Czas Czas Kolejność Godzina Stacja Bloku Spot Spotu Sobota, 25.04.2015 r. 6:10 TVP 1 15'13'' 1'23'' 5 6:30 TVP 2 30'04'' 2'44'' 4 16:35 TVP 1 10'27'' 0'57'' 4 14:40 TVP 2 10'05'' 0'55'' 3 Niedziela, 26.04.2015 r. 6:10 TVP 1 15'13'' 1'23'' 3 6:30 TVP 2 30'04'' 2'44'' 2 16:36 TVP 1 10'27'' 0'57'' 2 14:40 TVP 2 10'05'' 0'55'' 1 Poniedziałek, 27.04.2015 r. 4:45 TVP Polonia 10'05'' 0'55'' 11 6:00 TVP 2 23'06'' 2'06'' 11 6:25 TVP 1 29'53'' 2'43'' 1 14:40 TVP Polonia 10'05'' 0'55 10 14:55 TVP 2 23'06'' 2'06'' 10 16:25 TVP 1 19'59'' 1'49'' 11 22:35 TVP Polonia 10'05'' 0'55 9 Wtorek, 28.04.2015 r. 3:40 TVP Polonia 10'05'' 0'55'' 8 6:00 TVP 2 23'06'' 2'06'' 9 6:25 TVP 1 29'53'' 2'43'' 10 14:30 TVP Polonia 10'05'' 0'55'' 7 14:55 TVP 2 23'06'' 2'06'' 8 16:25 TVP 1 19'59'' 1'49'' 9 22:40 TVP Polonia 10'05'' 0'55'' 6 Środa, 29.04.2015 r. 3:35 TVP Polonia 10'05'' 0'55'' 5 6:00 TVP 2 23'06'' 2'06'' 7 6:29 TVP 1 29'53'' 2'43'' 8 13:45 TVP Polonia 10'05'' 0'55'' 4 14:55 TVP 2 23'06'' 2'06'' 6 16:25 TVP 1 19'59'' 1'49'' 7 22:40 TVP Polonia 10'05'' 0'55'' 3 Czwartek, 30.04.2015 r. 4:45 TVP Polonia 10'05'' 0'55'' 2 6:00 TVP 2 22'00'' 2'00'' 5 6:25 TVP 1 29'53'' 2'43'' 6 13:45 TVP Polonia 10'05'' 0'55'' 1 14:55 TVP 2 23'06'' 2'06'' 4 16:25 TVP 1 19'59'' 1'49'' 5 22:40 TVP Polonia 10'05'' 0'55'' 11 Piątek, 01.05.2015 r. 3:50 TVP Polonia 10'05'' 0'55'' 10 6:00 TVP 2 22'00'' 2'00'' 3 6:25 TVP 1 29'53'' 2'43'' 4 13:45 TVP Polonia 10'05'' 0'55'' 9 14:40 TVP 2 10'05'' 0'55'' 2 16:25 TVP 1 19'59'' 1'49'' 3 22:00 TVP Polonia 10'05'' 0'55'' 8 Sobota, 02.05.2015 r. 6:10 TVP 1 15'13'' 1'23'' 2 6:30 TVP 2 30'04'' 2'44'' 1 14:40 TVP 2 10'05'' 0'55'' 11 16:35 TVP 1 10'27'' 0'57'' 1 Niedziela, 03.05.2015 r. 6:10 TVP 1 15'13'' 1'23'' 11 6:30 TVP 2 30'04'' 2'44'' 9 14:40 TVP 2 10'05'' 0'55'' 11 16:35 TVP 1 10'27'' 0'57'' 10 Poniedziałek, 04.05.2015 r. 4:45 TVP Polonia 10'05'' 0'55'' 7 6:00 TVP 2 22'00'' 2'00'' 8 6:25 TVP 1 29'53'' 2'43'' 9 14:40 TVP Polonia 10'05'' 0'55'' 6 14:55 TVP 2 23'06'' 2'06'' 7 16:25 TVP 1 19'59'' 1'49'' 8 22:35 TVP Polonia 10'05'' 0'55'' 5 Wtorek, 05.05.2015 r. 3:40 TVP Polonia 10'05'' 0'55'' 4 6:00 TVP 2 22'00'' 2'00'' 6 6:25 TVP 1 29'53'' 2'43'' 7 14:30 TVP Polonia 10'05'' 0'55'' 3 14:55 TVP 2 23'06'' 2'06'' 5 16:25 TVP 1 19'59'' 1'49'' 6 22:40 TVP Polonia 10'05'' 0'55'' 2 Środa, 06.05.2015 r. 3:35 TVP Polonia 10'05'' 0'55'' 1 6:00 TVP 2 22'00'' 2'00'' 4 6:25 TVP 1 29'53'' 2'43'' 5 13:45 TVP Polonia 10'05'' 0'55'' 11 14:55 TVP 2 23'06'' 2'06'' 3 16:25 TVP 1 19'59'' 1'49'' 4 22:40 TVP Polonia 10'05'' 0'55'' 10 Czwartek, 07.05.2015 r. 4:15 TVP Polonia 10'05'' 0'55'' 9 6:00 TVP 2 22'00'' 2'00'' 2 6:25 TVP 1 29'53'' 2'43'' 3 13:45 TVP Polonia 10'05'' 0'55'' 8 14:55 TVP 2 23'06'' 2'06'' 1 16:25 TVP 1 19'59'' 1'49'' 2 22:40 TVP Polonia 10'05'' 0'55'' 7 Piątek, 08.05.2015 r. 3:50 TVP Polonia 10'05'' 0'55'' 6 6:00 TVP 2 22'00'' 2'00'' 11 6:25 TVP 1 29'53'' 2'43'' 1 13:45 TVP Polonia 10'05'' 0'55'' 5 14:55 TVP 2 23'06'' 2'06'' 10 16:25 TVP 1 19'59'' 1'49'' 11 22:00 TVP Polonia 10'05'' 0'55'' 4
Źródło: Plik PDF (grzegorzbraun2015.pl)
Szkoda, że takiego spotu nie wyemitują
Modlę się o Brauna. Nie ma żartów, ta mafia nie cofnie się przed niczym;
8 minut, które zabiło Andrzeja Leppera
Grzegorz Braun – oficjalny spot TV.
;-))))
Dobrze, że nie musi płacić milionów pijarowcom i ekipom filmowym, bo sam jest artystą i do tego katolikiem, więc nie musi udawać prawdy.
On jest prawdziwy.
Warto było poświęcić te kilka dni na zbieranie podpisów by dostał czas antenowy.
Są i pomówienia, że Jerzy Braun, dziadek Grzegorza był masonem organizującym dywersję wewnątrz masonerii, dla zmyłki:
http://wolna-polska.pl/wiadomosci/wronski-braun-bartyzel-2015-04
Absurdalne to się wydaje w świetle jego życiorysu! Artykuł to przedruk z 1996 roku. Warto by się z tym raz na zawsze uporać, może warto spytać samego G.B.?
Właściwie to dziadkiem G.B. był Juliusz, brat Jerzego… Może nawet szkoda czasu na te artykuły? Chociaż… “wszystko badajcie”!
Świetne! Tylko do TVP nie bardzo się nadaje :-)
Ten jest świetny.
Fronda wydała kilka lat temu “Kulturę Jutra, czyli Nowe Oświecenie” Jerzego Brauna – można się zapoznać osobiście i ocenić. Nie przebrnąłem przez całość, książka jest dość “gęsta”, nad każdym pojedynczym zdaniem trzeba się zastanowić. Generalnie tym, co charakteryzuje myśl J. Brauna w największym stopniu jest oparcie się na filozofii Hoene-Wrońskiego, swoją drogą znanego z zaciekłej wrogości wobec masonerii.
Od 16 minuty Braun w odpowiedzi mówi o stryju Jerzym Braunie i swojej rodzinie. Spotkanie prowadzi najemnik Piński którego znamy z NE.
Braun teraz na żywo;
http://radiochrystusakrola.pl/
Każdemu według potrzeb.
Grzegorz Braun w TVP
Boże, daj nam takiego prezydenta i armię świadomych Polaków. Pójdziemy za nim.
