Pewnie wystawicie na ulice czy barykady paru zrusyfikowanych tzw. narodowców – także i tych z bolszewicko-nazistowskiego portalu Neon24 zorganizowanego przez WSI – oraz putinowskich słowianofili z siedzibą w Moskwie.
A potem pozostanie wam już tylko zaprosić zielone ludziki zbrodniarza Putina do pomocy!!!
Pan troszku przegina.
Proszę wybaczyć , ale z faktu, że ktoś nie podziwia PiSu, który ponad wszelką wątpliwość jest opozycją SYSTEMOWĄ i choćby przez znamienitych przybocznych Jarosława Kaczyńskiego skompromitował się już doszczętnie (moja faworytka to oberidiotka Jakubiak od wydawania kurom zezwoleń na niesienie jaj , a krowom na mleczność) nie znaczy , że popiera kanalie ze WSI i Putina.
Metodą pokojową nie zmieni się tutaj nic.Zresztą nie tylko tutaj.
Poza tym po co wkleja Pan ten sam tekst po kilka razy w różnych wątkach. To wcale nie wzmacnia przekazu. Raczej wprost przeciwnie.
24 listopada 2014 godz. 12:21 - w odpowiedzi do: zapinio 11:59
napisał:
“ktoś nie podziwia PiSu” – “nie znaczy , że popiera kanalie ze WSI i Putina”.
Obecnie nie ma w Polsce innej realnej siły antysystemowej niż PiS. I długo nie będzie!!! P
Więc marzącym rewolucjonistom pozostaje tylko pomoc tow. Putina i jego zielonych ludzików! Tylko dzieci tego nie chcą widzieć…
Kaczyński niestety często popełnia bardzo głupie błędy w dobieraniu współpracowników. I za to często płaci jako polityk – lecz to go nie dyskwalifikuje!
Lecz kim przy nim jest np. ten krowiasty, chamowaty i prymitywny, lecz cwany babsztyl zwany premierem w PRL-bis?
* * *
Wszystkie te wątki mówią o tym samym problemie. Poza tym, ten tekst nie jest “taki sam”…
PiS nie jest siłą antysystemową.
Kaczyński doborem współpracowników się całkowicie skompromitował. I ów dobór, i dossier tych współpracowników, zarówno tych jeszcze bieżących jak i tych już byłych jest całkowicie dyskwalifikujące.
Przedstawianie oferty, że “tylko PiS , bo inaczej Putin” jest działaniem prosystemowym podtrzymującym układ okrągłego stołu.
Byłoby wielce niegrzeczne uważać wszystkich przybocznych p.Kaczyńskiego za idiotów.Skoro więc nie są nimi to są kanaliami desygnowanymi do pełnienia roli żarliwych patriotów i “opozycji”.
W ten sposób układ się zamyka i wybory są zawsze wygrane. To , że Kaczyński,jak Pan to ujął, jest nienawidzony przez media wynika i z logiki tego przedstawienia i faktu, że biorący w nim udział czasami myślą ,że to wszystko naprawdę.
Michalkiewicza z dzisiaj dedykuję:
członkowie Państwowej Komisji Wyborczej, którzy najwyraźniej odzyskali kontenans a nawet pewność siebie, co było widać po energicznym dawaniu odporu „oszczerstwom” i „insynuacjom”. I słusznie – bo kto to widział, żeby pod adresem PKW wysuwać jakieś „insynuacje”, albo – co gorsza – „oszczerstwa”? Każde dziecko wszak wie, że PKW to pełny spontan i odlot, niczym w Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy „Jurka Owsiaka” i jeśli nawet zdarzy się coś, co nasuwa wątpliwości, to tylko z gorliwości w służbie naszej młodej demokracji. Taki rozkaz najwyraźniej musiał paść nie tylko dla mediów niezależnych, ale również – dla mediów niepokornych, w których usadowiły się cyngielmany pana prezesa Jarosława Kaczyńskiego, demaskując każdego, kto ośmieliłby się naruszyć PiS-owską dzierżawę monopolu na patriotyzm, być może przydzieloną jeszcze w Magdalence przez generała Kiszczaka – bo tam przecież położono fundamenty ustrojowe III RP.
Skoro więc teraz sam prezes Kaczyński przestrzega przed próbami obalania tego ustroju, to trudno się dziwić, że każdy, kto się z tego rozkazu wyłamuje, musi być ruskim agentem. Jakże inaczej, skoro wśród demaskujących jest sam Dawidem Wildstein, który do ruskich agentów ma specjalnego nosa. Dlatego nie tylko „Gazeta Wyborcza”, ale i portal judeochrześcijańskiej sekty „Fronda” nie szczędziły słów potępienia dla uczestników demonstracji przed siedzibą PKW. Jużci – gdyby tak ich pochwalić, to dzierżawiony przez PiS monopol na patriotyzm zacząłby się wykruszać i wykruszać, podczas gdy kiedy grubą kreską oddzielimy ruskich agentów od zdrowych sił w partii, to od razu wiadomo, czego się trzymać.
