Wychodząc naprzeciw apelom PO i “Nowoczesnej” prezydent Katowic, Marcin Krupa zdelegalizował legalny Marsz ku czci Powstańców Śląskich w trakcie jego trwania. Marsz został zorganizowany przez środowiska związane z Ruchem Narodowym, które tradycyjnie na swojej drodze spotkały w formie blokady sympatyków PO, N, „Obywateli RP”, KOD i członków komunistycznych bojówek.
Warto wiedzieć, że prezydent Marcin Krupa jest aktualnym kandydatem PiS w wyborach prezydenckich. Zatęchłego smaczku dodaje sprawie fakt, że Krupa był założycielem komitetu wyborczego Bronisława Komorowskiego, a ponadto bronił zaciekle likwidacji pomnika komunistycznego generała Ziętka wbrew zaleceniom IPN.
W sprawie Katowic PiS ściągnął maskę i pokazał twarz łudząco podobną do twarzy Platformy.
Joachim Brudziński minister MSWiA napisał na Twitterze
Lewicową narrację podchwycił portal Niezależna.pl dając na czołówkę taki oto lead. Zwracam uwagę na tło z biało-czerwonymi flagami, które zazwyczaj jest używane przez antypolskie media z zagranicy, aby pokazać “polskich faszystów”.
Od długiego czasu środowiska komunistyczne i żydowskie domagają się delegalizacji polskich ugrupowań narodowych nazywając je “neonazistowskimi, faszystowskimi i antysemickimi”. W podobnym tonie wypowiadają się również członkowie rządzącej koalicji. Jestem bardzo ciekaw ciekaw ilu “prawych i sprawiedliwych” z PiS odnajdzie w sobie odwagę, aby głośno zaprotestować przeciw tej antypolskiej hucpie.
Doborowe towarzystwo! Farbowany lisek z tego Marcina Krupy.
Tutaj widać, że Marsz ruszył bez problemów i napotkał po chwili lewacką barykadę, ludzie siedzący na ulicy. Policja najpierw sprawnie usunęła tę nielegalną barykadę, przepuszczając legalny Marsz narodowców dalej, a kordon policji zepchnął lewaków na bok i ochraniał narodowców. Za chwilę ulica była znowu zabarykadowana nielegalnym zgromadzeniem lewaków i nastąpiła absurdalna decyzja Miasta o rozwiązaniu Marszu narodowców, chociaż naruszenia prawa dokonali lewacy. Widać Policja dostała nowe wytyczne z góry i zamiast rozpędzić lewaków, zaczęła pacyfikować narodowców.
Niezależna.pl uprawia tępą antynarodową propagandę.
Na moje oko, rozwiązanie marszu było zaplanowane przedtem. Świadczy o tym ten sam, nudny aż do obrzydzenia schemat stosowany podczas Marszu Niepodległości. Wejście w tłum tarczowników, a potem tajniacy wyciągają chłopaków, którzy notabene stali już na chodniku. Nie zaistniało żadne zdarzenie, które uprawniało do delegalizacji marszu.
Masz rację. Nie sądzę tylko, żeby wszyscy policjanci byli wtajemniczeni w plan. Zawróciłem uwagę na to, że najpierw policjanci bronili legalnego przemarszu i siłą usuwali lewaków z ulicy, żeby narodowcy mogli przejść. Lewacy są wtedy wściekli i rzucają kalumniami w policjantów, nazywając ich faszystami. Potem następuje zwrot akcji i pacyfikacja narodowców.
Jak zobaczyłem, że ten Krupa ma być kandydatem “Zjednoczonej Prawicy” na prezydenta Katowic, to zdębiałem. Przecież ja tego gościa kojarzę, jako przydupasa PO.
Ktoś ze Śląska się orientuje skąd taka decyzja? Cudowna przemiana, czy “mądrość etapu” u tego pana?
A co do tej pacyfikacji, śmiem twierdzić, że za Błaszczaka w MSW takich cyrków by na ulicach nie było.
Ja go wcześniej zupełnie nie zauważałem, ale widżę teraz z jakiego pnia wyrasta.
Prezydentem Katowic do 2014 przez 4 kadencje był Piotr Uszok – również wśród założycieli KW Komorowskiego, a w 2014 zrezygnował z kandydowania i wskazał swojego dotychczasowego zastępcę Marcina Krupę jako następnego prezydenta.
Brudziński udaje głupiego i ślepego. Kłamie w sprawie “eksponowania faszystowskich i nazistowskich symboli”, a zapytany konkretnie, które to symbole, nie widzi pytania. Ale przecież pacyfikacja narodowców przez policję była już realna, a nie zmyślona.
Schemat ten sam, co w Syrii. Neoconi oskarżają Asada o użycie borni chemicznej i od razu bombardują Syrię. Pytani o jakikolwiek dowód na tę broń chemiczną, udają głupich i nie odpowiadają na pytania.
@ Poruszyciel
Oni jeżdżą na szkolenia do USA. Departament Stanu ma programy szkoleniowe dla swoich namiestników instalowanych w podbitych koloniach. Stąd ta sprawność np. w omijaniu niewygodnych pytań, w odpowiadaniu pytaniem na pytanie itd. Szydłowa też tam była szkolona a jako pilna uczennica – co widać – egzaminy z narracji czyli pitolenia z uczuciem i z naciskiem o niczym, co nie zostało wcześniej ustalone, zdawała na celujący. Aż zasłużyła sobie u rozkochanego w niej polactwa na przydomek “naszej Beatki”.
Oni wszyscy są z jednego zasiewu, dlatego jeden drugiego w garści trzyma i oka nie wykole. A solidarność plemienno-mafijną mają wysoką, z komuszej tresury, widać to po ich stadnych głosowaniach… Padła na Polskę ośmioletnia plaga szarańczy, która objadała nas żarłocznie do kości, teraz nadszedł czas padającego deszczu zaskrońców i żab. Oby nie kolejne osiem lat, bo tego już nie przetrwamy :-(( Pozdrawiam
POLSKA RZADZI ZYDOSTWO !