Panie Boże, w Imię Jezusa Chrystusa, Pana naszego! Nie zważaj na grzechy nasze, ale w niezmierzonej łasce swego Miłosierdzia ześlij na ten Naród Ducha Prawdy, napełnij go swoją mądrością i miłością i daj nam takiego prezydenta!
Żartujecie sobie ze zbyt poważnych spraw.
Nie rozumiem, o co Tobie chodzi.
Pankarolku. Bez enigmy.
Proszę się tu zaraz opowiedzieć.
I proszę, już się rozprawili;
Ciekawe czy spoty Komorowskiego i Dudy też zablokują. Przecież to materiały wyborcze, a telewizja jest publiczna, z naszych pieniędzy.
Trzeba wysyłać protesty do telewizji.
Do;
TVP, KRRiT, NIK, KBW
DW; Pełnomocnik Wyborczy Pana Grzegorza Brauna
Dnia 27 kwietnia 2015 na podstawie ustawy o wyborach i gwarantowanym bezpłatnym czasie antenowym miał miejsce wywiad z kandydatem na prezydenta Grzegorzem Braunem.
Wywiad ten został nagrany przez wyborców i wyemitowany w internecie na you tube, po czym zablokowany przez TVP, cytuję;
“Ten film wideo zawiera treść od partnera TelewizjaPolska-itvp, który zablokował go na mocy praw autorskich”
Link;
Ustawa gwarantuje równe prawo do bezpłatnych bloków wyborczych na antenie programów: pierwszego, drugiego i trzeciego Polskiego Radia oraz w Polskim Radiu BIS, a także na antenie programu pierwszego i drugiego Telewizji Polskiej, w rozszczepieniu lokalnym TVP3 Regionalnej, oraz w audycjach jednostek lokalnych radiofonii publicznej, mają wszyscy kandydaci i opcje polityczne.
W związku z tym że zamierzam złożyć zawiadomienie do prokuratury ws. nadużycia prawa przez TVP lub zaniechania ważnych obowiązków wynikających z wykonania ustawy o kampani wyborczej proszę o przesłanie na adres email kopii umowy jaką zawarła TVP z partnerem realizującym materiał wyborczy ponieważ zachodzi podejrzenie o nadużycie przy formułowaniu umowy i niedopełnienie przez TVP obowiązku skorzystania z zapisów zrzeczenia się zbywalnych autorskich praw pokrewnych na rzecz zamawiającego, w tym przypadku TVP.
Uzasadnienie;
Materiały wyborcze emitowane w mediach publicznych są wspólną własnością społeczeństwa, a ich głównym dysponentem kandydat na prezydenta który jest współautorem i wyborca-podatnik, i nikt nie może być ich prywatnym właścicielem, ponieważ przeczyłoby to celowi prawa i celowi mediów publicznych, oraz ustawie o kampanii wyborczej gdzie wyraznie zapisano, że czas antenowy jest kandydatowi udzielany bezpłatnie- nikt więc nie może czerpać z niego zysków innych prócz tych z tytułu jednorazowej zapłaty za produkcję. Rozpowszechnianie materiałów informacyjnych dotyczących dobra wspólnego jakim są wybory za które płaci państwo w imieniu podatnika i dla jego poinformowania nie może być obiektem praw prywatnych czy powtórnego zysku.
Wszystkie te okoliczności, fakty i cele zostały pominięte przez TVP w umowie z partnerem lub niezgodnie z prawem zinterpretowane.
Ządam też przywrócenia materiału na you tube i elektroniczne wysłanie przeprosin autorowi kanału WszechnicaNarodowa i zaprzestanie takich praktyk na przyszłość tym bardziej, że materiały innych kandydatów realizowane przez TVP są dostępne w sieci bez przeszkód.
KRRiT wzywam do upomnienia TVP, a NIK do kontroli dokumentów pod kątem zgodności z prawem i misją publiczną.
Skargę otrzymuje KRRiT, Państwowa Komisja Wyborcza, NIK,
DW; Pełnomocnik Wyborczy Grzegorza Brauna, a kopie publikowane w sieci.
Iza Rostworowska
Braun w ”Polskim” Radio.
ze strony Tajne Komplety
Dziękuję za wysłanie tej skargi. Na przesłanie umowy nie liczę, ale ciekawe, czy w ogóle coś odpiszą i jak uzasadnią usunięcie filmu z YT.
Dziękuję. Może nie nadążą kasować wszystkich kopii :-)
Może, dlatego ściągnij, bo ja nie potrafię ..
Skarga bardzo dobra i warta rozpowszechniania ….
Próbuję zrozumieć Pana propozycje dla Polski i nie daję rady, o co w tym chodzi:
– żartujecie sobie
– kpicie sobie
– ja już jestem na realnym brzegu
– polskiej armii nie ma
– polskiej straży pożarnej nie ma
– polskich sportowców nie ma
– katolickich mediów w Polsce nie ma
– polskiego godła nie ma
– Polski nie ma
– Kto jest winny? my
– Co w związku z tym? NIC
Czy to nie są żarty z poważnych rzeczy?
Filmik ściągnięty. Dla Ciebie i wszystkich chętnych informacja, jak prosto pobrać film na swój komputer:
1. Kopiujemy link do filmu do schowka (Ctr+C)
2. Wchodzimy na stronę http://en.savefrom.net/ i wklejamy link (Ctrl+V)
3. Po prawej wybieramy docelowy format pliku: MP4
Jakby co, podobnych stron jest wiele, ale nie wszystkie dobrze działają:
– http://www.onlinevideoconverter.com
– http://keepvid.com
– http://vidconv.net/
…
Panie Poruszycielu.
Ja się ciągle zastanawiam jak Panu odpowiadać, żeby Pan się nie obraził, żeby Pana nie urazić. Bo nie chcę aby tak sę stało. Ale proszę, proszę również mnie zrozumieć. Dla mnie są to oczywistości, i coraz trudniej jest mi gadać o tym wszystkim naokoło.
Z listy, którą Pan podał (winszuję cierpliwości i skrupulatności!…) tylko ostatni punkt jest nietrafny.
Bo mianowicie faktycznie najistotniejsze jest pytanie – i co robimy? A nie maglowanie w nieskończoność – jak jest? Bo to już wiemy. I się już obrzydliwie nie kokietujmy, że nie wiemy. Albo, że nie wiemy wszystkiego.
Ja już to kiedyś tu na łamach Ekspedyta opisywałem.
Byłem brzdącem. Stał na półce atlas historyczny. Pięknie ilustrowany przez Kobylińskiego. Lubiłem go często przeglądać.
Oczywiście atlas wydany w latach tzw. prl.
No ale praktycznie wszystkie strony za wyjątkiem ostatniej mówiły co innego.
Stwierdzały, że istnieje POLSKA.
A nie ma czegoś takiego jak prl, srel, duperel.
By się Pan zdziwił jak małego berbecia to dziwiło i wk! za przeproszeniem. Że to jest tak bezczelne kłamstwo, a nikt tego nie widzi.
Lata mijały a nic się w tej kwestii nie zmieniło. (Chociaż jednak może coś tam – ale o tym później).
Dalej idąc.
Te ciule co tu na bagnetach i pepeszach wchodzili, no więc te same ciulki, kilkadziesiąt lat po zakończeniu wojny, którą wygrali, a myśmy przegrali, oznajmiają nam, że o to Polska jest niepodległa.
Jakim ch. ja się pytam?!!!!!
Mało.
Jakim jeszce większym ch. wiele milionów Polaków się na to nabrało?!
Jak mógł bodaj najbitniejszy naród w historii w ciągu zaledwie dwóch, trzech pokoleń przemienić się w bezwolną, samoprostytuującą się masę.
Sprawa jest prosta.
Przegraliśmy wojnę. Żeby cokolwiek zmienić, wogóle mieć prawo, mandat do życia, trzeba wojnę dokończyć i ją wygrać.
Nie istnieje nic poza tym.
Ale uwaga. Wojnę tą należy pojmować nie na sposób tylko ludzki, jak pojmowali ją nasi przodkowie. Bo to było za mało. I dlatego przegrali.
Argumenty ołowiane to ledwie mała część wobec pozostałych w jakie trzeba być uzbrojonym.
I dlatego to jest takie trudne. I dotychczas nie daliśmy rady.
______________
Trzeba wrócić do Kościoła.
Ale Kościoła a nie kościoła.