A trzymać się należy pana prezesa Jarosława Kaczyńskiego, w którym tkwi zaród zbawienia. I jeśli nawet jego poczynania wydają się do złudzenia przypominać groźne kiwanie palcem w bucie, to nic nie szkodzi, bo i palec słuszny i but – a w tej sytuacji, czegóż jeszcze chcieć więcej? Toteż cyngielmanów wcale nie konfunduje foedus Prawa i Sprawiedliwości z Sojuszem lewicy Demokratycznej, bo wiadomo przecież, że jeśli taką rzecz zrobiłaby Platforma Obywatelska, to tylko z wrodzonej predylekcji do zdrady i zaprzaństwa, podczas gdy PiS, jeśli nawet kombinuje z „Płatnymi Zdrajcami Pachołkami Rosji”, to robi to z płomiennego patriotyzmu. W SS mawiano, że „czysty typ nordycki i bez mydła jest czysty” – i to na naszych oczach się sprawdza.
24 listopada 2014 godz. 13:47 - w odpowiedzi do: Andy-aandy 12:21
To chyba Einstein powiedział, że głupotą jest powtarzać dokładnie tę samą sekwencję czynności i oczekiwać za każdym razem innego rezultatu.
Z całym należnym szacunkiem, Pan Prezes Jarosław Kaczyński nie jest najwyraźniej świadom tej prostej prawdy, podobnie jak jego zwolennicy zapewniający o antysystemowości i realności siły PiS.
Wyżej czterech liter się nie podskoczy. PiS ma swoje – tam, gdzie ma. Niech skacze dalej, jeśli lubi, a my – chodźmy naprzód, po wolność.
24 listopada 2014 godz. 15:22 - w odpowiedzi do: Andy-aandy 11:40
Panie Andy.
Za taki komentarzyk, to ja bym Pana wywalił.
I to by nie było złe dla Pana. Może wtedy byłaby szansa na otrzeźwienie.
_____________
Wie Pan co, ja też przechodziłem taki etap – Jarosław, Jarosław…
Pani Circ też.
Oboje mieliśmy wodza.
Wpatrywaliśmy się w niego, aż do zapatrzenia.
Do zamilczenia własego głosu rozsądku.
Pan też to robi.
No niech Pan popatrzy na swoje komentarze.
Pis jest najwspanialsze, jedyne….muszę, muszę, tylko pis….
ale…..
Ale coś tam im nie wychodzi, bardzo im nie wychodzi, ale i tak są super!!!!
Bo jak nie to zielone ludziki, kosmici……
Spisiował się Pan.
Mówię to Panu jako były uzależniony.
24 listopada 2014 godz. 16:49 - w odpowiedzi do: karoljozef 15:22
napisał:
“Za taki komentarzyk, to ja bym Pana wywalił.”
Bolszewicy leninowsko-stalinowscy najpierw niektórych, tych bardziej znanych — wywalali z Rosji. Lecz później już rozwalali.
Czyżby to był następny etap w waszych obłąkańczych marzeniach o krwawej rewolucji?
Rosysjki zbrodniarz, specjalista od opłacania różnych tzw. narodowców — u siebie morduje dziennikarzy piszących prawdę, organizuje sfałszowane wybory oraz zakazuje pisania czy mówienia prawdy o realiach w Rosji. Macie więc znakomity przykład do naśladowania…
24 listopada 2014 godz. 17:17 - w odpowiedzi do: Andy-aandy 16:49
Pani Andy.
morduje dziennikarzy piszących prawdę, organizuje sfałszowane wybory
A to o Jarosławie jest?
No, może faktycznie przesadzam. Jedynie jest za tym, żeby dziennikarzy wsadzać do więzienia.
Ale już organizowanie ustawianych wyborów wychodzi mu bardzo dobrze.
24 listopada 2014 godz. 17:34 - w odpowiedzi do: Andy-aandy 16:49
Obecnie nie ma w Polsce innej realnej siły antysystemowej niż PiS. I długo nie będzie!!!
Mógłby Pan uzasadnić ten pogląd, tak żeby uzyskał kształt do polemiki?
Osobiście uważam, że PiS różni się od reszty neokomunistycznych formacji – neokomunistycznych nie w sensie SOWIECKIM !!!!, lecz w nowym sznycie, marksizmu kulturowego. Różnica ta niestety, nie przekłada się na jakość działań i na wizje polityczne, a nawet od czasu do czasu na praktykę legislacyjną.
PiS według mnie jest partią systemową, ponieważ akceptuje system III RP.
