Fakt, że różne ideologie zła w swoistych cyklach demolują nam świat, walcząc również ze sobą, jest dostrzegany przez ludzi rozumnych. Jednak najciekawiej wygląda to w szczegółach.
Ideologie (ideolodzy) walczą ze sobą, ale także zawierają sojusze, aby realizować wspólne cele. Skąd biorą się rozbieżności i podobieństwa?
Spór ideologów w ramach cywilizacji żydowskiej
Pogląd mówiący o tym, że główne ideologie dojrzewały i konkurowały ze sobą w ramach cywilizacji żydowskiej wyraził m.in. Adam Wielomski dwa lata temu w rozmowie „Nowego Ładu”:
Spór Ludwika von Misesa i Karola Marksa jest wewnętrznym sporem w ramach tego, co Koneczny określał mianem cywilizacji żydowskiej. W pewnym sensie można rzeczywiście tak do tego podejść, bo to jest spór na temat modelu emancypacji z getta i z tradycyjnej kultury żydowskiej. To jest spór o model asymilacji.
Dziś jest to również spór o model dominacji Żydów nad światem “gojów”.
Żydzi nie mający nigdy dobrej opinii byli nielubiani i nieakceptowani, a samo wyjście z getta i towarzyszące temu próby asymilacji w nowym środowisku, często kończyły się niepowodzeniem. Nic więc dziwnego, że niektórzy z nich, będąc zawieszeni pomiędzy dwoma światami, mieli ochotę zmienić dotychczasowy – normalny świat, przystosowując go do siebie na miarę swoich oczekiwań, a jak nieraz okazywało się potem, na miarę swoich chorobliwych obsesji.
Wszystkie wymyślone utopie oparte o ideologie marksizmu, neomarksizmu (szkoła frankfurcka) neoliberalizmu, postmodernizmu, a nawet aktualnego modernizmu w Kościele katolickim powstały z istotnym – dominującym lub znacznym udziałem Żydów i osób pochodzenia żydowskiego. Wszystkie te ideologie mające na swoich szyldach slogany o nowym lepszym porządku, o nowym wspaniałym świecie, okazały się receptą na piekło na ziemi.
Metody z których korzystają Żydzi i nie tylko oni są znane teoretykom dywersji ideologicznej. Uderzenie w religię, edukację i życie społeczne poprzez zastąpienie tradycyjnego systemu wartości, norm kulturowych, moralnych – „wartościami demokracji liberalnej” powoduje stan anomii, ogłupienia, a tym samym wzrost tolerancji dla zła i związanej z tym bezbronności danego społeczeństwa i narodu.
To nie są nasze idee!
„Metoda życia zbiorowego” jakim jest według Feliksa Konecznego cywilizacja łacińska jest sprzeczna w samej istocie z cywilizacją żydowską, a także z każdym wytworem żydowskich ideologii podrzucanych gojom.
Nasza cywilizacja może przyjąć Żydów tylko i wyłącznie w jednym przypadku. W momencie akceptacji przez nich naszych zasad i wyrzeczenie się diabelskich inspiracji. W każdym innym przypadku, tak jak do tej pory, będą elementem obcym i destrukcyjnym.
Jest to podstawowa wiedza historyczna, zgromadzona w Pamięci bolesnych doświadczeń każdego pokolenia w ciągu minionych 2 tys. lat.
Poglądowa lekcja żydowskiej hipokryzji i relatywizmu
“Jarosław Kurski w świątyni antypolonizmu Polin opowiada o bracie swojej babki – syjoniście Ludwiku Bernstein Niemirowskim potem znanym jako Lewis Bernstein Namier, autorze linii Curzona, wrogowi Polski, który przyczynił się do odebrania Polsce ziem wschodnich”. /@Bob_Gedron/
____________________________________________________________________________________________________
Odpowiadając na tytułowe pytanie co było pierwsze: grzech pierworodny. Zepsucie ludzkiej natury przejawiające się w aktywnej skłonności do zła- zło czynione dla samego zła.
https://wnet.fm/tag/ludwik-namier-ludwik-bernstein-namierowski/