J.Brudzinski ma wypisane na twarzy swoje pochodzenie, podobnie jak M.Krupa i obydwaj nie sa Polakami.
Obydwaj realizuja plan UNII JEWROPEJSKIEJ, ktora dazy do zniszczenia panstw narodowych i ruchow narodowych w Europie.
Niezaleznie od tego, ktora partia polityczna jest u wladzy w Polsce to realizowane sa zydowskie interesy lokalne i globalne w pierwszej kolejnosci – zwroccie uwage na poszczegolne partie:
Partia PiS to ZYDO-SOCJALISCI.
Partia SLD to ZYDO-KOMUNA.
Partia PO to ZYDO-LIBERTYNI.
Partia PSL to CZERWONE BURAKI.
To “wypisanie na twarzy” bywa mylące. Lepiej oceniać po owocach.
Cóż ja widzę, czyżby Żydzi z Toronto się odezwali?;-) Te napisy na tych szufladkach są po prostu głupie w sensie pierwszego członu – bo co one oznaczają – że są tam głównie ludzie narodowości żydowskiej? Absurd.
Myli sie ten co nie zna historii dotyczacej szkodliwosci zmijowego plemienia przez ostatnie ponad 2 tysiace lat – historycy oraz znani i slawni ludzie, w tym Jezus Chrystus (Bog) nie mogli sie mylic.
Ocena po owocach to fakty dokonane, w tym przypadku zlo wyrzadzone i tak jest przez ostatnie 73 lata zydowskich rzadow w Polsce, co dowodzi, ze taki osobnik jak ty jest przed szkoda i po szkodzie glupi.
A jak ocenisz dzialania zakulisowe zydostwa, o ktorych nie wiedza pospolici zjadacze chleba i kartofli w Polsce ?
Toronto plecie trzy po trzy, bo historycy ani Pan Jezus nie oceniali po wypisaniu czegoś na twarzy, co jest kwestią sporną między nami. Przytoczony argument dowodzi właśnie tego, co napisałem, że oceniamy po owocach i tego uczy nas Jezus Chrystus, a on nie może się mylić :-)
Ponieważ jestem pospolitym zjadaczem chleba i kartofli w Polsce, nie oceniam działań, o których nic nie wiem. Oceniam te, które mi są znane.
Ja pisze o szkodliwosci zmijowego plemienia i jest to wyraznie napisane w moim poprzednim komentarzu, wiec nie przekrecaj moich wypowiedzi, zeby uwolnic sie od wlasnej kompromitacji, bo czyniac taki ruch jednoczesnie zdemaskowales swoja zydowska przebieglosc i zrobiles to po raz drugi piszac – cytat:
“nie oceniam działań, o których nic nie wiem” (chodzilo o dzialania zakulisowe zydostwa) m.inn. wynikajace z rasistowskiego Talmudu, Protokolow, dzialan swiatowej zydomasonerii, a nawet ostatniej wizyty zyda B.Netanyahu w Rosji 9 maja 2018r , ktory uzgadnial z zydem W.Putinem plan ataku wojsk iranskich w Syrii przez Izrael.
Czy to jest polska strona czy polskojezyczna ?
Zle widzisz i poszukaj zydow we wlasnej rodzinie.
A poniewaz masz problemy z logicznym mysleniem, co jest charakterystyczne u zydostwa, wiec i dalsza czesc twojego komentarza potwierdza moje przypuszczenia.
p.s.
To bylo adresowane do “czarna limuzyna”.
p.s.
Dodam jeszcze kwestie wierzen, co jest sprawa prywatna kazdego z osobna, a sprawy Polski sa wazniejsze niz wierzenia osobiste, ktore sa sprawa drugo i trzecio-rzedna jesli chodzi o polski interes narodowy, czyli Panstwo i Narod.
W przypadku zagrozenia Polski, Polak patriota nie bedzie rozmyslal nad tym, czy wolno mu zabic agresora czy nie wolno, poniewaz zabrania mu tego religia katolicka.
Poza tym przez wzglad na rasistowski Talmud, zydostwo jest wrogiem Polski i Polakow od stuleci i historia to potwierdza.
Zakulisowe dzialania syjonistow w USA…
Plans for Middle East (Plany dla Srodkowego Wschodu)
O tych planach opowiada emerytowany general armii amerykanskiej W.Clark.
Manifestacja byla slabo przygotowana, poniewaz brakowalo polskich piesni patriotycznych, a minifestanci wystraszyli sie siedzacego zydo-lewactwa na trasie przemarszu, ktore powinno byc rozdeptane przez manifestantow.
W takim razie co to sa za “narodowcy”, ktorzy baranieja na widok zydo-lewactwa i boja sie rozdeptac zydo-lewactwo ?
Poza tym zyd Krupa rozpedza legalna manifestacje narodowcow przy uzyciu specjalnych oddzialow policji i w ten sposob zydo-lewactwo zrealizowalo zamierzony cel rozbicia manifestacji patriotycznej w Katowicach.
Czy widzicie jak zydostwo rozegralo polska manifestacje patriotyczna ?
Dodatkowa informacja dla “Poruszyciela”…
W przeszlosci mialem rozmowe z historykiem J.R.Nowakiem, ktorego zapytalem, czy zna jakiegos zyda, ktory stanal w obronie Polski we wrzesniu 1939r.
J.R.Nowak odpowiedzial, ze nie zna, wiec i ja potwierdzilem, ze tez o takim zydzie nie slyszalem.
Ale po chwili J.R.Nowak dodal, ze w obronie Polski stanelo troche Polakow zydowskiego pochodzenia, wiec od siebie dodalem, ze widocznie bardziej czuli sie Polakami niz zydami i historyk przyznal mi racje.