III RP nigdy nie była państwem normalnym i polskim dlatego ,że nie nawiązała ciągłości prawnej z II RP. Co by się wówczas stało? Nastąpiłaby automatyczna Norymberga dla komuny, ponieważ wielu komunistów miało wyroki śmierci wydane w latach 40 tych przez sądy II RP. Np generał Berling, dowódca Jaruzelskiego. Wszyscy mordercy komunistyczni zostaliby skazani za zbrodnie.
Czy kiedykolwiek PiS wyartykułował postulat restytucji Polski?
Jeżeli tak, to proszę to podać ,zacytować, może czegoś nie wiem.
Co to za partia systemowa mająca marzenia o okrągłym stole z udziałem ZSL-u (teraz te marzenia prysły jak bańska mydlana)
A co z idiotycznym oskarżaniem każdego środowiska nie pisowskiego o prorosyjskość i proputinowość ?
Nadal jestem zwolennikiem stworzenia koalicji polskiej z PiSem,lecz PiS aktywnie zniechęca wiele środowisk i wielu ludzi izolując się w getcie, które mu wyznaczono.
Polsce potrzeba opozycji nawiązującej do etosu Niezłomnych…na to musimy jeszcze trochę poczekać…
Niestety, przesiąkneliście postbolszewicką propagandą nienawiści do Kaczyńskich w wydaniu WSI24 oraz innych esbeckich mass mediów — niczym bardzo naiwne, łatwowierne oraz chłonne gąbki.
Własnie w ten sposób sami izolujecie się od wielu ludzi, którzy myślą w kategoriach politycznych – a nie kierują się jakimiś rewolucyjnymi mrzonkami…
Zresztą — przez ideologów postbolszewickiej propagandy, także i tych z WSI24 — już od dawna jesteście nazywani faszystami. I znów, niestety, sami postbolszewikom w tym z zapałem pomagacie…
24 listopada 2014 godz. 19:09 - w odpowiedzi do: Andy-aandy 18:59
Pański idol jest w najlepszym razie nieudolny.
I takiej wersji Pan broni – dobrze chce ale mu nie wychodzi…
To jest najdelikatniejsze, najmilsze dla niego wytłumaczenie.
Kolejene fakty jednak pokazują, że jest jednym z przodowników systemu. Z tym, że wypełnia rolę piątej, pięćdzisiątej kolumny zasianej w ludzie tubylczym. Ma skanalizować pragnienia, nadzieje, plany grupy bogoojczyźnianej.
Przykład najbardziej jaskrawy i zarazem przykład najkorzystniejszej dla systemu akcji – tzw. sprawa Arcybiskupa Wielgusa…
napisał:
” Nastąpiłaby automatyczna Norymberga dla komuny, ponieważ wielu komunistów miało wyroki śmierci wydane w latach 40 tych przez sądy II RP.”
W 1989 roku sowieccy zbrodniarze rządzący PRL-em jako namiestnicy Kremla — mieli 100.000 agentów tylko w samym SB, nie licząc agentury w innych kontrolowanych przez sowietów tajnych służbach.
A także przestępczej armii samych SB-eków. Po sowieckim cyrku Kiszczaka zwanym “okrągły stół” – wielu z tych agentów obejmowało najwyższe funkcje państwowe…
Premiera Olszewskiego agentura szybko załatwiła, tak samo jak później i Kaczyńskiego… Co w tym przypadku mógł zrobić Kaczyński?
A zaraz po tym władzę wyborcy oddali innym komunistycznym aparatczykom: Kwaśniewskiemu oraz Millerowi…
To z kim miałby Kaczyński robić tę Norymbergę dla komunistycznych zbrodniarzy? Z agentami Jaruzelskiego i Kiszczaka w Sejmie oraz aparacie państwowych PRL-bis?
Najgorzej bywa wtedy, gdy z własnych pobożnych życzeń tworzy się oskarżenia wobec innych!!!
24 listopada 2014 godz. 19:37 - w odpowiedzi do: Andy-aandy 18:59
Niestety, przesiąkneliście postbolszewicką propagandą nienawiści do Kaczyńskich w wydaniu WSI24 oraz innych esbeckich mass mediów — niczym bardzo naiwne, łatwowierne oraz chłonne gąbki.
Szybko tę sprawę rozstrzygniemy.
Proszę powiedzieć na dowód tego że ma Pan rację, jaki prawicowy ustrój polityczno gospodarczy proponuje PIS?
I jaki my proponujemy ustrój, że można nas posądzić o przesiąknięcie ideologiczno-nienawistne?
24 listopada 2014 godz. 19:52 - w odpowiedzi do: karoljozef 19:09
napisał:
“sprawa Arcybiskupa Wielgusa…
Jak Pan sobie to tłumaczy? Szczerze.”