Więcej informacji znajdzie Pan w mojej niedalekiej notce o Apelach Jasnogórskich.
Tak, to jest moja recepta na wszystko. W tym sensie, że jak od Tego się zacznie, to już wszystko poleci w należytym kierunku i w od lat wyczekiwanej skali.
Reszta jest bzdurą.
Pozdrawiam.
W porządku, tylko jedna uwaga. Pod Grunwaldem oprócz apelu do Bogarodzicy ktoś strategię bitwy musiał opracować, ktoś musiał flaki z krzyżackich bebechów pruć, i obiad też ktoś musiał ugotować. Świat jest różnorodny i powołania wielorakie, wie Pan o co mi chodzi?
Zaczynam wiedzieć.
Grzegorz Braun pozywa Michnika i Sakiewicza – konferencja prasowa 27.04.2015r.
http://www.ekspedyt.org/judyta/2015/04/28/35464_grzegorz-braun-pozwal-w-trybie-wyborczym-gazete-wyborcza-i-gazete-polska.html
A teraz przykry realizm demokracji;
Słuchając Brauna który referuje że dziś mówi się o nazistach, nie o Niemcach, ani nawet narodowych socjalistach, czemu Kaczyński kiedyś powiedział, że z ideą narodową mu nie po drodze.
Bo to socjalista, i dobrze wie, że gdyby opowiedział się za narodem nie ”społeczeństwem obywatelskim” wyszedł by z tego narodowy socjalizm;-)
Sprytny.
Odwieczna arystokracja ducha (Grzegorz Braun, dr Jan Przybył)
https://www.youtube.com/results?search_query=grzegorz+braun+2015
http://www.grzegorzbraun-info.pl/
https://www.facebook.com/BraunGrzegorz
http://www.radiochrystusakrola.pl/
i na koniec najlepsze i ciągle usuwane
http://www.cda.pl/video/2101376e/Grzegorz-Braun-MASAKRUJE-dziennikarke
Warszawa 2015r.
Szanowna Pani / Szanowny Panie,
W imieniu przyjaciół i współpracowników z Komitetu Wyborczego oraz moim własnym serdecznie dziękuję za zaangażowanie w trud zbierania podpisów i przesłanie ich w wymaganym terminie. Łącznie mogliśmy ich przekazać Państwowej Komisji Wyborczej ponad 125 tysięcy – to aż nadto dosyć, by umożliwić rejestrację mojej kandydatury na urząd Prezydenta RP.
To jednak dopiero początek drogi. Polska nie zmartwychwstanie bez naszego głębszego zaangażowania. Potrzebą chwili jest wzajemne poznawanie się i formowanie lokalnych grup Polaków aktywnie kultywujących Tradycję katolicką i tradycję narodową, a jednocześnie działających energicznie na rzecz wspólnot parafialnych – wedle programu: KOŚCIÓŁ, SZKOŁA, STRZELNICA.
Oczywiste, że najbliższy kalendarz wyborczy nie powinien nam wąsko zakreślać horyzontów działania. Właściwą, wielką i piękną perspektywę niech nam otwiera zbliżająca się wielkimi krokami 1050. rocznica Chrztu Polski – obyśmy mogli powitać ją godnie. Postępujmy rozważnie, ale bądźmy też pełni nadziei. Zło, które nas otacza w życiu publicznym, nie może przecież trwać wiecznie!
Proszę więc o dalszą pomoc mojemu Komitetowi – a jednocześnie wzywam Państwa, moich Wyborców, do nawiązywania dalszych kontaktów pomiędzy sobą; do jednoczenia sił w tej walce o Polskę, w której bezpieczne będą: WIARA, RODZINA I WŁASNOŚĆ – o Polskę bez wyzysku fiskalnego i talmudyzmu biurokratycznego, w której wolni Polacy będą prawdziwymi gospodarzami.
Życzę prawdziwego odrodzenia i Bożego błogosławieństwa
w życiu prywatnym i publicznym, rodzinnym i narodowym!
Szczęść Boże
Grzegorz Braun Kandydat na Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej
P.S. Obecnie musimy zmierzyć się z ogromnymi kosztami nabierającej rozmachu kampanii wyborczej. Partie okrągłostołowe wydają na kampanię miliony, a nasza kasa zależy wyłącznie od szczodrości sympatyków. Bardzo prosimy o wpłaty na konto nasze, nawet drobnych kwot, które pomogą nam zrealizować wydruk dużej ilości plakatów, ulotek, stworzyć w pełni profesjonalny spot wyborczy, który będziecie Państwo mogli obejrzeć w reżimowej TV.
Bez Waszej pilnej pomocy – tak jak w przypadku podpisów – nie damy rady!
Komitet Wyborczy Grzegorza Brauna, ulica: Krzywe Koło 30/3, 00-270 Warszawa
Nr rachunku: 11 8213 0008 2010 0901 0444 0001
tytułem: Darowizna na rzecz komitetu wyborczego Grzegorza Brauna.
UWAGI!
1. Zgodnie z kodeksem wyborczym wpłaty na kampanię mogą pochodzić tylko od osób prywatnych. Pieniądze może przekazać tylko obywatel RP, mający stały pobyt na terenie Polski i polski rachunek bankowy. W sytuacji, kiedy Polacy mieszkający zagranicą chcieliby wesprzeć kampanię, zachęcamy do skontaktowania się z mieszkającymi w Polsce, rodziną lub przyjaciółmi.
2. Środki finansowe mogą być wpłacane na rzecz komitetu wyborczego przede wszystkim przelewem, czekiem rozrachunkowym lub kartą płatniczą. Kodeks wyborczy oraz inne przepisy wprowadzają górne ograniczenie sumy wpłat od każdego obywatela w wysokości 26.250 złotych, powyżej tej kwoty komitet wyborczy pieniądze będzie odsyłał nadawcy lub przekaże na skarb państwa.
Kurcze, nie poszlam bo zrzucilam Papieża do etykiet;
http://gloria.tv/media/srw8FrjMdyz
Analiza Gwiezdnych Wojen w wykonaniu Grzegorza Brauna
Swieze, z wczoraj. Radio Szczecin
Debata kandydatów w TVP1:
http://wyboryprezydenckie.tvp.pl/19876535/debata-kandydatow-wybory-prezydenckie-2015
Braun w tej konkurencji wypadł niestety poniżej swoich możliwości, odrobinę za wolno się rozkręcał, ale był wyraźny. Dobrze wypadł wg mnie Kowalski z RN i JKM. Kukiz porażka. Ruchy rąk Dudy jak po tresurze Tymochowicza, a mowa partyjna. Palikot w najwyższej formie, umie chłop kłamać i bić propagandę, trzeba przyznać. Miło mnie zaskoczył stylem wypowiedzi Jarubas, ale wiemy kto za nim stoi. Ogórek jest w całości GMO. Tanajno szkoda słów. Wilk mówi o uproszczeniu prawa, ale tak skomplikowanie, że lepiej żeby tego nie robił.
Widziałam, i zgadzam się z oceną. Kowin wypadł najbardziej wyraziście wg. mnie.
Dodzwoniłam się dziś do RM w nocy, bo mnie koleżanka z Wawy do tego pchnęła, jako że słuchała jak jakaś kobita się dodzwoniła i wyliczyła perfekcyjnie wady Dudy, ale nie powiedziała nazwiska Braun.
Dzwoniłyśmy na cztery ręce z koleżanką, i akurat ja się dodzwoniłam i mówiłam o Braunie, dokończyłam to czego tamta nie miała odwagi powiedzieć, ale widzę, że RM zachowawczo lansuje Dudę bo to ”realizm”, nie marzenia, i ”mniejsze zło” i ‘trzeba rozeznać właściwy czas”.
Ale zobaczymy co Pan Bóg dopuści, Ojciec ma swoje, lepsze plany, On wie wszystko.
To co się odbyło wczoraj w TV to nie była debata ale jakieś wybory Miss Polski. 90 minut na 11 kandydatów – toż to śmiech na sali by w jakiś porządny sposób coś zaprezentować. Potraktowali ich jak panienki na wybiegu, które mają chwilkę czasu, by coś powiedzieć o sobie… To jest kompletnie bez sensu!
Pełna zgoda, chociaż z drugiej strony, jak się jest osobą charyzmatyczną to wystarczy powiedzieć jedno zdanie i zostaje zapamiętane przez pokolenia.