Innym razem, zeby nie byc posadzonym o “antysemityzm” (slowo straszak) historyk prof. J.R.Nowak podal kilka przykladow tzw. “zyczliwych zydow”, jak: S.Askenazy, M.Balaban i J.Lichten, ale ja postanowilem sprawdzic te osoby i okazalo sie, ze wszyscy trzej byli czklonkami tajnych organizacji zydo-masonskich, o czym J.R.Nowak mogl nie wiedziec, chociaz ja nie do konca wierze, ze J.R.Nowak mogl o tym nie wiedziec, a moze nie chcial ujawnic szczegolow.
Innym razem zauwazylem, ze historyk J.R.Nowak ma jakis dziwny sentyment do ukrainskich zydow L. i J.Kaczynskich, i raz jest ZA, a czasami PRZECIW.
Ale takich sentymentow do zydow Kaczynskich nie mial byly posel Z.Wrzodak z LPR, partii, ktora wraz z Samoobrona byly w koalicji z PiS, wiec wie, ze Kaczynscy realizowali zydowskie interesy lokalne i globalne kosztem Polski i polskiego podatnika.
Wreszcie:
1. Prywatne spotkanie L.Kaczynskiego w izraelskim knesecie w 2006r, gdzie wygadal sie, ze realizowane sa interesy Izraela niezaleznie od tego, ktora partia polityczna jest u wladzy w Polsce.
2. Reaktywacja zydo-masonskiej B’nai B’rith w Polsce w 2007 z blogoslawienstwem L.Kaczynskiego.
3. Podpisanie Traktatu Lizbonskiego w 2009r co bylo ZDRADA STANU.
Powyzsze 3 przyklady nie pozostawiaja watpliwosci, ze Kaczynscy i PiS realizuja zydowskie interesy lokalne i globalne, podobnie jak byle koalicje: PO-PSL , SLD-PSL , AWS-UW etc.
Smaczku dodaje taki fakt, ze od 1984r toczyly sie tajne rozmowy w tajemnicy przed Polakami pomiedzy zydami z PZPR a zydami z KOR udajacymi “opozycje komunistyczna”.
Z kolei zyd Margulis vel “gen.Jaruzelski” spotkal sie prywatnie z Rockefellerem i Brzezinskim w 1985r, a oficjalnie wyjechal na sesje ONZ w Nowym Jorku. Za pozwoleniem zyda Margulisa, zyd z USA G.Soros zalozyl w 1988r zydo-masonska fundacje S.Batorego i w tym samym 1988r zydo-komuna rozpoczyna rozkradanie polskiego majatku narodowego pod nazwa “prywatyzacji mienia nalezacego do skarbu panstwa”.
Z grubsza przytoczone przyklady sa sygnalem, ze zydostwo prowadzilo polityke zakulisowa przeciwko Polsce i Polakom, czego efektem w fazie poczatkowej byla grabiez polskiego majatku narodowego przez rzadzaca zydo-komune i setki afer z najwieksza afera, jaka byla AFERA FOZZ (wyparowalo kilkanascie miliardow dolarow i nikt nic nie wie), a druga faza dotyczy EKONOMICZNEGO ROZBIORU POLSKI po 1990r, ktory trwa przez kolejne ponad 25 lat z jednoczesnym finasowaniem zydowskich osrodkow “kultury” w Polsce i wspomaganiem finansowym i materialnym zydow u wladzy na UPA-inie – realizacja zydowskich projektow w Polsce i na UPA-inie odbywa sie za pieniedze polskich podatnikow od wielu lat, ktorych zydy u wladzy w Polsce obdzieraja ze skory.
Być może niepotrzebnie byłem ironiczny, ale przyznam szczerze, że załamują mnie komentatorzy, którzy wszędzie widzą Żydów i dodają przedrostek “żydo-” wszędzie tam, gdzie im się coś nie podoba. To jest obsesja.
Wyjątkowo mało pan bystry. Trzeba było przejrzeć, przeczytać. Z częścią pana poglądów się zgadzam, ale z szalonymi opiniami, że prawie wszyscy są Żydami, już nie. Pana komentarze zawierające wycieczki ad personam, nie będą tolerowane.
Gdyby nie był pan zaślepiony zauważyłby pan ten wpis
Nie sądzę, aby to był absurd w jakimkolwiek sensie. Tak w interpretacji liczbowej jak i szczególnie w ideologicznej.Jeśli ktoś promuje narrację żydowską, która jest tak zakłamana, jak to tylko możliwe, to nawet gdyby genetycznie był Polakiem, duchowo będzie już jeno przechrztą żydowską. Absurdem jest coś, co jest nie możliwe do realizacji w tym świecie. Tymczasem ja niemożliwości takiej (aby w sensie genetycznym liczbowo było ich więcej, albo w sumie uwzględniwszy wszystkie inne sensy, w tym przyjęcie żydowskich zasad życia-przynależność kulturowa czy wspólnotowa, choćby dla materialnych korzyści byłaby to przynależność) nie dostrzegam. Niezależnie od tego jak wielu jest żydów jakkolwiek pojmowanych (przyznających się do wiary mojżeszowej, ateistów, komunistów, czy pochodzenia genetycznego, czy wychowania w żydowskiej kulturze czy wreszcie aspirujących do żydowskiej przynalezności poprzez sypialnię żydówki czy żydokomunistki, półżydów i przechrzt. Prawda jest taka, ze każdy kto chowa w sercu zadowolenie z powodu wiedzy o choćby ułamku żydowskiej krwi w swoim ciele, jest żydem, a nie Polakiem i jako taki nie przynależy do polskiej wspólnoty i nie powinien mieć prawa wyborczego w Polsce, a co dopiero prawa pełnienia funkcji politycznych. To samo dotyczy wszelkich innych “obcych” w naszym kraju) w owych partiach, wystarczy, że zajmą kluczowe stanowiska dowódcze – a takie jak sądzę dzierżą – by sądzić, że nawet gdyby, jakimś cudem nie znaleźli wśród rodziny i ziomków dość w miarę gramotnych tyłków do posadzenia na stołkach, to resztę dobiorą tak, aby Polak spod jarzma żydowskiego buta nigdy się nie podniósł. Wystarczy to, by określić partie jako żydowską, gdy o jej posunięciach politycznych decydują żydzi, a nie Polacy. No ale możemy tak w koło Macieju dyskutować nad szacowaną liczbą żydów u władzy, bo jak widać rzetelnych badań genetycznych i historycznych i tak nam nie pozwolą przeprowadzić. “Schudrichizacja prawa polskiego” działa niemiłosiernie, nawiązując do wypowiedzi doktor Kurek. Szkoda mi czasu na bezsensowne przepychanki. Mam swoje zdanie w temacie, odmienne od redaktora i na tym zakończę wypowiedź własną.