Sądzę, że rację ma Magda Braun, to była wielka mistyfikacja! Lecz prawdę poznano dopiero po kilku latach od tych oskarżeń…
Braun: Anatomia III RP, czyli come back sprawy abpa Stanisława Wielgusa
Dopiero jesienią 2007 roku Prokuratura Okręgowa w Warszawie orzekła, że podpisy znajdujące się na dokumentach dotyczących Stanisława Wielgusa („Grey”, „Adam Wysocki”) nie były pisane jego ręką. Tak oto, oprócz tzw. sprawozdania wyjazdu naukowego podpisanego przez Wielgusa, a więc dokumentu rutynowego, który pisali wszyscy wyjeżdżający wtedy za granicę – nie ma tym zestawie dokumentów ani jednego przezeń podpisanego. Nie ma kluczowych w takich sprawach – zobowiązania do współpracy i meldunków. Są jedynie notatki oficerów SB, w dodatku – jak ustalił autor – nie wiadomo czy naprawdę dotyczących Stanisława Wielgusa. Nie ma też oryginałów dokumentów, tylko kopie, nieraz trzecie. Zeznający przez Prokuraturą żyjący oficerowie SB zajmujący się rozpracowaniem Stanisława Wielgusa potwierdzili jego wersję wydarzeń. Zaprzeczyli by były im wiadome kryptonimy „Grey” czy „Adam Wysocki”. Potwierdzili także, że Stanisław Wielgus niczego w ich obecności nie podpisywał.
24 listopada 2014 godz. 20:13 - w odpowiedzi do: Andy-aandy 19:52
@ Andy- aandy !
Czy Ty nie “widzisz”, że Twoi adwersarze chcą i liczą na to, aby J.Kaczyński, wszedł wreszcie w stan – passe ? !!
Są to ludzie , którzy już w AD 2010 , powoływali tzw. NE-kranową, 3 drogę,
po to, aby wybory wygrał Opiekun Żyrandola- człowiek z Ruskiej Budy.
Dlatego, może posłuchaj mojej rady :
….. ” uciekaj moje serce, póki czas”.
A, i jeszcze coś… jak przekonać tych Dobrych ludzi, że kapuś, jest kapusiem, nawet wtedy jeśli jest w todze, sutannie czy kombinezonie elektryka !
pozdrawiam.,
M.
Czy można odzyskać Polskę
bez PiS – NIE !
tylko z PiS – NIE !!!
Razem – Tak.
W tym jednak jest ambaras, żeby wszyscy chcieli naraz. Wszyscy muszą się zmienić.
W oparciu o nowy paradygmat.
24 listopada 2014 godz. 21:38 - w odpowiedzi do: Andy-aandy 19:52
Sądzę, że rację ma Magda Braun, to była wielka mistyfikacja! Lecz prawdę poznano dopiero po kilku latach od tych oskarżeń…
Prawda była znana już po publikacji fałszywych dokumentów przez Sakiewicza i tysiące internautów w tym ja zorientowało się w tym natychmiast po ich przejrzeniu. Sakiewicz i Kaczyński nigdy nie przeprosili ani arcybiskupa, ani Kościoła z papieżem na czele którego wprowadzili w błąd, prawdopodobnie celowo, bo nie do pomyślenia jest by tak głupi politycy tworzyli jedną z dwóch wiodących partii w Polsce.
To co robią teraz oskarżając takich ludzi jak Braun że jest V kolumną jest dokładnie tym samym fałszerstwem.
Zachodzi więc pytanie-czy są tak bezdennie mało inteligentni że ktoś nimi kręci na szkodę Polski, czy świadomie ulegają naciskom wrogich sił?
24 listopada 2014 godz. 21:46 - w odpowiedzi do: marek 20:13
Są to ludzie , którzy już w AD 2010 , powoływali tzw. NE-kranową, 3 drogę, po to, aby wybory wygrał Opiekun Żyrandola- człowiek z Ruskiej Budy.
Jeśli nie było widać że weszliśmy na NE jako opozycja, to znaczy że tacy ślepcy są zwykłymi lemingami.
Mam też pytanie- czemu dziś PIS utrwala władzę człowieka z Ruskiej Budy mówiąc, że należy jeszcze raz policzyć głosy, co da czas wrogom do jeszcze większych machlojek zamiast zmienić ordynację i rozpisać ponowne wybory ?
I jak PIS wyobraża sobie rządzenie, jeśli dziś ma w porywach 28 % głosów w sondażach?
25 listopada 2014 godz. 00:46 - w odpowiedzi do: karoljozef 21:22
Panie Karolu
3,4 milionów zwolenników PiS okupuje Polskę?
Oni po prostu w dużej części śpią lub odprawiają rytuały na manowcach
Napisałem wyraźnie: Wszyscy muszą się zmienić.