Tak. Brauna w tym dniu charyzma opuściła i kiepsko rozłożył akcenty, a szkoda, bo wiele osób widziało go pierwszy raz na oczy. Natomiast dwie sekundy JKM były najlepiej wykorzystanym czasem w ciągu całej debaty :-) w nich ujawniła się właśnie charyzma JKM – jedno zdanie, nawet nie wykorzystał całego czasu ;-)
W Polsacie też wczoraj kiepsko, pyskówka przesłoniła przekazywane treści :-/
Dziś rozmawiałam z proboszczem. Wszyscy księża głosują na Dudę. Takie też jest zalecenie Episkopatu. Argumenty z Radia Maryja- zaplecze polityczne, mniejsze zło, ludzie się zmieniają, jak nie to wygra PO, itp.
Merytoryczne argumenty nie trafiają. Co do aborcji i in vitro proboszcz mówił że każdy katolik ma przecież własne sumienie i wie co należy, a co nie.
Poprzednim razem głosowali zdaje się przeważnie na PO.
Nie ma takiego zalecenia Episkopatu. Kłamiesz.
Proboszczowie w poprzednich wyborach nie głosowali na PO.
Może nie warto dokładać oszczerstwa do listy grzechów na spowiedzi?
Kto słuchał wczoraj w nocy RM słyszał jak O. Rydzyk mówił około pół godziny naokoło o tym, że trzeba głosować na tych którzy mają zaplecze polityczne i doświadczenie, którzy nie wyprzedają Polski i nie głosują za in vitro, i że takie jest również stanowisko Episkopatu. Wiadomo że PO wyprzedaje i jest za in vitro.
O. Rydzyk mówił też o tym że trzeba wybrać mniejsze zło, niż niż nierealne marzenia.
To wszystko oznacza popieranie Dudy, nie Brauna ”marzyciela”, rozmawiałam z proboszczem, powiedział to samo, że Episkopat na Dudę, oczywiście po cichu, bo głosno nie wolno i że to jest realizm.
W poprzednich Wyborach było ciche zalecenie że na PO, z innego powodu, ale nie będę się rozpisywać.
Kto zajmuje się polityką winien mieć trochę rozeznania, a jak nie ma nich siedzi cicho jak myszka i się uczy, bo po co się później wstydzić i uciekać jak się nabroi?
Ojciec Rydzyk w żadnym razie nie jest głosem Episkopatu.
Episkopat w żadnym razie nie wydaje poleceń w sprawie popierania , bądź nie popierania partii.
List abp Gądeckiego jest najważniejszym głosem dla katolików.
Sama pisałaś o swoich krytycznych opiniach, jakie na antenie wypowiedziałaś o dudzie. Nikt Ci tego nie zakazywał, nikt nie przerywał, gdy polecałaś do głosowania Brauna.
Ojciec Rydzyk jest człowiekiem, który także się mylił, myli i może mylić.
Wplątywanie do tego jakichś kategorycznych stwierdzeń, że Episkopat popiera, jest manipulacją. Czyli kłamstwem.
W Episkopacie zasiadają ludzie.
Tacy sami jak Ty, omylni. Może bardziej pokorni.
Skoro jesteś tak dobrze poinformowania na temat Episkopatu, to może przekażesz nam co na temat Intronizacji ustalili w poniedziałek nasi biskupi. Tego dnia wszak mieli dokonać “ostatecznego rozwiązania” tej kwestii.
Niech zgadnę- Sanhedryn po raz kolejny skazał Pana Jezusa na śmierć?
Może i są pokorni, ale nie wobec tego, co mówi do nich Bóg poprzez np. mistyków czy wizjonerów.
A co do ojca Rydzyka, skoro dla nich Braun jest “marzycielem” no to cóż, wiary nie mają, więc kalkulują po światowemu.
A co ustalili?
No jeszcze nie wiem, to miało być w poniedziałek 4.05.2015 w Częstochowie, mówił o tym ks. Natanek, że mają debatować na ten temat.
ks Natanek?
http://kosciol.wiara.pl/doc/907768.Ks-Natanek-suspendowany
Jestem informowana o ustaleniach Episkopatu, jak wszyscy.
A ojciec Rydzyk jest twardo stąpającym po ziemi,pokornym synem Kościoła.
Nie słyszałam, by kiedykolwiek krytykował marzenia.
Apelował za to bardzo często o odpowiedzialność.
Natomiast wybierać, czyli rozeznawać, mamy w swoim sumieniu, w oparciu o własną wiarę, własną wiedzę i własne sumienie.
Gorszenie się postawą INNYCH i obrażanie na INNYCH, że nie postępują jak sobie tego życzymy, nie uchodzi.
Moje życzenia nie mają tu nic do rzeczy. Niech postępują zgodnie z wolą Bożą, no ale do tego potrzebna jest wiara, której nie mają.
Inne kwestie pominę, bo i ślepy widzi jak jest.
Myślę, że ponieważ Chrystus mówi “kto by nazwał brata swego bezbożnikiem, podlega ogniu piekielnemu”, a Pismo mówi jeszcze, że “z wiary żyć będziecie” (także wiecznie), to z uwagi na własne dobro, nie powinniśmy oceniać wiary innych. Mówienie zatem o Episkopacie jako takim, że “wiary nie mają” jest dla Pani bardzo niebezpieczne – grozi ogniem piekielnym.
A jeśli już Pani się odważa to powiedzieć, to po pierwsze, proszę mówić konkretnie: kto nie ma wiary? Jakie nazwiska i tytuły? A po drugie, skoro już Pani czuje takie powołanie od Boga, to nie gdzieś tu na niszowym portaliku, tylko na dachach niech Pani o tym krzyczy! Na wszystkich portalach, na rynku miasta w worze pokutnym! Listy pisać! Natanka też osądzi Bóg a nie my, ale on przynajmniej idzie na całość (“obyście byli gorący!”) i mówi głośno. I tak Pani powinna postąpić, jeśli największych pasterzy Polski odsądza Pani od czci i wiary.
Bóg bowiem nienawidzi szemrania! Dlatego po bratersku upominam i zalecam ostrożność, spowiedź i pokutę – za siebie i za kapłanów. Ja sam nie ufam Episkopatowi i nie ufam już Rydzykowi i sam może sugerowałem, że brak im wiary… Jednak chyba nie możemy być tak radykalni w osądach. Ja mówię, że pewnych rzeczy po prostu NIE ROZUMIEM. A osąd zostawmy Panu!
Może trochę bowiem za szybko zaufaliśmy Braunowi? Może za szybko oceniliśmy go? On pięknie mówi i prawdę mówi… Czyny też stosowne – świetne filmy o prawdzie, owocami jego pracy. Trochę też się naraża. Ale to jeszcze nie takie czyny i nie takie owoce, po których można JEDNOZNACZNIE poznać Męża Bożego.
A jednak słowa Dudy, którego promuje RM są KARYGODNE! Jak można dopuszczać in vitro i zarazem mówić, że ma się pełną zgodność z Episkopatem? (http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/co-o-in-vitro-sadzi-andrzej-duda,537405.html) Dlatego NIE UFAM Rydzykowi. To jest katastrofa, żeby Radio Maryja promowało tego człowieka. To już nie jest żadne mniejsze zło, tylko ZŁO PO PROSTU.
I dlatego nadal uważam, że Braun jest wciąż najlepszym kandydatem i jemu najbardziej ufam. Reszta to na pewno ludzie za słabi i/lub niemądrzy i/lub agenci i/lub cwaniaki i/lub karierowicze.
Duda to cienias i kłamca.
Nieprawda. Duda to nadzieja dla milionów Polaków, bo “przyszłość ma na imię Polska”, a poza tym to nie Braun, a Duda rozumie co to znaczy rozdział kościoła i państwa. Jako wierzący jest przeciw, lecz jak prezydent jest trochę za – jako prezydent wszystkich Polaków oczywiście…
;-)
Ech… Ty trudna Polsko….
Trudna miłość …
Napisał MKD
All rights reserved!
… nie tylko w Rocznicę…
__________________________________
…
Kocham cię Polsko taką, jak jesteś – najpierwszą, cudną,
choć tak nie zawsze odwzajemnianą Miłością.