Można oczywiście pisać, co się chce, ale pytam się:
Nie lepiej walić prawdą między oczy?
Mamy poważny problem z Polakami, którzy nie chcą używać rozumu, wyciągać wniosków, uczyć się i działać dla Polski. Mają lukę informacyjną. Jedni oglądają TVN, a inni TVP.
Każdy ma swoją narrację, którą za wszelką cenę chce wynieść na wierzch.
1.Zwolennicy PO i N odjechali już na maksa i na ogół mówią rzeczy zupełnie absurdalne.
2.Zwolennicy PiS mówią w większości o PO – non stop. Inne tematy ich nie interesują
3. Zwolennicy Rand (JKM) pitolą tylko o liberalizmie gospodarczym
Większość nie zna historii, większość jest zafiksowana wąsko na swoich “obsesjach”, tonie w emocjach lub zarozumiałych tyradach.
Jeżeli mamy ambicję dotrzeć do nich z jakimś przekazem informacyjnym lub publicystycznym, to powinniśmy starać się, aby informacja lub nasza interpretacja owej informacji dotarła, inaczej nie wydobędziemy się z tej zapaści jako naród.
Powtarzam: o Żydach wystarczy pisać prawdę, ona wystarczy, a nie ubarwiać w sposób talmudyczny i emocjonalny
Dlatego reaguję, czasem pewnie nieumiejętnie.
Sporną kwestią było ocenianie człowieka na podstawie wyglądu twarzy, co Toronto tutaj promuje. Ja uświadamiam Toronto, że należy oceniać po owocach. Toronto upiera się przy swoim, powołując się na historię żmijowego plemienia i nauczanie Chrystusa, co jest absurdem, bo Pan Jezus uczył “po owocach ich poznacie”, a nie “po twarzy ich poznacie”. Żadne przekręcenie wypowiedzi nie miało miejsca z mojej strony, a jedynie łamanie zasad logiki przez Toronto. Chwalenie się na tej podstawie zdemaskowaniem mojej żydowskiej przebiegłości dowodzi tylko wspomnianej przez Czarną Limizynę obsesji, w jaką popadł Toronto.
Żydzi nazywają antysemitami tych, których nie lubią. Toronto nazywa żydowskim to, co jemu się nie podoba. Schemat ten sam, polegający na przyklejaniu adwersarzowi fałszywego piętna, które ma go skasować.
Jedno i drugie. Polska strona, bo katolicka i narodowa. Na pewno nie jest to strona polskojęzyczna, której szukają narodowi socjaliści i turbosłowianie, by w imię walki z żydostwem zawrzeć pakt z diabłem i pluć równo na Żydów i Kościół katolicki.
Torono jest w błędzie. Kościół naucza czegoś dokładnie przeciwnego, mianowicie że wiara nie jest wyłącznie sprawą prywatną. Papież Pisu XI w encyklice Quas Primas pisze “Błądziłby zresztą bardzo ten, kto by odmawiał Chrystusowi Człowiekowi, władzy nad jakimikolwiek sprawami doczesnymi”. Papież pisze tam m.in. o Toronto.
My, Polacy i katolicy, chcemy, aby Jezus Chrystus był uznany za Króla Polski, aby Jego władza rozciągała się na wszystkie dziedziny życia społecznego, aby poddane mu były jakiekolwiek sprawy doczesne. To jest właśnie nasz polski interes narodowy, bo tylko pełna Intronizacja Chrystusa jest dla Polski ratunkiem i ocaleniem. Kościół katolicki ma od początku swojego istnienia Bożą gwarancję, że nie zginie. Polska takiej gwarancji nie ma. Polska dostała wskazówkę i ponaglenie, że zostanie ocalona, jeśli uzna Jezusa Chrystusa za swojego Króla i Pana.
Dziękuję za przytoczenie wypowiedzi gen. Clarka. Ona jest cenna bo uświadamia, że scenariusz kolejnych wojen piszą z dużym wyprzedzeniem neoconi w USA, a nie ich ofiary w Azji lub Afryce. Jednak lepszym miejscem do zamieszczenia tego filmu byłby wpis o planowanej napaści na Iran niż ten wpis o Marszu ku czci Powstańców Śląskich.
Jeśli Toronto pytał wcześniej o ocenę tych działań, to odpowiadam, że wszystkie je oceniam negatywnie.
Cytat:
“Nie sądzę, aby to był absurd w jakimkolwiek sensie. Tak w interpretacji liczbowej jak i szczególnie w ideologicznej.Jeśli ktoś promuje narrację żydowską, która jest tak zakłamana, jak to tylko możliwe, to nawet gdyby genetycznie był Polakiem, duchowo będzie już jeno przechrztą żydowską”.
Dokladnie tak…. i widac to po sposobie myslenia tych przebierancow na wzor “logiki talmudycznej”.
Wezmy na przyklad A.Dude, ktory podaje sie za Polaka, a z twarzy wyglada na zyda – prosze przyjrzec sie dokladnie jego ojcu i matce.