W oparciu o nowy paradygmat.A potem dopiero zjednoczyć.
Powinniśmy działać na wielu frontach i sprawdzać wiele możliwości.
Niestety nie mamy Jana Pawła II, który nas kiedyś wybudził z letargu.
Polacy powinni rozmawiać ze sobą. Nie mam na myśli mediopatów oraz ….(zwolenników PO,ZSL,SLD).
„Polacy są jeszcze niedorżnięci, niedobici. A zatem jak w banku należy się spodziewać próby realizacji scenariusza – tyle razy przećwiczonego – kiedy się pociąga za sznurek i Polacy w walce za wolność waszą lub naszą popełniają harakiri. A przecież nie muszą tego robić” – mówił reżyser Grzegorz Braun.
Reżyser spotkał się z członkami Klubu Gazety Polskiej w Paryżu. Podczas spotkania przekonywał, że Polacy nie są z góry skazani na jakiś scenariusz:
„Jeżeli dzisiaj prowadzi się politykę w gruncie przekonania, że jest jakiś nienaruszalny status quo w świecie – to jest wyraźna pomyłka. Właśnie w tych latach, dniach okazuje się, że takiej status quo nie istnieje, a przynajmniej nie ma takiej możliwości historycznej. Nie istnieje nic, ci zmuszałoby nas do wpychana się w sytuacje bez wyjścia” – mówi reżyser.
Dodaje, że świat zmienia się z każdym rokiem:
„Nie wiemy co będzie za cztery lata. Możemy być jedynie przekonani, że świat będzie wyglądał zupełnie inaczej. Będzie zmieniony nie do poznania. Czy rok temu o tej porze, gdybyśmy rozmawiali – to krakanie o tym, że będzie jakaś wojna – to państwa by przekonywało? Wojna już się toczy i my bierzemy w niej udział” – przekonuje Braun.
Wskazuje, że przejcie władzy w Polsce przez obóz prawicowy będzie bardzo niebezpiecznym momentem:
„Przejęcie władzy w Warszawie przez ekipę alternatywną – prawicową, będzie jednym z najniebezpieczniejszych momentów w naszej historii. Będzie, bowiem Adam Michnik z kolegami z „Gwiazdy Śmierci” znowu zacznie tłumaczyć w Paryżu, że w Warszawie doszli do władzy faszyści” – mówi artysta.
Wskazuje również, że naród należy do końca unicestwić:
„Polacy są jeszcze niedorżnięci, niedobici. A zatem jak w banku należy się spodziewać próby realizacji scenariusza – tyle razy przećwiczonego – kiedy się pociąga za sznurek i Polacy w walce za wolność waszą lub naszą popełniają harakiri. Ten scenariusz już jest grany i będzie dalej realizowany”.
A widział Pankarolek inne materiały na tym kanale?
Trzeba wszystko jak Biblię, zobaczyć w całości.
No pewnie….
Przeprowadziłem już wstępną weryfikację,,.
spoko luzik poziomka
P.S.
Ale Pani zasadnicza.
Miast komplementować urokliwość Wilczka (bo mu się należy jak jasny gwint!) to Pani zaraz…
Nie zasadnicza, ale czujna.
A po czym mam poznawać?
A wilczek nic ciekawego nie powiedział, i jakiś sztywny.
Nieprawda, dobrze mówi, konkretnie, mocne pytania stawia i budzi bojowego ducha :)
Pewnie wystawicie na ulice czy barykady paru zrusyfikowanych tzw. narodowców – także i tych z bolszewicko-nazistowskiego portalu Neon24 zorganizowanego przez WSI – oraz putinowskich słowianofili z siedzibą w Moskwie.
A potem pozostanie wam już tylko zaprosić zielone ludziki zbrodniarza Putina do pomocy!!!
Pan troszku przegina.
Proszę wybaczyć , ale z faktu, że ktoś nie podziwia PiSu, który ponad wszelką wątpliwość jest opozycją SYSTEMOWĄ i choćby przez znamienitych przybocznych Jarosława Kaczyńskiego skompromitował się już doszczętnie (moja faworytka to oberidiotka Jakubiak od wydawania kurom zezwoleń na niesienie jaj , a krowom na mleczność) nie znaczy , że popiera kanalie ze WSI i Putina.
Metodą pokojową nie zmieni się tutaj nic.Zresztą nie tylko tutaj.
Poza tym po co wkleja Pan ten sam tekst po kilka razy w różnych wątkach. To wcale nie wzmacnia przekazu. Raczej wprost przeciwnie.
napisał:
“ktoś nie podziwia PiSu” – “nie znaczy , że popiera kanalie ze WSI i Putina”.
