyby był.
@@Asadow
Posted Luty 4, 2013 at 12:00 PM
@ jazgdyni
Posted Luty 4, 2013 at 11:48 AM
Dzięki Oficerze Nawigacyjny (?)
—————–
Niech cię ręka boska broni! Dzięcioły (navig.off.) to specyficzny gatunek wariatów z potwornie wybujałym ego (seawolf może nie tak bardzo choć kapitan).
Ja jestem elektronikiem – automatykiem z 20toma różnymi dyplomami (słowo harcerza – dosłownie tyle, a jeszcze 15 marca jadę do Wiednia robić jeszcze jeden).
W zależności od sytuacji okupuję pozycję albo supervisera albo ETO (El. Tech. Officer).
@karoljozef
Posted Luty 4, 2013 at 12:15 PM
Wysłałem 2 maile. Nie wiem, podpadłem mu kiedyś w sprawie energii jądrowej, ale mam nadzieję, że po prostu jest zajętym czymś ważniejszym alboco.
Błogosławionego dnia!
Witamy p.Ewo
Tak dobrze to pani widzi….gazety juz leżą a moze to juz
Czas,by odłożyć te,,Tr.Ludu,,!!
Weźmiemy tablety i cała te sztukę medialno-techniczna
Na nasza…. Revoluszyn….budować,pisac,tworzyć na
Prawdzie,Miłości i Jej…pragnienie
Miłość cię…..znajdzie …..przez….kliknięcie,myszkę
W komórce ….dostaniemy….przebaczEnie przez
dzwonek,info od przyjaciela,który pamiata o Twojej
Atrakcyjności ,dobroci,ze masz serce
Życzę sobie,by w naszych kom.bylo juz wszystko…
Według …naszych norm moralnych,etycznych,katolickich..
By w podróży dnia codziennego było to juz w programie
Naszej komóry,tabletow….kiedy programista….naszej
Sieci….wpisze programy do ….wyboru…!
A my możemy sobie juz…sami wybrać …porę ..
Psalmu…!
Czytania Ewangelii na dany dzień !
Podane kazania…choć na chwile do tematu!
Do wybóru kilka pieśni dla serca,duszy i ducha!
Naszych ojczystych wieszczy,świętych i wielkiego Ojca
Karola Wojtyłę
Przypomnienie i udział w modlitwach dnia codziennego!
To wszystko jest juz…..możliwe !
Myśle,ze i my dojdziemy do …tego!
Niewierny Tomasz….musiał włożyć palec..
Nam wystarczy…..zaufać i dołożyć starań do naszego
Dobra wspólnego.pozdr.liczymy tez na pomoc! Dziekuje
Pozdrawiam Legion.Asadow i jego ekspedyt.org jest najłepszym przykładem dla innych.Potem stwowarzyszenie a może i partia?Cel NE z kolei,jest podobny.Czy 3obieg.pl ma podobne cele? Nie wiem.Krajobraz w Polsce roku 2013 stał się atrakcyjny.Czego brakuje?Programów ,które mogą przekonać wyborców.
@KarolJozef
Już wysłałem zaproszenie do profesora.
UWAGA
Prof. Dakowski prosi o pomoc – jak najprościej i najszybciej może on wykasować swoje teksty na NE?
Ja też nie wiem
@ Pan Lipski
Pan jesteś pocieszny…
Partia?!
nie, dziękujemy
Marek Lipski
Wyborcy to jedno , system wyborczy to drugie a wpływ mediów to trzecie.
Trzeba wziąć pod uwagę fakt, że wielu ludzi już dało się omamić mediom. Ich stan przypomina opętanie demoniczne. To poważny problem.
Racjonalne argumenty nie będą miały znaczenia.
Wydaje mi się że trzeba również określić strategię na wyrywanie ludzi spod hipnozy.
Tu są wyłącznie ludzie świadomi jest nas garstka.
Przykład jest najlepszą rekomendacją.
Nie obawiajmy się tworzenia partii.
Już samo spełnienie warunku jej utworzenia jest wielkim sukcesem.
@Marek Lipski
Posted Luty 4, 2013 at 12:39 PM
Nie wiem czy moje podziękowania za ciepłe słowa nie byłby pustosłowiem, mimo dobrej woli z mojej strony.
Po prostu poważnie podejrzewam, że się nie rozumiemy.
@jax
Polska nie potrzebuje kolejnej partii.
Potrzebuje znacznie więcej.
Dziękuję za taki sukces.
i znowu czaczyna się pitolenie
– A może partię, partyjeczkę, koalicyjkę…
Po co, na co, z kim?!
Gdyby ktoś zapomniał to przypomnę:
WON !
WSZYSCY WON !
karoljozef
Po zalogowaniu da się to zrobić w opcji zarządzaj kontem pokazują się wszystkie publikacje. Niestety trzeba sprawę załatwić pojedynczo.
Raczej warto przemyśleć możliwość promowania naszych wartości również przez NE.