Z kolei mentalnosc A.Dudy jest typowo zydowska i zachowuje sie tak, jakby odkryl w sobie zydowskie korzenie – widac to na wielu zdjeciach w mycy.
Poza tym, ktory prawdziwy Polak wlazi zydom w dupe jak to robi A.Duda ?
Nasza ocena działalności prezydenta Dudy jest bardzo zła. Pisze pan banalne rzeczy, o których tutaj wszyscy wiemy. Natomiast jesteśmy katolikami i nie po twarzach, lecz po owocach poznajemy. Napiszę szczerze: nie wiem, czy pan jest prowokatorem czy osobą, którą zaślepia gniew.
Watek dotyczyl spraw zakulisowych obywatelu “Poruszycielu”, a wam sa nieznane sprawy zakulisowe, jak wczesniej napisaliscie w co ja nie wierzylem i po prostu probowaliscie manipulowac i podwazac podawane przeze mnie informacje.
Mam nadzieje, ze informacja podana przez gen.W.Clarka otworzy wam oczy, ale i nie tylko ta, poniewaz mam dla was nastepna niespodzianke dotyczaca zakulisowych dzialan ZYDOMASONERII w Watykanie, chociaz to nie jest dla was niespodzianka obywatelu “Poruszycielu”, poniewaz wy celowo ukrywacie cala prawde o zydo-katolickiej sekcie religijnej, ktora powstala dopiero w 325r na soborze w Nicei za sprawa cesarza imperium rzymskiego Konstantyna.
A poniewaz mam w zwyczaju nazywac rzeczy po imieniu, wiec i obywatel “czarna limuzyna” nie powinien dziwic sie, ze uzywam przedrostka “zydo” i sam moze sprawdzic, ze papiez Jan 23 byl zydem oraz masonem, a po nim na fotelu papieza zasiadl zyd, mason i pedal Pawel 6.
Po nim na krotko panowal papiez JP1 (kard.Luciani), ktory zostal zamordowany (otruty) po 33 dniach pontyfikatu, po czym papiezem zostal polski zyd Wojtyla-Katz, a po nim niemiecki zyd J.Ratzinger.
p.s.
Jesli wy obywatelu “Poruszyciel” uwazacie, ze informacja podana przez gen.W.Clarka powinna znalezc sie w innym temacie, then you’re free to do it.
Szanowny panie, informuje pana, że każdy pana przyszły komentarz będzie moderowany. Nie tolerujemy antykatolickich obsesji na naszym portalu.
Ja wiem o tym, ze nie lubicie, gdy pisze cala prawde.
Ale na prawdzie jest zbudowany Kosciol Jezusa Chrystusa, ktory jest kosciolem duchowym.
Natomiast KK jest instytucja koscielna, ktora chyli sie ku upadkowi, a zarazem KK jest narzedziem w rekach zydo-masono-lewactwa (w tym celu zostal opanowany przez zydo-masonerie na soborze watykanskim II, ktory odbyl sie w latach 1962-1965), ktore dazy do zaprowadzenia JWO – Jew World Order (zydowskiego porzadku swiata).
BOG HONOR OJCZYZNA PRAWDA
Toronto przyszedł tutaj jako gość i jak zwykły burak zaczął po chamsku wszystkich rozstawiać po kątach. Takie zachowanie nie nosi śladów polskiej kultury. Ostrzegałem Toronto, że to nie jest strona dla narodowych socjalistów i pogańskich turbosłowian walczących z Kościołem katolickim, ale Toronto jest zdeterminowany dowodzić swojego zaślepienia.
Nawet ogromna wiedza o Żydach w połączeniu z tępą nienawiścią do nich, widzenie ich nawet we własnej lodówce, nie jest cnotą, lecz wadą, nie daje monopolu na mądrość, nie zapewnia immunitetu na tym portalu, ani nie ułatwia zbawienia własnej duszy. Jest skutkiem odwrócenia się od Boga, a tam gdzie nie ma Boga, wchodzi szatan, który używa człowieka do swoich celów. Ze swojej strony popieram decyzję Redaktora o moderowaniu komentarzy Toronto.
Ciekawe, gdzie Toronto nauczył się takiego komuszego języka.
Moj komentarz nie ukazalal sie do tej pory, a byl dosc dlugi i tam byla odpowiedz kim jestem.
Jeśli kto ma jakąś bliższą relację z Duchem Świętym i czytał wiersze Jana Pawła Wielkiego, na przykład Tryptyk Rzymski, to nie może mieć wątpliwości, że to był Boży Człowiek, będący w zażyłej relacji z Bogiem Żywym. Do tego dowody z Fatimy i 13 maja, że był pod szczególną opieką Najświętszej Maryji Panny.
A zatem w Pańskiej wypowiedzi jest nieprawda lub wprost – kłamstwo, bo Pan zarzuca Papieżowi fałsz. Myślę, że to drugie, czyli kłamstwo. A skoro jest jedna nieprawda – tak głęboka! – to jest ich więcej, bo całe drzewo zatrute, skoro tak trujący owoc daje.
Jest Pan absolutnie niewiarygodny. Jest Pan albo głupcem, albo agentem.
Wydawanie opinii o czlowieku, ktory cos powiedzial lub napisal nie czyni go automatycznie nawiedzonym i swietym – tego typu opinie powstaja jedynie w srodowiskach wierzacych w kult jednostki i sa to dzialania subiektywne, wyrazane z punktu widzenia ideologii srodowiska.
Z kolei czlowieka ocenia sie po calym jego zyciu, a nie tylko po tym co zrobil w danej chwili, a takze patrzy sie na skutki jego dzialan.
Bo skoro sekta katolicka jest w stanie oplakanym, co jest coraz bardziej widoczne, wiec wine za to ponosza jej liderzy.