Obecnie nie ma w Polsce innej realnej siły antysystemowej niż PiS. I długo nie będzie!!! P
Więc marzącym rewolucjonistom pozostaje tylko pomoc tow. Putina i jego zielonych ludzików! Tylko dzieci tego nie chcą widzieć…
Kaczyński niestety często popełnia bardzo głupie błędy w dobieraniu współpracowników. I za to często płaci jako polityk – lecz to go nie dyskwalifikuje!
Lecz kim przy nim jest np. ten krowiasty, chamowaty i prymitywny, lecz cwany babsztyl zwany premierem w PRL-bis?
* * *
Wszystkie te wątki mówią o tym samym problemie. Poza tym, ten tekst nie jest “taki sam”…
PiS nie jest siłą antysystemową.
Kaczyński doborem współpracowników się całkowicie skompromitował. I ów dobór, i dossier tych współpracowników, zarówno tych jeszcze bieżących jak i tych już byłych jest całkowicie dyskwalifikujące.
Przedstawianie oferty, że “tylko PiS , bo inaczej Putin” jest działaniem prosystemowym podtrzymującym układ okrągłego stołu.
Byłoby wielce niegrzeczne uważać wszystkich przybocznych p.Kaczyńskiego za idiotów.Skoro więc nie są nimi to są kanaliami desygnowanymi do pełnienia roli żarliwych patriotów i “opozycji”.
W ten sposób układ się zamyka i wybory są zawsze wygrane. To , że Kaczyński,jak Pan to ujął, jest nienawidzony przez media wynika i z logiki tego przedstawienia i faktu, że biorący w nim udział czasami myślą ,że to wszystko naprawdę.
Michalkiewicza z dzisiaj dedykuję:
To chyba Einstein powiedział, że głupotą jest powtarzać dokładnie tę samą sekwencję czynności i oczekiwać za każdym razem innego rezultatu.
Z całym należnym szacunkiem, Pan Prezes Jarosław Kaczyński nie jest najwyraźniej świadom tej prostej prawdy, podobnie jak jego zwolennicy zapewniający o antysystemowości i realności siły PiS.
Wyżej czterech liter się nie podskoczy. PiS ma swoje – tam, gdzie ma. Niech skacze dalej, jeśli lubi, a my – chodźmy naprzód, po wolność.
W imieniu Tego dzielnego, młodego człowieka, dziękuję za pudło.
Mówi to co trzeba. I jak krowie na rowie. Mi już się odechciewa.
A przy okazji, robi to kulturalnie. To jest niesamowicie grzeczny chłopak. Czyli swój.
Parol też bardzo ładnie mówił.
Panie Andy.
Za taki komentarzyk, to ja bym Pana wywalił.
I to by nie było złe dla Pana. Może wtedy byłaby szansa na otrzeźwienie.
_____________
Wie Pan co, ja też przechodziłem taki etap – Jarosław, Jarosław…
Pani Circ też.
Oboje mieliśmy wodza.
Wpatrywaliśmy się w niego, aż do zapatrzenia.
Do zamilczenia własego głosu rozsądku.
Pan też to robi.
No niech Pan popatrzy na swoje komentarze.
Pis jest najwspanialsze, jedyne….muszę, muszę, tylko pis….
ale…..
Ale coś tam im nie wychodzi, bardzo im nie wychodzi, ale i tak są super!!!!
Bo jak nie to zielone ludziki, kosmici……
Spisiował się Pan.
Mówię to Panu jako były uzależniony.
Który Parol?
Że niby ŁŁ?
napisał:
“Za taki komentarzyk, to ja bym Pana wywalił.”
Bolszewicy leninowsko-stalinowscy najpierw niektórych, tych bardziej znanych — wywalali z Rosji. Lecz później już rozwalali.
Czyżby to był następny etap w waszych obłąkańczych marzeniach o krwawej rewolucji?
Rosysjki zbrodniarz, specjalista od opłacania różnych tzw. narodowców — u siebie morduje dziennikarzy piszących prawdę, organizuje sfałszowane wybory oraz zakazuje pisania czy mówienia prawdy o realiach w Rosji. Macie więc znakomity przykład do naśladowania…
Pani Andy.
A to o Jarosławie jest?
No, może faktycznie przesadzam. Jedynie jest za tym, żeby dziennikarzy wsadzać do więzienia.
Ale już organizowanie ustawianych wyborów wychodzi mu bardzo dobrze.
Mógłby Pan uzasadnić ten pogląd, tak żeby uzyskał kształt do polemiki?
Osobiście uważam, że PiS różni się od reszty neokomunistycznych formacji – neokomunistycznych nie w sensie SOWIECKIM !!!!, lecz w nowym sznycie, marksizmu kulturowego. Różnica ta niestety, nie przekłada się na jakość działań i na wizje polityczne, a nawet od czasu do czasu na praktykę legislacyjną.