… Trudną…
Z całego serca kocham cię, Polsko, choć zamiast życzeń
najlepszych – często spragnionym dajesz
puchar goryczy;
choć zamiast biednych wspomagać, słabym dawać ochronę
– klucze do skarbca wręczasz złoczyńcom
do zdrady skorym…
chociaż Tradycję, której nie zmogły zaborców zgraje
– tym, co jej nigdy nie uszanują
w zarząd oddajesz.
Kocham Cię, Polsko, wciąż w sercu mając cichą nadzieję,
że ujrzę uśmiech na Twoim licu
bo gdy się śmiejesz – jesteś najdroższą…
… lecz bądź też silną w całej swej krasie,
bo tylko wtedy Godność z pijawek
otrząsnąć da się.
Nie daj nas Polsko nikomu zwodzić nadzieją złudną.
Pozwól się kochać,
zimą czy wiosną jak Matka…
pewną, ufną, radosną dziecka miłością…
………………………….. Nie aż tak trudną… !
.
__________________________ mkd ________2007/15
http://www.wierszemkd.pl/?p=184
Dziękuję za braterskie upomnienie. Nie będę rozwijać tematu.
Powiem tylko, że było i jest wielu współczesnych Jonaszy i nikt ich nie słucha, więc i mnie słuchać nie będą. A wie Pan, że po 10 kwietnia miałam zamiar coś takiego mniej więcej zrobić, i gdzie bym skończyła? Moja własna rodzina myślała, że jestem na granicy obłędu. No ale z czasem Duch Św. dał poznanie, i przede wszystkim wiedzę, żeby nigdy nie należy pokładać całej nadziei w człowieku, także i na Brauna trzeba zostawić sobie margines.
Nawet Braun mówi, że stawianie na jednego człowieka lub jedną organizację i pokładanie w tym całej nadziei to jest nieporozumienie. Jednak prezydentem w tym roku może zostać tylko jedna osoba. Nadzieja w jednym człowieku i jeden prezydent to są dwie różne rzeczy.
Miłość jest czasem trudna …jak w cytowanym wierszu…
http://niezalezna.pl/65039-wyborcom-nalezy-sie-uczciwosc-duda-o-vitro-cala-wypowiedz
http://episkopat.pl/aktualnosci/6563.1,Episkopat_o_in_vitro.html
Dziękuję za to porównanie. Jest zatem oczywiste, że stanowisko Dudy jest sprzeczne ze stanowiskiem Kościoła.
Czy da się chronić życie bez stosowania sankcji za jego niszczenie?
No to rozmawiajmy, czy można niszczyć zarodki ludzkie, czy nie… tylko jak długo można? I co potem, głosowanie?
Dlatego też konieczne wydaje się przyjęcie strategii postępowania w przypadku, gdy nie jest możliwe osiągnięcie rozwiązań najbardziej pożądanych. W tym ostatnim zakresie, przypomnijmy, katolik może brać udział w wypracowaniu i przyjęciu prawa, które nie jest doskonałe z perspektywy moralnej, o ile w ten sposób zwiększa się ochronę dobra, w tym przypadku gwarancje dla poszanowania praw dziecka, w tym jego godności, bezpieczeństwa i prawa do urodzenia.
http://episkopat.pl/dokumenty/6549.1,Apel_Prezydium_Konferencji_Episkopatu_Polski_w_zwiazku_z_rozpoczeciem_prac_nad_projektem_ustawy_o_medycznym_wspomaganiu_prokreacji_in_vitro.html
Jak to? Nie ma możliwości przyjęcia rozwiązań bardziej pożądanych? Wystarczy, że prezydent będzie stał twardo w obronie prawa do życia człowieka od poczęcia aż do śmierci i wystąpi z inicjatywą ustawodawczą o całkowitą eliminację in vitro! Jeśli postawi sobie to za cel i będzie to społecznie komunikował, tak że przynajmniej katolicy w tym kraju zrozumieją, że to grzech, to w końcu i z przegłosowaniem ustawy nie powinno być problemu. Chrystus mówi: TAK-TAK, NIE-NIE. Ale Duda ma tu żmijowy język, z tego co słyszę. Mówi, że dopuści, jak nie będzie zamrażania zarodków. A co z innymi zarodkami poza paroma wybranymi? Do zlewu!
Ta metoda jest niegodna. Godna byłaby może ostatecznie i jedynie w sytuacji, w której każde zapłodnione jajeczko jest traktowane, jak być powinno, jak istota ludzka. Poza tym ile jest tych par niepłodnych? Ile z tych osób pojechało na pielgrzymkę do Lourdes modlić się o przemianę serca i łaskę Bożą, jaką jest dziecko?
To jest hańba! Wygląda na to, że PiS ZNOWU traktuje tę sprawę, jako mniej istotną niż racje polityczne i te parę procent głosów. Dyscyplina partyjna była narzucana w znacznie mniej istotnych kwestiach, a w sprawie aborcji dano wolną rękę i przez to mamy aborcję dopuszczoną. To i aborcja to nie są żadne tematy zastępcze. To jest główny punkt diabła i bitwa na śmierć i życie! Jak to oddamy, to możemy se wieszać kamień na szyi i rzucić się w morze!
A jednak podanie wszystkich źródłowych wypowiedzi nic nie wnosi.
Nie ma woli przeczytania ze zrozumieniem?
W obecnym układzie politycznym w Polsce, w Europie i na świecie nie ma możliwości zmiany w mentalności ludzkiej przez ” społeczne komunikowanie”
Skałę drążył Święty Jan Paweł II. Sądzę, że mocno naruszył sumienia ludzi. Ale nie do końca.
Trzeba czasu. Modlitwy i cierpliwości.
Na pewno nie ma sensu zadeptywać maleńkich okruchów dobra, kiełkujących w całym tym chwastowisku.
Przypisywanie Episkopatowi, o Rydzykowi, ojcom z RM złych intencji, pisaniu o ich pójściu na układy…
bez całej wiedzy , którą oni dysponują to wyjątkowa zła wola.
Ja to czytałem – ze zrozumieniem. Ta akurat wypowiedź nie brzmiała źle. A ta? Co Pani myśli:
//Uważa pan, że rządowy projekt dotyczący in vitro doprowadzi do tego, że zarodki będą niszczone?
– Uregulowanie sprawy bioetycznej jest bardzo ważne. Kwestia zarodków powinna być uregulowana tak, żeby chroniła życie ludzkie.
W ustawie rządowej jest zapisane, że za niszczenie zarodków grozi więzienie, a niewykorzystane można za zgodą dawców przekazać innej parze.
– Ale jest też zapis, że nie można ich przekazać, jeśli dawcy się nie zgodzą. Więc ta ustawa nie chroni życia.
Czyli nie zgadza się pan na in vitro?
– Dopuszczam możliwość, że tworzy się tyle zarodków, ile jest potrzebnych do tego, by kobieta mogła zajść w ciążę. Nie zgadzam się na ich zamrażanie.
To duża zmiana w pana poglądach. Wcześniej podpisał się pan pod ustawą, która wprowadzała karę więzienie za in vitro.
– Tego projektu już nie ma.
Ale podpisał się pan pod nim.
– Ja jako Andrzej Duda nie popieram in vitro. Ale jako prezydent Andrzej Duda rozumiem, że są rodzice, którzy nie mogą mieć dzieci i szukają rozwiązania tej sytuacji. Dlatego zaakceptuję in vitro, ale bez zamrażania zarodków.
A jaką pewność będzie miał wyborca, że prezydent Andrzej Duda nie ugnie się pod naciskiem Episkopatu i jednak pozostanie przy zdaniu Andrzeja Dudy?
– Jestem pewien, że Episkopat poparłby rozwiązanie, o którym mówię. //
http://wiadomosci.wp.pl/kat,50352,title,Andrzej-Duda-zmienia-stanowisko-ws-zwiazkow-partnerskich-i-in-vitro-Pod-pewnymi-warunkami,wid,17487489,wiadomosc.html
Co się stanie z resztą zarodków, na które nie będzie chętnych? Gdzie i kiedy się zaczyna człowiek? Co sie stanie z tymi ludźmi?
PRAWDA. Jest najwyższą wartością. Bóg jest Drogą, Prawdą i Życiem i nie ma w nim krztyny kłamstwa. Jest Światłość zupełna i nie ma w Nim ciemności.