To sa skutki SOBORU WATYKANSKIEGO II (1962-1965) i korupcji w samym KK.
Prosze zapoznac sie z faktami historycznymi zamieszczonymi w tematach:
THE POPE IN RED
oraz
TRZYDZIESTOLECIE DRUGIEGO SOBORU WATYKANSKIEGO
zanim wy obywatelu “space” zaczniecie sie slinic i belkotac o niewiarygodnosci podawanych przeze mnie informacji.
To nie jest tak jak myslicie obywatelu “Poruszyciel”.
Fakty historyczne jakie podalem spowodowaly, ze wpadliscie w panike, poniewaz zburzylem wasze plany dotyczace oglupiania Polakow zydowska propaganda koscielna.
Zreszta zydostwo zagniezdzone w ekiskopacie w Polsce skrytykowalo polski nacjonalizm co swiadczy, ze w episkopacie dziala zydowska agentura, ktora realizuje plany zydo-masonerii z Watykanu i Unii Europejskiej, i ich glownym zadaniem jest zniszczenie panstw narodowych.
Stad ta nagonka na polskich narodowcow plynaca z episkopatu i z kol rzadowych zdominowanych przez polskojezyczne zydostwo.
Krytykowanie polskiego nacjonalizmu (milosci do Polski) przez bande zydow z episkopatu i Warszawki demaskuje cele tego zydostwa zagniezdzonego w Polsce i zracego polski chleb.
Z kolei Polacy to SLOWIANIE (rasa aryjska) i swiadczy o tym slowianskie DNA i ja jestem z tego dumny, ze kultura slowianska liczy ponad 10 tysiecy lat, czyli jest starsza niz kultura Sumerow, uznawana dotychczas za najstarsza na swiecie.
Poza tym pro-niemieccy papieze Watykanu prowadzili polityke wyniszczania Slowian i podboju ziem slowianskich, bo im chodzilo o wladze i wplywy.
Dlatego prosze nie wciskac Polakom kitu o instytucji pod nazwa KK, ktora zajmowala sie rowniez uprawianiem bandytyzmu i wyludzaniem daniny.
Cytat:
“Powtarzam: o Żydach wystarczy pisać prawdę, ona wystarczy, a nie ubarwiać w sposób talmudyczny i emocjonalny”.
Wy obywatelu “czarna limuzyna” nie znacie prawdy o zmijowym plemieniu i dzieciach diabla, wiec zapoznajcie sie najpierw z faktami przedstawionymi przez:
ksiedza prof.I.B.Pranajtisa
ksiedza prof. J.Kruszynskiego
ksiedza dr S.Trzeciaka
ksiadza prof. M.Poradowskiego
ksiedza prof. A.Rohlinga
historyka dr M.Hoffmana
etc.
To wy obywatelu “czarna limuzyna” sami siebie skompromitowaliscie w oczach wymienionych przeze mnie ksiezy katolickich i osoby swieckiej (historyka M.Hofmana), ktorzy pisali o anty-chrzescijanskim i rasistowskim talmudzie wobec innych narodowow.
Poczawszy od XVI wieku, biskupi polscy ostrzegali ludnosc Rzeczpospolitej przez zydowska zaraza i zgudnymi dzialaniami zydostwa na Polske i Polakow, wydajac specjalne komunikaty synodalne.
Podszkolcie sie obywatelu “czarna limuzyna”, bo az przykro czytac wasze wypociny.
cz 2
Poza tym po co poznawac kogos po czynach, skoro istnieje literatura faktow i historii o zydach, nawet ta zakulisowa, czyli nieoficjalna i dokonywana w tajemnicy przed gojami – vide:
S.Didier – ROLA NEOFITOW W DZIEJACH POLSKI
J.Braffman – ZYDZI I KAHALY
W.Konopczynski – Fryderyk Wielki i Zydzi
I.B.Pranajtis – TALMUD UNMUSKED (talmud zdemaskowany)
Wniosek:
Gdybyscie wy obywatele uzywali logiki matematycznej, to wasza polityka bylaby pro-polska, poniewaz dowodow dostarcza HISTORIA.
Komentatorka J.Serafinska wie o czym pisze i stwierdzila, ze wiele osob uwazajacych sie za Polakow ma MENTALNOSC ZYDA, a ja dodam, ze to wynika z zydowskiego DNA, ktore jest niezmienne i ta zydowska mentalnosc daje o sobie znac m.inn. w postaci “logiki talmudycznej”, ktora jest pozbawiona logiki matematycznej.
Zdecydowana wiekszosc Polakow i Polek nie zna tych faktow i nie zna PRAWDY HISTORYCZNEJ, ktore sa rowniez ukrywane przez Watykan i przez liderow sekty katolickiej w Polsce.
Tym samym sekta katolicka jest czesciowo wspolwinna za sytuacje Polski i Polakow.
Pytanie: W JAKIM CELU JEST UKRYWANA PRAWDA ?
Odpowiedz: W CELU LATWEGO STEROWANIA POLAKAMI NIE ZNAJACYMI PRAWDY.
Do tego Polakom wciskane sa przerozne tematy zastepcze i hasla propagandowe, zarowno swieckie jak i koscielne.
https://ekspedyt.org/2018/05/07/brutalna-pacyfikacja-marszu-ku-czci-powstancow-slaskich-degraduje-pis-do-poziomu-platformy/#comment-68125 13.05.2018 3:55pm
Toronto 13 maja 2018 godz. 22:14 – w odpowiedzi do: CzarnaLimuzyna 20:18
Ja wiem o tym, ze nie lubicie, gdy pisze cala prawde.
Ale na prawdzie jest zbudowany Kosciol Jezusa Chrystusa, ktory jest kosciolem duchowym.
Natomiast KK jest instytucja koscielna, ktora chyli sie ku upadkowi, a zarazem KK jest narzedziem w rekach zydo-masono-lewactwa (w tym celu zostal opanowany przez zydo-masonerie na soborze watykanskim II, ktory odbyl sie w latach 1962-1965), ktore dazy do zaprowadzenia JWO – Jew World Order (zydowskiego porzadku swiata).