PiS według mnie jest partią systemową, ponieważ akceptuje system III RP.
III RP nigdy nie była państwem normalnym i polskim dlatego ,że nie nawiązała ciągłości prawnej z II RP. Co by się wówczas stało? Nastąpiłaby automatyczna Norymberga dla komuny, ponieważ wielu komunistów miało wyroki śmierci wydane w latach 40 tych przez sądy II RP. Np generał Berling, dowódca Jaruzelskiego. Wszyscy mordercy komunistyczni zostaliby skazani za zbrodnie.
Czy kiedykolwiek PiS wyartykułował postulat restytucji Polski?
Jeżeli tak, to proszę to podać ,zacytować, może czegoś nie wiem.
Co to za partia systemowa mająca marzenia o okrągłym stole z udziałem ZSL-u (teraz te marzenia prysły jak bańska mydlana)
A co z idiotycznym oskarżaniem każdego środowiska nie pisowskiego o prorosyjskość i proputinowość ?
Nadal jestem zwolennikiem stworzenia koalicji polskiej z PiSem,lecz PiS aktywnie zniechęca wiele środowisk i wielu ludzi izolując się w getcie, które mu wyznaczono.
Polsce potrzeba opozycji nawiązującej do etosu Niezłomnych…na to musimy jeszcze trochę poczekać…
Niestety, przesiąkneliście postbolszewicką propagandą nienawiści do Kaczyńskich w wydaniu WSI24 oraz innych esbeckich mass mediów — niczym bardzo naiwne, łatwowierne oraz chłonne gąbki.
Własnie w ten sposób sami izolujecie się od wielu ludzi, którzy myślą w kategoriach politycznych – a nie kierują się jakimiś rewolucyjnymi mrzonkami…
Zresztą — przez ideologów postbolszewickiej propagandy, także i tych z WSI24 — już od dawna jesteście nazywani faszystami. I znów, niestety, sami postbolszewikom w tym z zapałem pomagacie…
Pański idol jest w najlepszym razie nieudolny.
I takiej wersji Pan broni – dobrze chce ale mu nie wychodzi…
To jest najdelikatniejsze, najmilsze dla niego wytłumaczenie.
Kolejene fakty jednak pokazują, że jest jednym z przodowników systemu. Z tym, że wypełnia rolę piątej, pięćdzisiątej kolumny zasianej w ludzie tubylczym. Ma skanalizować pragnienia, nadzieje, plany grupy bogoojczyźnianej.
Przykład najbardziej jaskrawy i zarazem przykład najkorzystniejszej dla systemu akcji – tzw. sprawa Arcybiskupa Wielgusa…
Jak Pan sobie to tłumaczy? Szczerze.
napisał:
” Nastąpiłaby automatyczna Norymberga dla komuny, ponieważ wielu komunistów miało wyroki śmierci wydane w latach 40 tych przez sądy II RP.”
W 1989 roku sowieccy zbrodniarze rządzący PRL-em jako namiestnicy Kremla — mieli 100.000 agentów tylko w samym SB, nie licząc agentury w innych kontrolowanych przez sowietów tajnych służbach.
A także przestępczej armii samych SB-eków. Po sowieckim cyrku Kiszczaka zwanym “okrągły stół” – wielu z tych agentów obejmowało najwyższe funkcje państwowe…
Premiera Olszewskiego agentura szybko załatwiła, tak samo jak później i Kaczyńskiego… Co w tym przypadku mógł zrobić Kaczyński?
A zaraz po tym władzę wyborcy oddali innym komunistycznym aparatczykom: Kwaśniewskiemu oraz Millerowi…
To z kim miałby Kaczyński robić tę Norymbergę dla komunistycznych zbrodniarzy? Z agentami Jaruzelskiego i Kiszczaka w Sejmie oraz aparacie państwowych PRL-bis?
Najgorzej bywa wtedy, gdy z własnych pobożnych życzeń tworzy się oskarżenia wobec innych!!!
ten sam
Szybko tę sprawę rozstrzygniemy.
Proszę powiedzieć na dowód tego że ma Pan rację, jaki prawicowy ustrój polityczno gospodarczy proponuje PIS?
I jaki my proponujemy ustrój, że można nas posądzić o przesiąknięcie ideologiczno-nienawistne?
Z Panem, ze mną, z tamtym panem i jeszcze z tamtą panią…
Proste.
napisał:
“sprawa Arcybiskupa Wielgusa…
Jak Pan sobie to tłumaczy? Szczerze.”
Sądzę, że rację ma Magda Braun, to była wielka mistyfikacja! Lecz prawdę poznano dopiero po kilku latach od tych oskarżeń…
Cytat za: http://www.konserwatyzm.pl/artykul/10210/braun-anatomia-iii-rp-czyli-come-back-sprawy-abpa-stanislawa
Miło mi było tu trochę dyskutować.