Jeśli ktoś ukrywa prawdę w ciemnościach – jak się ukrywało Grzegorza Brauna w Radiu Maryja: najmądrzejszego, najbardziej prawego i najbardziej katolickiego kandydata, o najbardziej rozsądnych poglądach i takiego, który bez owijania w bawełnę mówił całą prawdę – jak się nie wspomina o nim w RM prawie wcale, promując zarazem takiego mdłego cieniasa i kłamcę jak Duda, to to jest dla mnie w najlepszym razie całkowicie niezrozumiałe, ale raczej brudne, brzydkie i haniebne.
Można było nie promować Brauna. Ale jeśli polityczne kalkulacje wygrywają z prawdą, to jest porażka. To jest porażka Radia Maryja. W tej bitwie to jest porażka.
W mówieniu o in vitro powinniśmy również poruszać jeden z bardzo ważnych aspektów, który jest zazwyczaj pomijany. In vitro jest eksperymentem medycznym podczas którego większość form życia ludzkiego, czyli mówiąc po ludzku -ludzie w ten sztuczny sposób powołani do życia są obarczeni zniekształceniami oraz ogromną ilością wad genetycznych, których konsekwencją są liczne choroby.
Sztab Komitetu Wyborczego Niezależnego Kandydata na Prezydenta RP Grzegorza Brauna pragnie poinformować i zaprosić wszystkich do oglądania oraz zadawania pytań kandydatowi podczas zorganizowanego “Wieczoru z Grzegorzem Braunem”.
Transmisja z wydarzenia rozpocznie się 8 maja 2015 r. o godzinie 18.00, a zakończy przed godziną 24.00.
Pytania będzie można zadawać poprzez e-mail: wieczorzbraunem@gmail.com lub na czacie transmisji.
Prosimy o jak najszerszą promocję tego wydarzenia, dostępnego pod adresem internetowym:
http://grzegorzbraun2015.h2.pl/wieczor-z-grzegorzem-braunem-2/
Tomasz Grzegorz Stala
KW Grzegorza Brauna
603-100-792
Stary ale jary, krótki i treściwy materiał Michalkiewicza, wpisujący się idealnie w temat naszej rozmowy: Braun, in vitro (zapłodnienie w szklance), aborcja.
Grzegorz Braun TVP INFO dziś 07-05-2015
Powiem tak, na koniec właściwie- nigdzie na świecie kandydat bez zaplecza nie wygra wyborów.
Radio Maryja obejmuje dużą część ludzi prawych, ale nie wszystkich. Jest cała olbrzymia liczba katolików w Polsce, którzy nie słuchają RM i nie posłuchaliby o Rydzyka w dokonaniu wyboru.
Pobłażanie i współczucie wobec rozpaczliwej chęci posiadania dzieci przez młode, bezdzietne małżeństwa w każdym środowisku , jest powszechne i wyższe niż świadomość straszliwego zła in vitro.
Tak jest zawsze, kiedy dobro( tu dzieci) splata się z niewidocznym pozornie złem ( zastępowanie Boga, morderstwo).
Gdyby świadomość w nas wszystkich była do końca najwyższa- nie grzeszylibyśmy nigdy.
Dziwi, że Państwo tutaj tak łatwo oceniacie źle ludzi, którzy od lat ROZEZNAJĄ wszystko i z trudem zmuszają siebie i nas do podjęcia wyborów, które choć o milimetry zmienią tor ludzkiego myślenia.
Pan Braun, nawet z poparciem RM nie miałby szans na wygraną.
Możemy szlachetnie przegrać i pozwolić na Komorowskiego, możemy zaryzykować i poprzeć kandydata niedoskonałego, ale w jakieś części zależnego od naszego poparcia i w swoim legislacyjnym działaniu uwzględniającego popierających.
Słowem Duda uzyskawszy poparcie o Rydzyka jest w pewnym sensie dłużnikiem.
Tak to wygląda.
I jeszcze proszę , proszę niezwykle mocno – ważcie Państwo ciężkie słowa rzucane na Pasterzy.
Eee…zająknęło mi się, przepraszam:)
Proszę Panią… to co Pani napisała, to są właśnie POLITYCZNE KALKULACJE (zresztą dość nietrafne, zważając na liczbę głosów poparcia dla TV Trwam i słuchaczy RM). Pani ma do nich prawo, ale prawdziwi pasterze mają żyć przede wszystkim z wiary! Gdyby tej wiary było więcej, możnaby przedstawić Brauna jako swoiste “objawienie” na scenie politycznej – wreszcie, po 25 latach, taki kandydat, jakiego sobie wymarzyliśmy: z rodowodem, z wykształceniem, z osiągnięciami, prawdomówny, konkretny, w pełni katolicki, inteligentny, mądry, a nawet dowcipny. Mówi ciekawie i bez strachu, całą prawdę. A oni promują Dudę!!!!!! :(((((
„To plemię niewierne i przewrotne! Jak długo jeszcze mam być z wami; jak długo mam was cierpieć?”(Mt 17,14-20).
Usunąłem zdublowany komentarz. Ja generalnie zgadzam się z Panią, za wyjątkiem dwóch ważnych kwestii:
1. Mówienie o Braunie w RM i prezentowanie jego myśli nie przyczynia się do “szlachetnego przegrania z Komorowskim”. Z takim myśleniem nie zgadzam się, bo skutek jest dokładnie przeciwny. Ktoś, kto miał jeszcze jakieś złudzenia co do osoby Komorowskiego, po uważnym wysłuchaniu Brauna będzie szukać swojego kandydata gdzie indziej, w PIS lub nie koniecznie w PIS, ale na pewno nie w PO.
2. Sympatia RM do PIS nie wynika tylko z kalkulacji wyborczych i wieloletniego ROZEZNANIA sytuacji. Śmiem twierdzić, że wynika właśnie z braku rozeznania. Proszę wysłuchać tej rozmowy ojca prowadzącego z Grzegorzem Braunem. Mamy tu jasny przykład, że ojciec z RM nie ma zupełnie świadomości tego, że układ wrocławski działający na szkodę Polski jest zabetonowany przez PO i PIS, że ludzie z PIS dbają o interesy ludzi z PO, że linia frontu przebiega przebiega w innym miejscu.
http://www.radiomaryja.pl/multimedia/od-ukladu-wroclawskiego-po-dzisiejsza-premiere-eugeniki-cz-ii/
Właśnie. Wszystkie argumenty rozumu i serce mówią za Braunem i przeciwko Układowi, a oni i tak Duda, Duda.
I wybrali Barabasza.
Ale będą wybory parlamentarne na które musimy się przygotować. Jak wygramy ich prezydent będzie wielkim hamulcowym. Znów 4 lata w plecy.
na ile bukmacherzy z Londona oceniają szanse kandydatów na prezydenta Polski.
http://sports.williamhill.com/bet/pl/betting/y/12/Polityka.html
Usuwam Twój komentarz, ponieważ zamieszczasz link do strony, która nie jest tu mile widziana oraz przekazujesz pomówienia. Nie sprawdzone informacje i nie jest istotne, że akurat nasz portal Pana Dudy nie promuje.
Z informacji, które ja posiadam jest to wierutne kłamstwo. Na naszym portalu nie zamieszczamy plotek, oszczerstw i kłamstw.
Proszę nie przynoś tu informacji z niewiarygodnych źródeł, a takim jest strona, której link zamieściłaś.
Panie space… ja Brauna poznałam przez RM. Kilka ? lat temu. Krytykował sobór i jego owoce. To mi się dosyć nie podobało.
Później zmroziła mnie jego wypowiedź
Zmroziła dotkliwie.
Zaraz po śmierci abp Papież Benedykt znalazł się tak:
http://www.niedziela.pl/artykul/94155/nd/Papiez-Benedykt-XVI-o-sp-abp-Jozefie
RM otworzyło swoją antenę dla pana Brauna mimo to , bo właśnie rozeznaniem jest ukazywanie każdej opcji, która może ludziom uzmysłowić w jakim złym, fałszywym świecie żyjemy.
Do sprawy zmarłego duchownego na antenie RM nie wracano- pozwolono Braunowi prezentować swoje poglądy, budować obóz swoich zwolenników .