BOG HONOR OJCZYZNA PRAWDA
Poza tym po co poznawac kogos po czynach, skoro istnieje literatura faktow i historii o zydach, nawet ta zakulisowa, czyli nieoficjalna i dokonywana w tajemnicy przed gojami – vide:
S.Didier – ROLA NEOFITOW W DZIEJACH POLSKI
J.Braffman – ZYDZI I KAHALY
W.Konopczynski – Fryderyk Wielki i Zydzi
I.B.Pranajtis – TALMUD UNMUSKED (talmud zdemaskowany)
Wniosek:
Gdybyscie wy obywatele uzywali logiki matematycznej, to wasza polityka bylaby pro-polska, poniewaz dowodow dostarcza HISTORIA.
Komentatorka J.Serafinska wie o czym pisze i stwierdzila, ze wiele osob uwazajacych sie za Polakow ma MENTALNOSC ZYDA, a ja dodam, ze to wynika z zydowskiego DNA, ktore jest niezmienne i ta zydowska mentalnosc daje o sobie znac m.inn. w postaci “logiki talmudycznej”, ktora jest pozbawiona logiki matematycznej.
Zdecydowana wiekszosc Polakow i Polek nie zna tych faktow i nie zna PRAWDY HISTORYCZNEJ, ktore sa rowniez ukrywane przez Watykan i przez liderow sekty katolickiej w Polsce.
Tym samym sekta katolicka jest czesciowo wspolwinna za sytuacje Polski i Polakow.
Pytanie: W JAKIM CELU JEST UKRYWANA PRAWDA ?
Odpowiedz: W CELU LATWEGO STEROWANIA POLAKAMI NIE ZNAJACYMI PRAWDY.
Do tego Polakom wciskane sa przerozne tematy zastepcze i hasla propagandowe, zarowno swieckie jak i koscielne.
https://ekspedyt.org/2018/05/07/brutalna-pacyfikacja-marszu-ku-czci-powstancow-slaskich-degraduje-pis-do-poziomu-platformy/#comment-68125 13.05.2018 3:55pm
Toronto 13 maja 2018 godz. 22:14 – w odpowiedzi do: CzarnaLimuzyna 20:18
Ja wiem o tym, ze nie lubicie, gdy pisze cala prawde.
Ale na prawdzie jest zbudowany Kosciol Jezusa Chrystusa, ktory jest kosciolem duchowym.
Natomiast KK jest instytucja koscielna, ktora chyli sie ku upadkowi, a zarazem KK jest narzedziem w rekach zydo-masono-lewactwa (w tym celu zostal opanowany przez zydo-masonerie na soborze watykanskim II, ktory odbyl sie w latach 1962-1965), ktore dazy do zaprowadzenia JWO – Jew World Order (zydowskiego porzadku swiata).
BOG HONOR OJCZYZNA PRAWDA
Proponuję nie usuwać tych komentarzy Toronto, ponieważ odnosi się do źródeł. Kto wie – może znajdą się tam i jakieś perły.
“Wszystko badajcie, a co szlachetne – zachowujcie.”
Oczywiście badać w miarę możliwości, bo materiału dużo.
Ale po wykryciu pierwszego źródła, o którym można łatwo przekonać się, że jest fałszywe, bądź zatrute albo głęboko nierzetelne, proponowałbym wywalić wszystko to jako śmieci, żeby nie dać zwodzić ludzi i żeby nie tracić czasu. Ja przyjrzę się materiałowi “THE POPE IN RED”, choć już od razu wydaje mi się podejrzany.
Widzę, że Toronto wykłada karty na stół i już do wszystkich teraz pisze komuszym językiem, również do Redaktora portalu.
To nas różni. Ja codziennie dziękuję Bogu za wiarę katolicką, którą wlał w moje serce, a Toronto jest dumny ze swojego aryjskiego DNA. Dlatego Toronto bardziej myśli po żydowsku niż mu się wydaje, w kategoriach plemiennych i rasowych. Żydzi są największymi rasistami, a Toronto broniąc się przed ich rasizmem, stosuje ten sam chory rasistowski paradygmat. A św. Paweł jakie miał DNA, aryjskie i szlachetne jak Toronto, czy żmijowe żydowskie?
Toronto jest głupcem, bo łyka i powtarza te brednie.
Skoro według Toronto Kościół katolicki jest sektą, gdzie jest prawdziwy Kościół? Którą religię Toronto uważa za prawdziwą? Może tę słowiańską sprzed 10 tys. lat?
Roman Dmowski pisał: Katolicyzm nie jest dodatkiem do polskości, zabarwieniem jej na pewien sposób, ale tkwi w jej istocie, w znacznej mierze stanowi jej istotę. Usiłowanie oddzielenia u nas katolicyzmu od polskości, oderwania narodu od religii i od Kościoła, jest niszczeniem samej istoty narodu.
Zatem, w opinii tego polskiego narodowca Toronto stara się niszczyć istotę polskiego narodu.
Racja, tu nie ma już o czym dyskutować. Albo to głupiec, albo wynajęty agent, czyli zdrajca Prawdy.
Poruszycielu, odpowiadałem Ci dziś na maila, ale dostałem teraz informację, że mój nie doszedł. Możesz napisać do mnie z innego maila, jeśli to nie problem wyślij proszę przy okazji nr tel, bo straciłem wiele numerów.
@Czarna Limuzyna
Dwukrotnie próbowałem zamieścić komentarz i dwukrotnie znikał po kliknięciu “opublikuj”. Co się dzieje?