Lecz ponieważ mam już na karku całe stado wygłodniałych wilków – muszę teraz odrobinę odpocząć…
Dziękuję. :-)
@ Andy- aandy !
Czy Ty nie “widzisz”, że Twoi adwersarze chcą i liczą na to, aby J.Kaczyński, wszedł wreszcie w stan – passe ? !!
Są to ludzie , którzy już w AD 2010 , powoływali tzw. NE-kranową, 3 drogę,
po to, aby wybory wygrał Opiekun Żyrandola- człowiek z Ruskiej Budy.
Dlatego, może posłuchaj mojej rady :
….. ” uciekaj moje serce, póki czas”.
A, i jeszcze coś… jak przekonać tych Dobrych ludzi, że kapuś, jest kapusiem, nawet wtedy jeśli jest w todze, sutannie czy kombinezonie elektryka !
pozdrawiam.,
M.
No i właśnie!!!
A czy Kaczyński to odkręcił, przeprosił?!
Czy można odzyskać Polskę
bez PiS – NIE !
tylko z PiS – NIE !!!
Razem – Tak.
W tym jednak jest ambaras, żeby wszyscy chcieli naraz. Wszyscy muszą się zmienić.
W oparciu o nowy paradygmat.
Jak Pan chce odzyskiwać niepodległość z okupantem?
_________________________
Panie Lizmuzyno, Pan też?
Prawda była znana już po publikacji fałszywych dokumentów przez Sakiewicza i tysiące internautów w tym ja zorientowało się w tym natychmiast po ich przejrzeniu. Sakiewicz i Kaczyński nigdy nie przeprosili ani arcybiskupa, ani Kościoła z papieżem na czele którego wprowadzili w błąd, prawdopodobnie celowo, bo nie do pomyślenia jest by tak głupi politycy tworzyli jedną z dwóch wiodących partii w Polsce.
To co robią teraz oskarżając takich ludzi jak Braun że jest V kolumną jest dokładnie tym samym fałszerstwem.
Zachodzi więc pytanie-czy są tak bezdennie mało inteligentni że ktoś nimi kręci na szkodę Polski, czy świadomie ulegają naciskom wrogich sił?
Jeśli nie było widać że weszliśmy na NE jako opozycja, to znaczy że tacy ślepcy są zwykłymi lemingami.
Mam też pytanie- czemu dziś PIS utrwala władzę człowieka z Ruskiej Budy mówiąc, że należy jeszcze raz policzyć głosy, co da czas wrogom do jeszcze większych machlojek zamiast zmienić ordynację i rozpisać ponowne wybory ?
I jak PIS wyobraża sobie rządzenie, jeśli dziś ma w porywach 28 % głosów w sondażach?
Nota bene!
Wszystko odwlekać. Nie działać. Czekać. Działać czekając…
Zauważcie Państwo, że stawiają konkretne daty.
Bo wyczuwają presję ludzi.
Na przykład – Korwin ostatnio (pod PKW) dał termin – rok.
Wicie, rozumicie, poczekacie, zobaczycie, za rok.
RN też odwleka wszystko jak może – pod nieśmiertelną przykrywką pracy organicznej.
Może odpowiedź jest gdzieś w okolicy kielni…
Panie Karolu
3,4 milionów zwolenników PiS okupuje Polskę?
Oni po prostu w dużej części śpią lub odprawiają rytuały na manowcach
Napisałem wyraźnie: Wszyscy muszą się zmienić.
W oparciu o nowy paradygmat.A potem dopiero zjednoczyć.
Powinniśmy działać na wielu frontach i sprawdzać wiele możliwości.
Niestety nie mamy Jana Pawła II, który nas kiedyś wybudził z letargu.
Polacy powinni rozmawiać ze sobą. Nie mam na myśli mediopatów oraz ….(zwolenników PO,ZSL,SLD).
“Wszyscy” Nie musi to być większość.
Judyta ma rację.
Panie Limuzyno.
Bo się pogubiłem. Pan jest spisiowany czy nie?
Bez nerw. Tylko pytam.
Panie Karolu
słabe to określenie jest
ale jak rozumiem chodzi, czy jestem zwolennikiem PiSu
Nie, nie jestem, bo nie odpowiada mi ich linia partyjna.
Natomiast nie mam zamiaru odwracać się od ludzi
Zgodnie z zasadą “dziel i rządź” zostaliśmy (my Polacy) bardzo podzieleni)
Trzeba być również realistą i budować siłę związaną z jakością oraz także z ilością.
Czytaj oryginalny artykuł na: http://www.stefczyk.info/publicystyka/opinie/braun-polacy-sa-jeszcze-niedorznieci,-niedobici,12307473319#ixzz3K4uwe7Ii