Jeżeli określimy swoją strategię to wszystko będzie jej podporządkowane.
@ Jax
Ekran postanowił, że Legionistów nie będzie tolerował i wszystkie zaproszenia, linki, wycina.
Poszaleliśmy tylko krótką chwilę wczoraj.
Oczywiście, można na lekkiego chama zalewać ekran komentarzami z linkiem ale taka forma reklamy nie licuje z powagą Legionisty…
Na razie mowa najwyżej o stowarzyszeniu społecznościowym kiedyś tam w przyszłości dalszej, ale fakt faktem iż mnie nie trzeba by było długo namawiać do naszej partii katolicko-narodowej. 1000 podpisów to jest nic. Mam dosyć głosowania na PiS, nie zaufam kolejnemu LPR-owi (powstanie ich kilka chyba) pod nowym szyldem, zatem co? Mamy zostać w domu, mamy tylko marudzić w sieci, narzekać? Bóg nie założy za nas takiej siły, a sama nie powstanie. Mało brakło o mieliśmy partię “narodową” na NE z prezesem Oparą… ja już wolę np. Pana Zagozdę, który się do tej roli świetnie nadaje, w każdym razie bardziej niż my.
Asadow
Pewnie masz rację ale to znacznie więcej trzeba w jakiś sposób określić. Pokazać że można po chrześcijańsku. Dzisiaj mamy zapałki , gumę do żucia i starą oponę. Modlitwa może sprawić cud i może zbudujemy z tego helikopter.
Jest też obawa że gdy zapanuje cynizm to znajdą się ludzie którzy żując gumę podpalą opony na ulicy… Co wybieramy niezorganizowaną frustrację czy konstruktywną organizację ?
Jesteśmy wolnymi ludźmi i takimi chcemy przecież pozostać – nie ma więc sensu zamykać się dobrowolnie w jakimkolwiek getcie, chociażby najsłuszniejszym.Co daje i co zmieni dyskusja we własnym gronie, oprócz dobrego samopoczucia,jacy to my jesteśmy kryształowi.
Tak chyba robią na niepoprawnych – i kto tam zagląda, oprócz nich samych?
Jeśli chcemy działać dla dobra wspólnego naszej Ojczyzny, to powinniśmy właśnie wchodzić na portale “nieprzyjazne”. Ja bywam nie tylko na s24, ale także na “gazecie”, na tokFm i od czasu do czasu wpisuję tam swój komentarz – grzeczny i kulturalny. Czasem admini to usuną (no bo komentarz brutalny by pewnie zostawili, na dowód, “jakie chamowate są te prawaki” – wychodzę z założenia, że kropla drąży skałę.
Nie ma się więc co zastrzegać, że tu, czy tam nie będzie się wchodzić.
Panie Marku.
Najważniejszym wydarzeniem ostatnich lat były Marsze.
I te ONR’owskie i RM’owy.
Jedynie racjonalnymi działaniami są dwa rozwiązania:
1. Wspieranie RM’u lub ONR’u.
2. Klejenie RM’u z ONR’em.
Ojciec Rydzyk nie może zostać prezydentem. Niestety.
Winnickiemu dobrze życzę, ale wodzem nie jest, może jeszcze nie jest.
Tak, jak RM nie jest, i nie może być zbytnio cywilny, tak samo ONR jest za mało boży – a POWINIEN być boży.
Może to zmieńmy.
Absolutnie należy odcinać się od wszystkich parti obecnych w “sejmie”.
Nie majstrować kolejnej lipy partyjnej, która by miała do tego cyrku wejść.
Tak w wielkim skrócie.
pozdrawiam
Skoro jesteśmy wśród swoich, to pozwólcie że się przed Wami otworzę ;)
1. Jestem zszokowany postępowaniem szefostwa NE w związku z kasowaniem wszystkich komentarzy czy wpisów wspominających o Legionie.
To jest przegięcie. Po tym jak portal “zniknął” i blogerzy zostali w ciągu minuty na lodzie.
2. Nie dam się nikomu wciągnąć w jakieś rozgrywki i podziały. Nie ze mną te numery.
Piszę bloga po to, żeby dotrzeć z prawdą do JAK NAJWIĘKSZEJ liczby ludzi.
(pisałem o tym zresztą m.in. tu:
http://www.ekspedyt.org/freedom/2013/01/31/734_rozbitkowie-startujemy.html
czy tuż przed zniknięciem NE tu:
http://freedom.nowyekran.pl/post/86308,blogerzy-ne-kasa-kasa-kasa-a-gdzie-tu-polska-nasza
To jest cel dla którego poświęcam czas na pisanie – i dlatego będę swoje wpisy publikował wszędzie tam, gdzie będzie to możliwe i skuteczne.
Mój pierwszy w życiu blog założyłem na NE, a był to czas kiedy NE jako jedyny portal głośno krzyczał o łamaniu prawa przez PKW podczas rejestracji komitetów wyborczych w 2011 roku.