Od niego i od …państwa zależy czy urodzi się z tego rzeczywiste dobro…czy tylko zamet na czas wyborów.
Pan , Poruszycielu mnie nie zrozumiał. Głosowanie ze szlachetnych pobudek na Brauna i obrażenie się na Dudę np w drugiej turze, bo Duda to nie-Braun jest dołożeniem się do głosów na Komorowskiego.
No… będziemy szlachetnie w domu popierali Brauna. Zadowoleni, że nie pokalamy się oddaniem głosu na “kłamliwego pisowca”
I co nam tam będzie Episkopat gadał o obowiązku wybierania. Wybraliśmy, a skoro NASZ kandydat nie przeszedł, to się obrażamy na rzeczywistość, tak?
Mój Boże nie wiem jak Wy, państwo wszyscy, ale ja żyję pośród tak różnorodnych ludzi- bezbożników, rozwodników, lemingów i gnuśnych, także obojętnych .
I ciągle niestrudzenie staram się w nich dostrzec choćby odrobinę czegoś, co nam pozwoli nie patrzeć na siebie z nienawiścią.
Nie ma w tym mojej żadnej zasługi. Po prostu nauczyłam się słuchać Kościoła.
Bez rozgarniania biskupów na strony, na opcje, jak czynią to media z GW na czele.
Ja jestem jak mała trawka. Oni niosą brzemię wiedzy i odpowiedzialności.
Przytoczona opinia o abp Życińskim…jest bardzo w duchu TEGO świata.
W takim razie przepraszam za moje niezrozumienie i pozostaje mi jedynie zgodzić się z Panią w całości. Ja do tej wypowiedzi Brauna też mam poważne zastrzeżenia, bo nie wolno mówić o zmarłym biskupie, że on tylko podawał się za biskupa. Mówi w ten sposób nieprawdę i wprowadza zamęt, a za chwilę krytykuje tego biskupa za sianie zamętu. Skala jest zupełnie inna, ale jednak, musimy stosować jedną miarę. Z kolei używanie tak silnych określeń jak “łajdak”, “perfidne oszukiwanie”, daje już małe pole do wyrażenia, co myślimy o kimś, kto okłamywał i okradał naród, zadłużył na pokolenia i dopuścił się prawdziwych zbrodni.
Może trochę w tym racji, ale: “Biskup (łac. episcopus z gr. ἐπίσκοπος episkopos: nadzorca, opiekun)”, a na to miano trzeba zasłużyć. Nie znam za dobrze tematu, ale pamiętajmy, że najwyższe święcenia to zarazem największa odpowiedzialność. Ktoś na tak wysokim stanowisku powinien być już wzorem świętości albo bardzo blisko. Biada temu o kim nie można tego powiedzieć, a tym bardziej o tych, którzy popełniają ciężkie grzechy, bo wiadomo, co Chrystus mówił o gorszeniu maluczkich.
Mówiłam już. Na portalu katolickim nie może być policjantów z ich jedyną słuszną racją, bo to się robi komunizm.
Proszę nikomu nie kasować komentarzy. Nawet jeśli są wulgarne.
I nie oskarżać drugich o kłamstwo, bo to oszczerstwo.
Kto rozstrzyga o tym co jest kłamstwem, co oszczerstwem? Kolegializm jak w PZPR? Katolicy mają wolność do błędów.
Racji??? w tym jest trochę racji?
Znaczy ile?
A jak Michnikoidy oceniają biskupów -że zacofani, to mają rację?
a Sakiewicz miał rację?
A Mazowiecki oceniając śp biskupa Kaczmarka?
A Ziemkiewicz pisząc o Papieżu, co napisał?
A to każdy sobie może powiedzieć, że ten tam biskup na wysokim stanowisku NIE JEST wzorem świętości, albo blisko?
Nono…
Proszę Panią. Niech mnie Pani nie denerwuje niemądrymi pytaniami. Pani mi tu mówi o ludziach, którzy prawie na pewno są/byli masonami, a ci są antykościelni.
Grzegorz Braun jest katolikiem “pełną gębą”. Nie oznacza to, że nie ma prawa krytykować pasterzy. Biskup Życiński, jak pokazują dokumenty, był przez długi czas tajnym współpracownikiem zbrodniczego systemu i kłamał, zamiast przyznać się i przeprosić. Hańbą jest, gdy świecki jest TW, ale gdy robi to ksiądz, albo, co gorsza, hierarcha!, to jest bardzo bardzo ciężki grzech.
Po owocach poznajemy owce i wilki. Ja oceniam Życińskiego jako wilka, a wypowiedź Brauna za słuszną, w pełni uzasadnioną.
http://nczas.com/wiadomosci/polska/slawomir-cenckiewicz-o-tw-filozof-dla-ncz-to-nie-mogla-byc-incydentalna-historia-kontaktow/
Circ, skończ proszę z tymi idiotycznymi postulatami i fałszywymi oskarżeniami. Asadow jako twórca i właściciel portalu ustala tutaj zasady, w tym zasady moderacji. Nadał Judycie uprawnienia moderowania i ona rzadko w uzasadnionych przypadkach z tego korzysta. Asadow i Judyta nie są doskonali i mogą popełniać błędy, ale porządku musi ktoś pilnować. Jeśli zasady obowiązujące na tym portalu Tobie nie odpowiadają, utwórz sobie własną stronę i publikuj cokolwiek, dowolną ilość wulgaryzmów i przenajświętsze prawdy. Albo szanuj zasady gospodarza tego miejsca.
Katolik przywiązany do przedsoborowia odmawiający biskupowi autentyczności święceń?
Niesłychana to rzecz.
Katolik, który w obliczu pełnej szacunku wypowiedzi Papieża , po śmierci biskupa, rzuca słowami ( pełną gębą) niegodnymi przyzwoitego człowieka, po prostu.
Pan ocenia biskupa- stawiając się jako sędzia. Wysoko się Pan stawia. Przed Sędzią jako sędzia Pan staje, przywołując Cenckiewicza, który…
ale to już inna historia.
W sieci, jest wiele wspomnień kapłanów, znających zmarłego abp, przez dziesięciolecia. Można poszukać i poczytać.
I położyć na szali ich, księży głosy i to wszystko co zostało rzucone z pełną pogardą i bez poszanowania.
Tyle, że to nie będzie pasowało do Pńskich przyjętych założeń.
No to nie denerwuje:) Proszę śnić dalej.
No właśnie o to chodzi. Jak ktoś zaczyna mówić prawdę, to już jest nieprzywoity! Aj, waj, prawda jest nieprzyzwoita! Faryzeusze też tak uważali.
Nikt nie jest doskonały, słyszałem raz jak Grzegorz Braun przeklął, nazywając powstańców listopadowych “kurwy i złodzieje”. Mówił o prostytutkach i przemytnikach, którzy po zdobyciu zasobów szynkowni, uczestniczyli w burdach w mieście. Nie podobało mi się to, bo nie przystoi przeklinać. Może zatem Braun z rzadka przesadza w formie, ale poza kilkoma drobnymi wpadkami tego typu, nie można mu chyba wiele zarzucić. Braun zresztą nie jest Papieżem, tylko publicystą i ma prawo czasem zarzucić język dyplomatyczny. Natomiast nasi wrogowie często przy pomocy języka dyplomatycznego i nienagannej kultury słowa, będą nam kłamać w żywe oczy, nazywając łajdaków poczciwymi ludźmi.
Święcenia kapłańskie nie czynią nikogo świętym per se. Ktoś wyświęcony tak wysoko powinien być wielkim pasterzem. Jak zatem nazwać biskupa, który współpracuje ze zbrodniczym systemem, a później się wypiera?
“Łajdak: mężczyzna postępujący niezgodnie z normami etyki, godny pogardy.”
Czy zatem Braun skłamał, mówiąc to, co powiedział?
Niech Pani nie dzieli włosa na czworo. Atakuje Pani Brauna za język twardy wobec zdrajców, a na Dudę, który “jest przeciw ale za” przymyka Pani oko. Po czyjej Pani stoi stronie? Po stronie prawdy, czy kłamstwa?
Nie konsultował tego ze mną, a ja jestem założycielką Legionu.
To strona Legionu.
Legionu, który sama rozwaliłaś, łamiąc Jego zasady u podstaw.