@ Czarna Limuzyna
To moja czwarta (!!) próba zamieszczenia ważnych tekstów źródłowych do powyższej dyskusji. Niestety, ktoś lub coś stale jej kasuje. Chodzi o źródła podawane przez Toronto. Sprawdziłem je, są wartościowe, choć tytuły i autorzy pomieszani – na wzór chaosu, jaki panuje w wypowiedziach Toronto.
1. Brafmann (Żyd przechrzta) „Żydzi i kahały” z objaśnieniami Teodora Jeske-Choinskiego, Wwa 1914 r. (do czytania w pdfie)
https://stopsyjonizmowi.files.wordpress.com/2012/09/c5bcydzi-i-kahac582y.pdf
2. Stanisław Didier
http://multibook.pl/pl/p/Stanislaw-Didier-Rola-neofitow-w-dziejach-Polski/3792 (książkę można kupić online)
3. Władysław Konopczyński: Fryderyk Wielki a Żydzi – nie ma takiej pozycji w dorobku wielkiego historyka. Być może chodzi o dotyczące Żydów fragmenty jego pomnikowego dzieła z 1947 r. pt. Fryderyk Wielki a Polska
https://tezeusz.pl/konopczynski-wladyslaw-fryderyk-wielki-a-polska-530940
do nabycia w Internecie m.in. w Tezeuszu
4. ks. Justyn Bonawentura Pranajtis: Talmud unmasked (?) Talmud zdemaskowany (?) Nie ma takiej pozycji w dorobku ks. Pranajtisa, jest natomiast “Judaizm zdemaskowany” t. 1-4 autora Michaela Hoffmana wydany w 2014 r. przez Antyk
https://sklep.antyk.org.pl/p,judaizm-zdemaskowany-w-oparciu-o-jego-wlasne-swiete-ksiegi-tom-1,6497.html
5. Co do ks. Pranajtisa to wydał on wiele książek o judaizmie i Talmudzie, m.in. (dostępne obecnie) https://www.poczytaj.pl/ksiazka/chrzescijanin-w-talmudzie-zydowskim-czyli-nauki-rabinow-o-chrzescijanach-ks-justyn-bonawentura-pranajtis,251681
Antyk 2013
6. W wydawnictwie Antyk jest wiele innych wartościowych książek o tej tematyce, pisanych przez wiarygodnych autorów m.in. reprint „Mesjanizm a kwestia żydowska” Ks. dr. Stanisława Trzeciaka https://sklep.antyk.org.pl/p,mesjanizm-a-kwestia-zydowska,6417.html
czy bezcenne dzieła ks. prof. Michała Paradowskiego. Pozdrawiam, tym razem chyba się udało.
https://wolna-polska.pl/wp-content/uploads/2014/02/Talmud-zdemaskowany.pdf
Nie wiem, dlaczego tak się działo. Teraz wydaje się być wszystko w porządku.
A propos pana Toronto. Pan nie zadaje sobie trudu, aby przez chwilę pomyśleć, zorientować się jakie mają poglądy jego adwersarze. Dla niego wszyscy, którzy robią coś źle są Żydami. Wszystkie złe rzeczy, które się dzieją to zasługa Żydów. Również wszyscy politycy, a nawet wielu papieży z naszym Karolem Wojtyłą to również “żydzi” Taki pogląd jest absurdem.
Taki pogląd głosi m.in. żydowska agentura mająca na celu skompromitowanie tematu Żydów – ich przeszłego i aktualnego udziału w polityce. Przeciętna osoba spotykając się obsesją pana Toronto odwraca się od tematu.
Moim zdaniem rola Żydów w polskiej historii była negatywna, a dzisiejszy ich udział jest również negatywny i przejawia się w formie nowoczesnych działań wojennych ( z wyłączeniem jawnych działań zbrojnych)- taktycznych i strategicznych. Cele strategiczne są jaskrawo sprzeczne z polską racją stanu. Dowcip polega jak o tym powiedzieć nieświadomemu i ogłupionemu społeczeństwu. Forma, która obrał Toronto na dzień dobry kompromituje temat.
@ Trybeus
Dzięki za link. Ten “Talmud zdemaskowany” to jest nadtytuł dodany przez tłumacza dla czytelnika amerykańskiego (jak wynika z posłowia czy też ze wstępu) do dzieła, napisanego po rosyjsku, ktorego polski tytuł w pierwszym polskim wydaniu z 1892 r. brzmi “Tajemnice rabinicznych nauk o chrześcijanach”. W kolejnych wydaniach pewnie ten tytuł podkolorowywano tak i owak, aby przyciągnąć uwagę czytelnika. Jak zwał tak zwał, chodzi wciąż o tę samą książkę, wznowioną niedawno przez Antyk w reprincie 1-go polskiego wydania.
Całkowicie podzielam Twoją opinię. Tym bardziej zachęcam do czytania wartościowych książek na ten temat, jak m. in. te polecane w linkach.
Temat jest gigantyczny, zagarniający ostatnie 2 tysiące lat chrześcijaństwa a sięgający korzeniami jeszcze dalej, w mroki tajemnic chaldejskich i egipskich – do których zresztą odwołuje się sam Chrystus, nazywając faryzeuszy (i ich następców: czyli talmudystów, którzy zdradzili i porzucili nauczanie Mojżeszowe) – synami diabła (J 8,40).
Z satysfakcją obserwuję, że maski im spadają: po dziesiątkach lat lizusostwa i na skutek wstrząsu, jakim dla wielu Polaków stało się tchórzostwo PiSu i dwulicowe gry “naszego” prezydenta. Odnoszę wrażenie, że ludzie zaczynają dostrzegać prawdę, o której wcześniej bano się mówić, z obawy o nazwanie “antysemitą”. Miarka kłamstw żydowskich i szabesgojowskich się przebrała, pełzanie przed żydami partii “prawdy”, jaką niegdyś zdawał się nam być PiS, budzi coraz większy wstręt i oburzenie. Coraz więcej ludzi zaczyna mówić otwartym językiem i chce znać fakty.