Od niedawna zacząłem również umieszczać wpisy na salonieXXIV oraz mPolska – i rozważam też inne portale które to umożliwiają.
Jak wiecie – szukam też uczciwych ludzi, społeczników – którzy chcieliby współnie stworzyć portal informacyjno-blogerski ODKŁAMUJĄCY naszą rzeczywistość – pokazujący ludziom matrix.
Portal który będzie współfinansowany przez blogerów – a nie stworzony dla zysku!
Tutaj, w Legionie z Wami czuję się jak w domu – i jest to wspaniałe miejsce.
Chciałbym aby zyskiwało na znaczeniu, popularności i autorytecie.
Na NE natomiast odnajdę mam nadzieję kilku komentatorów, którzy tutaj jeszcze nie trafili – a których mi brakuje, np. BTadeusza i Imrana.
PS. Ciekawostka statystyczna: Z mojego doświadczenia wynika, że na NE moje notki mają 1-2 tyś wejść, na salonie 300-500 wejść, na mPolska na razie 100 :)
Nie wiem jak to wygląda na Legionie w tej chwili – tzn. statystyki wejść na nasze – tu – notki.
Pozdrawiam siostry i braci Legionistów – tylko prawda nas wyzwoli!
Dlatego bądźmy wierni prawdzie – a nie jednemu czy drugiemu portalowi :)
Panie Freedom’ie my też Pana kochamy…
@Freedom
Tak nam dopomóż Bóg.
Zastrzeżenie
Nie ufam panu Lipskiemu z Niemiec.
Po rozglądaniu się na NE i wypytywaniu wszystkich o mail i adres założył NE.de przejmując bez żadnej zgody nasz dorobek.
Sam twierdzi, że on zarabia na internecie.
Wolałbym go tu nie oglądać.
Mi też się wydaje, że Pan Marek Lispki jest zupełnie z innej epoki niż Legioniści – i kompletnie tu nie pasuje.
Życzmy mu zdrowia i niech rusza w swoją drogę.
@jazgdyni
Masz rację, Marynarzu.
Mnie również Pan Lipski wydaje się “dziwny”.
Jakiś taki “nie nasz”.
ale proszę nie krzyczeć na Pana Lipskiego, jest taki fajny i postępowy
co za nietolerancyjność, fe
Freedom
Podoba mi się droga jaką obrałeś i cieszę się że jesteś tutaj.
Niech Duch Święty wspiera Twoje pomysły i poszukiwania.
Bóg zapłać, Jax. I z wzajemnością.
“Ludzie o zdecydowanych poglądach.
I co najważniejsze – o właściwych poglądach. Już się nas boją.”
//// To można mieć “właściwe” lub “niewłaściwe” poglądy ? ;)
Mam podobne odczucia jak Autor, co nie dziwi, dostałem i ja parę zaproszeń, głownie wtedy, gdy podpiąłem się pod ferment. do Ne dawno straciłem sentyment, nie czuję ekscytacji ni uzalenienia, gdy tam wpadam. wrzuciłem notkę z podziękowaniem za nE, co i symbolicznie jest moim zakończeniem pewnego okresu a i pobocznie mogło być ciekawym eksperymentem- spodziewałem się wojny trolli :)
Czuję za to głęboko, że Legion to jest to, jest wspólna płaszczyzna, cenne towarzystwo a i perspektywy na cokolwiek. nawet, jeśli już słyszałem o ‘sekciarstwie”, co mam bardziej za walkę o rząd dusz i zawiść, niechęć wobec Circ. wpadałem na parę portali, łącznie z tym nathanielowym antidotum, ale jakoś mnie nic nie zachęcało.
@night-rat
Posted Luty 4, 2013 at 5:13 PM
..cześć night racie..mam takie same odczucia ..Legion jest okey…Ne przypomina mi okręt widmo…mam wrażenie, że ktoś grasował mi po postach i usuwał komenty..pozdrawiam niepoprawnie
A ja popacze. Zanim się zdeklaruję.
No robi sie jak jak na rodzinnej…Farmie
Juz burza minęła …wschodzi słonko,szum fali opada
Śpiew mewy wyraźny i mowa nasza jasnoscia włada
Wydmy juz tańczą z radości ..ziarenka piachu witają
W ilości, ich serca i dłonie zbierają,jednoscia skupiają
Wiatr swą melodia…blogerow zaprasza
Wnet plaża bedzie…w klikaniu bogata
Ziarno do ziarna…..nasze A,B,C juz mamy
Dorosły nasz EleMenTarz budujemy ,na nogi stawiamy
Każdy co wniesie…do naszego namiotu
Oazą niech ostanie…..rodzinnego powrotu!.pozdr
@Strumyk
Tak nam brak poezji w życiu. Wszystko jest takie suche, konkretne. Przecinek tu, kropka tam.
Pozdrawiam