Portal założył ASADOW z grupą pasjonatów. Ty z powstaniem portalu miałaś niewiele wspólnego. Od samego początku zachowujesz się jak smok wawelski, zioniesz siarką.
Nie wystarczy mieć wiedzę, trzeba jeszcze umieć z niej korzystać, a do tego jest potrzebna mądrość i miłość.
Jezus dlatego przyszedł do maluczkich, bo wiedział, że Słowo Boże trafi do nich najszybciej.
I nie wysilaj się na inwektywy pod moim adresem. Po mnie one spływają.
Żal mi Ciebie, że mając tak ogromną wiedzę wykorzystujesz ją tylko do niszczenia ludzi, zamiast ich zjednywać.
Głupi dzieli, mądry łączy.
Chronologicznie było tak że napisałam na Salonie notkę założycielską Legionu, Asadow się dołączył po czym go nawróciłam na KK, bo był zwolennikiem wiary bez Kościoła. Potem założyliśmy pierwszą stronę Legionu na której omówiłam szczegółowo wizję i cel Legionu- obrona Polski katolickiej, wspieranie inicjatyw katolickich, tworzenie armii do obrony wiary w sieci jako odzew na zalew pogaństwa. Strona ta była na jakimś marnym skrypcie. Potem Asadow założył tę stronę na którą zaprosił Klub Dyletantow , to było kilka osób. Jak to się skończyło to wiadomo. Kiedy upadł NE ludzie założyli tymczasową grupę dyskusyjną na googlach adres której dostałam meilem po czym weszłam na google i podlinkowałam Legion na który weszło z googli z 80 osób. Zrobił się chaos, większość poodpadała bo to była to przeważnie lewica która przeszła potem na 3Obieg. Potem nie wiem z jakich pobudek dołaczył Poruszyciel i Parasolnikow którzy poprawili skrypt, bo to informatycy.
Tak Asadow budując stronę rozwalał cel Legionu. Ponad rok zresztą nie można się tu było zarejestrować, nie wiem dotąd dlaczego.
Nadal nie widzę by ekipa tu obecna wypełniała formułę Legionu.
Legion nie musi istnieć za wszelką cenę.
A ja nie muszę siedzieć na tej stronie…
Iza, usunąłem fragment związany z kandydatem, inaczej trzeba byłoby skasować cały komentarz
To jest;
http://www.sondaze.tradovium.eu/
//Potem nie wiem z jakich pobudek dołaczył Poruszyciel i Parasolnikow//
… !!!
W połowie państw Unii Europejskiej cisza wyborcza obowiązuje, w połowie agitację wyborczą można prowadzić bez żadnych ograniczeń czasowych. W kraju, który dla wielu jest jeśli nie wzorem to przynamniej punktem odniesienia w zakresie praktyk demokratycznych, czyli Stanach Zjednoczonych, kandydaci do najwyższych urzędów jeszcze w dniu elekcji spotykają się na wiecach wyborczych.
http://www.stefczyk.info/blogi/dyscyplina-dodatkowa/cisza-wyborcza-nie-ma-sensu,13725266447
Kłamcy zawsze zaplątują się we własne sidła. W 2013 r. byłaś zwykłym blogerem, takim jak Jazgdyni, a dzisiaj uzurpujesz sobie prawa założycielki portalu i domagasz się decydowania o tym, czy Judyta może być moderatorem.
Przestańmy juz dolewać oliwy do ognia. Musimy się wszyscy chyba uspokoić. W tej chwili wytykając sobie błędy już do niczego nie dojdziemy. Radzę sobie to przemodlić. Co robić w takiej sytuacji?
o co idzie?
Tu bez nazwiska kandydata dopowiem to co Limuzyna wymazał ze względu na ‘cicho”, że może to już czas bym zaangażowała swoje siły w konfederację która jako pospolite ruszenie utworzyła się wokół człowieka który ma wszelkie talenty i charyzmaty by wyciągnąć Polskę z partyjnego szamba i wokół którego skupili się najlepsi ludzie, których podziwiam od lat.
Sprawdziłam ich bardzo dokładnie.
Zaangażuj się …. Szybko zrozumiesz co pisałam między wierszami…
Tak, bo jako zwykła blogerka założyłam Legion, wpierw na Salonie24. Jazgdyniowi było z pryncypiami Legionu wyraźnie nie po drodze, bo on potrzebował klubokawiarenki. Teraz widzę, że i inni mają swoje rozbieżne cele.
Nikomu nie bronię, ale ja chyba nie znajduję tu ludzi z którymi rozumiem się w lot.
Jeśli są tu takie spory o pryncypia i wizje, to nie zbuduje się w tej grupie tak potrzebnej jedności dla wiary i Polski. Skoro strona jest ważniejsza niż fundament pod budowę Polski, to ja muszę odejść tym razem.
Niech więc każdy zostanie przy swojej koncepcji dobra. Ja ulokuje czas w inicjatywie która lepiej lokuje niż założony przeze mnie Legion, która ma takiego mentora od którego ja sama mogę się uczyć.
Każdej grupie potrzebna jest głowa. Są lepsze głowy w Polsce niż moja, lepsi pasterze.
Już mówiłam Pankarolkowi, jeśli ktoś coś wie na pewno, ma obowiązek o tym informować, choćby meilem. Tworzenie jakiejś tajemniczej aury wokół kandydatów, bez podania konkretów jest sprzeczne za standardami prawdy.
Widzę co dzieje się w temacie mojego kandydata i kto się wokół niego kręci,np. w Krakowie bo obserwuję tych ludzi od lat, ale nie świadczy to o tym że kandydat ma coś do ukrycia, lub ma złe intencje. Tak będzie zawsze. Blisko JPII tez byli agenci, to jest nieuniknione. Koło Legionu też od początku kręcili się dziwni ludzie, nawet nachodzili mnie w domu pod różnymi pretekstami, dzwonili, wypytywali. Mam w tym doświadczenie i mało co mnie zaskoczy. Większość tych ludzi jest przeze mnie natychmiast rozpoznawalna, inni dobrze się maskują.
Blisko śp. ks Kiersztyna była prawie sama agentura. Był ciasno obstawiony, wręcz usidlony. Byli to ludzie teraz blisko związani z pewnym intronizacyjnym radiem.
Może dlatego Bóg go im zabrał.
Widzę chyba wiele więcej niż inni, dlatego mogę w miarę sobie ufać.
//Już mówiłam Pankarolkowi, jeśli ktoś coś wie na pewno, ma obowiązek o tym informować, choćby meilem. Tworzenie jakiejś tajemniczej aury wokół kandydatów, bez podania konkretów jest sprzeczne za standardami prawdy.//
W pełni się z tym zgadzam. Nie można innych trzymać w niewiedzy, jeśli się takową posiada! Nawet jeśli są uzasadnione podejrzenia, trzeba mówić, choćby mailem.
Space nie zawsze można, nawet mailem. Zwłaszcza jak dyskutant zamiast wysłuchać i prowadzić dyskusję na argumenty, obrzuca inwektywami. Nie każdy lubi się taplać w błocie.
Czasami milczenie jest bardziej wymowne, a mądry jak chce to sam dotrze do prawdy, jeśli otrzyma sygnał i za nim podąży.
Tylko tyle, bo pracy na ten weekand aż nadto.
Z Panem Bogiem
Pewnie nie udzielił wywiadu Solidarnym2010 i stąd ta obraza i podejrzliwość.
Ja się nie dziwię, bo wiem od prof. Guza, że jak chodzi o ideę nie ma kompromisów ani złotego środka, pomiędzy np. socjalizmem rodem z Lutra, a realizmem rodem z Kościoła.
Głosuję na ……… bo to jest człowiek bez-kompromisowy właśnie, co znaczy że nie pójdzie na tanie kompromisy ze szkodliwymi ideologiami, czy nierozumnymi ludźmi. Tak samo i Kościół jest bezkompromisowy i radykalny jak chodzi o naukę Chrystusa i jeśli rozmawia z protestantami, pochyla się nad heretykami, to tylko tak jak Braun nad joginem, bo KK nie nawraca na siłę, ale czeka na rozumienie.
I teraz będziemy się domyślać co stoi za tajemniczym ”między słowami”.
Okaże się że po prostu nierozumienie, stąd plotki i oszczerstwa.
I tak to jest na Legionie, mówi się latami i nic nie dociera.